تور لحظه آخری
امروز : شنبه ، 14 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام رضا (ع):هر کس ماه رمضان یک آیه از کتاب خدا را قرائت کند مثل اینست که درماههاى دیگر تمام قر...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1820854945




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

استان مرکزی میزبان برگزاری نمایشگاه فرش ۱۰ استان کشور شد


واضح آرشیو وب فارسی:خبرگزاری تسنیم: هشتمین نمایشگاه فرش دستباف کشور با حضور ۱۰ استان ازسراسر کشور به میزبانی استان مرکزی در محل نمایشگاه های دائمی برگزار شد.
به گزارش خبرگزاری تسنیم از اراک ، در میان اقلام صنایع دستی فرش همواره از جایگاه ویژه و ارزنده ای برخوردار است چرا که در دل هریک از گل و نقش های خود می تواند حکایت از آداب ورسوم ملتی داشته و بیننده را با خود همراه سازد.
هنر فرش دستباف در استان مرکزی یکی از هنرهای قدیمی این استان است که در نخستین گره های آن به دست هنرمندان قدیمی روستاهای ساروق و جیریا بافته و تا به امروز نیز ادامه دارد.
فرش همواره یکی از ارزشمندترین آثار و صنایع دستی ایران به شمار می رود که در برخی استان ها از جمله استان مرکزی دارای اهمیت و سبک و سیاقی ویژه است.
فرش مهمترین وزیباترین صنعت دستی استان مرکزی و از سوغاتهای با ارزش آن محسوب می شود که عمده فروش این محصول صنایع دستی در بازار بزرگ و قدیمی شهر که یکی از دروازه های نمایش فرش برای مسافران است انجام می شود.
امروزه از هنر قالی بافی و فرش استان مرکزی بیش تر در بحث صادرات بهره گرفته می شود که انواع آن را می توان در قالی و قالیچه های مختلف دید.
برگزاری هشتمین نمایشگاه فرش دستباف با حضور استان های بزرگی چون کرمان، کاشان، فارس، خراسان رضوی، آذربایجان ... [ مشاهده متن کامل خبر در خبرگزاری تسنیم ]

سه شنبه ، ۲۰بهمن۱۳۹۴


[مشاهده متن کامل خبر]





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبرگزاری تسنیم]
[مشاهده در: www.tasnimnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 21]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن