تور لحظه آخری
امروز : چهارشنبه ، 11 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):علم میراث گرانبهائی است و ادب لباس فاخر و زینتی است و فکر آئینه ای است صاف.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1819890954




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

رئیس پلیس‌راه استان زنجان: محورهای اصلی استان زنجان باز است/ مرگ عابر پیاده در آزاد‌راه زنجان به قزوین


واضح آرشیو وب فارسی:فارس: رئیس پلیس‌راه استان زنجان:
محورهای اصلی استان زنجان باز است/ مرگ عابر پیاده در آزاد‌راه زنجان به قزوین
رئیس پلیس‌راه استان زنجان از باز بودن همه محورهای استان زنجان خبر داد و گفت: تردد در این محورها به دلیل لغزنده بودن با همراه داشتن تجهیزات ایمنی امکان‌پذیر است.

خبرگزاری فارس: محورهای اصلی استان زنجان باز است/ مرگ عابر پیاده در آزاد‌راه زنجان به قزوین



علی‌اصغر شیرمحمدی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در زنجان با اشاره به بارش‌های روز گذشته در محورهای استان زنجان اظهار کرد: با وجود گسترده بودن این بارش‌ها با تلاش مسولان راهداری و پلیس، راه‌های اصلی استان باز شده و تردد در آن‌ها در جریان است. وی از وقوع یک فقره تصادف در 24 ساعت گذشته در آزادراه زنجان به قزوین خبر داد و افزود: این تصادف در کیلومتر دو این محور رخ داد و در برخورد سمند با عابر پیاده که عرض جاده را طی می‌کرد، متاسفانه منجر به فوت عابر پیاده شد.   رئیس پلیس راه استان زنجان با تاکید بر جلوگیری پلیس از تردد خودروهای بدون تجهیزات ایمنی از جمله زنجیر‌چرخ در محورهای استان زنجان، تصریح کرد: کنترل‌ها در روزهایی که بارش‌های گسترده وجود دارد به صورت کلی اما در روزهای عادی به صورت رندوم انجام می‌شود. شیرمحمدی با بیان اینکه وضعیت راه‌ها در گردنه‌های برف‌گیر استان زنجان مانند زنجان به طارم لغزنده است و احتمال برف و کولاک وجود دارد، اظهار داشت: رانندگان هنگام سفر تجهیزات ایمنی و زنجیر چرخ به همراه داشته باشند تا در مواقع لزوم از آنها استفاده کنند. وی با توصیه به رانندگان برای اجتناب از سفرهای غیرضروری در این فصل از سال به ویژه در مواقع بارش تاکید کرد: اگر الزامی برای سفر پیش آمد، رانندگان برای پیشگیری از خطرات ناشی از تصادفات، قوانین راهنمایی و رانندگی از جمله فاصله طولی را رعایت کنند، چرا که با رعایت این موارد آسیب‌های ناشی از وقوع تصادفات احتمالی به شدت کاهش می‌یابد.

94/11/20 - 10:03





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: فارس]
[مشاهده در: www.farsnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 53]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن