تور لحظه آخری
امروز : پنجشنبه ، 31 خرداد 1403    احادیث و روایات:  امام موسی کاظم (ع):بهترین چیزی که بنده بعد از شناخت خدا به وسیله آن به درگاه الهی تقرب پیدا می کند، ...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1801491626




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

هلاکت عضو سعودی النصرة در سوریه +عکس


واضح آرشیو وب فارسی:فرهنگ نیوز:
هلاکت عضو سعودی النصرة در سوریه +عکس
هلاکت عضو سعودی النصرة در سوریه +عکس یکی از عناصر سعودی تبار گروه تکفیری جبهه النصره در استان "لاذقیه" سوریه به هلاکت رسید.


به گزارش فرهنگ نیوز، خبر هلاکت یکی دیگر از تروریست های خارجی در سوریه اعلام شد.
 
"عبدالعزیز الدبیخی" از عناصر سعودی تبار گروه تکفیری جبهه النصره در نبرد با نیروهای ارتش سوریه در حومه شمالی استان "لاذقیه" به هلاکت رسید.
 
این تروریست برجسته تکفیری از اهالی شهر "قصیم" عربستان است و از سال ها پیش با سفر به سوریه، به عضویت گروه تکفیری جبهه النصره درآمد.
 
از ابتدای ناآرامی ها در سوریه تاکنون، هزاران نفر از اتباع عربستان با سفر به سوریه به عضویت گروه های تروریستی مختلف به خصوص داعش و جبهه النصره درآمده اند که تاکنون صدها تن از آنها در نبرد با نیروهای ارتش سوریه به هلاکت رسیده اند.
 
بخش اعظم استان لاذقیه در کنترل نیروهای ارتش سوریه است و تروریست ها تنها در محدوده کوچکی از حومه شمالی این استان حضور دارند.
 
ارتش سوریه طی ماه های اخیر پیشروی زیادی در حومه شمالی استان لاذقیه داشته است و تروریست ها در این منطقه شکست های بزرگی را متحمل شده اند.
 
 


منبع: ابنا


94/11/20 - 21:31 - 2016-2-9 21:31:02





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: فرهنگ نیوز]
[مشاهده در: www.farhangnews.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 8]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن