تور لحظه آخری
امروز : شنبه ، 9 تیر 1403    احادیث و روایات:  امام صادق (ع):فريب نماز و روزه مردم را نخوريد، زيرا آدمى گاه چنان به نماز و روزه خو مى كند كه اگر ...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

اتاق فرار

خرید ووچر پرفکت مانی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

رسانه حرف تو - مقایسه و اشتراک تجربه خرید

سرور اختصاصی ایران

تور دبی

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

پیچ و مهره

طراحی کاتالوگ فوری

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

Future Innovate Tech

آموزشگاه آرایشگری مردانه شفیع رسالت

پی جو مشاغل برتر شیراز

قیمت فرش

آموزش کیک پزی در تهران

لوله بازکنی تهران

کاشت پای مصنوعی

میز جلو مبلی

سود سوز آور

پراپ رابین سود

هتل 5 ستاره شیراز

آراد برندینگ

رنگ استخری

سایبان ماشین

قالیشویی در تهران

مبل استیل

بهترین وکیل تهران

مبلمان اداری

شرکت حسابداری

نظرسنجی انتخابات 1403

استعداد تحلیلی

کی شاپ

خرید دانه قهوه

دانلود رمان

وکیل کرج

آمپول بیوتین بپانتین

پرس برک

بهترین پکیج کنکور

خرید تیشرت مردانه

خرید نشادر

خرید یخچال خارجی

وکیل تبریز

اجاره سند

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1802720099




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

نفت به دنبال تكرار تاريخ برابر الجيش


واضح آرشیو وب فارسی:جوان آنلاین: نفت به دنبال تكرار تاريخ برابر الجيش
فدراسيون كفاشيان اگر چه اقدامي براي مقابله با ياوه‌گويي‌هاي عربستان و متحدانش انجام نداد اما...
نویسنده : دنيا حيدري 
فدراسيون كفاشيان اگر چه اقدامي براي مقابله با ياوه‌گويي‌هاي عربستان و متحدانش انجام نداد اما ورود الجيش قطر به ايران تو دهني محكمي بود به سعودي‌ها. الجيش قطر روز گذشته وارد تهران شد تا در قالب مرحله پلي آف ليگ قهرمانان آسيا به مصاف نفت تهران برود. آن هم در شرايطي كه عربستان و ديگر كشورهاي عربي سعي دارند ايران را نا امن نشان دهند.
آزادي امروز ميزبان ديداري حساس و مهم است. ديدار دو تيم نفت تهران و الجيش قطر كه ساعت 18 امروز در چارچوب مرحله پلي آف ليگ قهرمانان آسيا برگزار مي‌شود. آن هم در روزهايي كه سعودي‌ها در تلاش هستند ميزباني ايران را زير سؤال ببرند و با نا امن نشان دادن آن، ‌شرايط را براي برگزاري بازي برابر ايران در كشوري سوم مهيا كنند، اما در شرايطي كه فدراسيون و كفاشيان به طور جدي برابر سعودي نايستاده‌اند و به نظر مي‌رسد برگزاري بازي‌هاي ايران در كشوري سوم را پذيرفته‌اند، ‌حضور الجيش قطر در ايران مي‌تواند امتيازي مثبت باشد براي اثبات اينكه عربستاني‌ها تنها به دنبال جو‌سازي هستند و سوءاستفاده‌هاي سياسي. چراكه در پي رفتار مغرضانه عربستان و متحدانش طي دو، سه هفته گذشته جو ضد ايراني‌اي در AFC ايجاد شده و اتفاقات بازي نفت و الجيش مي‌تواند به سود فوتبال ايران تمام شود و بسياري از جو‌سازي‌ها را خنثي كند.


تاريخ تكرار مي‌شود؟


درست سال گذشته بود كه نفت تهران در مرحله پلي‌آف به مصاف الجيش قطر رفت و اين تيم را شكست داد و حذف كرد و امروز يك بار ديگر تاريخ براي دو تيم تكرار شده است. با اين تفاوت كه اين بار كار شاگردان منصوريان براي تكرار پيروزي سال گذشته سخت‌تر است. نفتي‌هاي تهران امسال با مشكلات زيادي رو‌به‌رو بودند. مسائل مالي از يك سو و از دست دادن تعدادي از بازيكنان كليدي تيم از سوي ديگر دست به دست هم داد تا اين تيم تفاوت‌هاي فاحشي با تيم سال قبل كه موفق به حذف الجيش شد داشته باشد. تغييرات و تفاوت‌هايي كه باعث شده تا ياران منصوريان در ليگ برتر ايران هم نتوانند مانند قبل ظاهر شوند و فراز و نشيب زيادي را پشت سر گذاشته‌اند.

البته نمي‌توان اين مسئله را ناديده گرفت كه شرايط به وجود آمده و موضع‌گيري‌ها عليه ايران باعث شده نفتي‌ها براي پيروزي در اين ديدار براي تكرار تاريخ هم قسم شوند، خصوصاً كه برتري فصل گذشته برابر الجيش تأثير مثبتي در روحيه و انگيزه ياران منصوريان دارد. ضمن اينكه بازي در خانه و حمايت هواداران مي‌تواند وزنه‌اي قابل توجه براي نفت باشد. از سويي ديگر امروز نفت نه فقط به عنوان يك تيم باشگاهي كه به عنوان پرچمدار كشور به ميدان مي‌رود و حمايت كل ايران را پشت سر دارد و همين مسئله مي‌تواند كمك شاياني باشد براي تكرار موفقيت سال گذشته. علاوه برآن نفتي‌ها به رغم از دست دادن مهره‌هاي تأثيرگذار، ‌هنوز بازيكنان قابل اتكايي چون بيرانوند، سيدجلال حسيني، وحيد اميري و ارسلان مطهري را دارند كه مي‌توانند در شرايط حساس به اين تيم كمك كنند. وحيد اميري اميد اول گلزني نفتي‌ها است كه امروز مي‌تواند خط دفاع الجيش را آزار دهد و سيدجلال حسيني مهم‌ترين اميد نفتي‌ها و با تجربه‌ترين بازيكن اين تيم در خط دفاعي است كه در مواقع حساس مي‌تواند كمك شاياني براي اين تيم جهت صعود به مرحله بعدي رقابت‌هاي ليگ قهرمانان آسيا باشد.

تعجب ناظرانAFC از مهمان‌نوازي ايران


ناظران اين بازي با توجه به جو‌سازي عربستاني‌ها يك روز زودتر به ايران آمده بودند اما نه فقط ناظران بازي كه مسئولان الجيش نيز بعد از ورود به ايران از شرايط موجود و تفاوت‌هاي فاحش آن با ادعاهاي عربستان متعجب شدند. مسئله‌اي كه قنبرزاده، ‌مديرعامل نفت تهران به آن اذعان دارد: «ما براساس منشور المپيك حركت مي‌كنيم كه حلقه‌هاي آن دوستي و مودت است و نبايد دستاويزي براي تسلط سياست بر ورزش باشد. هم الجيشي‌ها و هم ناظران كنفدراسيون فوتبال آسيا با كمال احترام وارد تهران شدند و براي ناظران AFC به دليل جو‌سازي عربستان چنين ميهمان‌نوازي‌اي از طرف ما جالب بود.»

صبري لاموشي، سرمربي الجيش قطر نيز درباره جوسازي عربستاني و اينكه آيا در ورود به ايران با رفتار بدي روبه‌رو شده است يا نه، گفت: «ما پس از ورود به ايران سورپرايز شديم. اين دفعه دوم است كه اين سؤال را از من مي‌پرسند. همه چيز خوب بود و استقبال خوبي از ما شد، ميهمان‌نوازي عالي بود، در هتل خوبي اسكان يافتيم و مشكلي نداشتيم و اتفاق بدي مشاهده نكرديم.»

منصوريان، ‌سرمربي نفت هم با كنايه به عربستاني‌ها و غرض ورزي‌هاي آنها در كنفرانس قبل از بازي گفت: «اميدوارم در اين چند روز به قطري‌ها خوش بگذرد و بببينند كه ما در خيابان‌هاي تهران به راحتي قدم مي‌زنيم. غدغه اصلي ما اين است كه وقتي وارد ورزشگاه مي‌شوم روبه‌روي جايگاه VIP مملو از جمعيت باشد و اگر هواداران باشند شرايط ما بهتر خواهد شد. سال گذشته همين موقع با الجيش بازي داشتيم كه توانستيم با تلاش زياد، همت بچه‌ها و حمايت مردم كه روي اين گزينه سوم تأكيد زيادي دارم، اين تيم را از پيش‌رو برداريم. اميدوارم اين بازي هم هواداران به بچه‌هاي ما كمك كنند تا بتوانيم الجيش را شكست دهيم. چون بازي پلي آف ما تك بازي است، در اين بازي هم خيلي باهوش عمل خواهيم كرد و از امكانات ميزباني‌مان استفاده خواهيم كرد.


منبع : روزنامه جوان



تاریخ انتشار: ۲۰ بهمن ۱۳۹۴ - ۰۹:۴۰





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: جوان آنلاین]
[مشاهده در: www.javanonline.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 54]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


ورزش

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن