تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 8 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام صادق (ع):به خداوند امیدوار باش، امیدی که تو را بر انجام معصیتش جرات نبخشد و از خداو...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1819130343




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

تهديد لشكركشي سعودي‌ها شكست امريكا در سوریه را تصديق مي‌كند


واضح آرشیو وب فارسی:جوان آنلاین: تهديد لشكركشي سعودي‌ها شكست امريكا در سوریه را تصديق مي‌كند
رئيس ستاد كل نيروهاي مسلح با بيان اينكه ريشه همه انفجارات تروريستي و جنايات داعش در وهابيت سعودي است، تأكيد كرد: تهديد به لشكركشي سعودي‌ها به سوريه شكست امريكا در آن منطقه را تصديق مي‌كند.
به گزارش فارس، سردار سرلشكر حسن فيروزآبادي رئيس ستاد كل نيروهاي مسلح با نگاه به تحولات جاري منطقه و تهديدات اخير سعودي‌ها مبني بر لشكركشي به سوريه اظهار داشت: امروز سياست امريكا در منطقه غرب آسيا بر اسب وحشي، لنگ و بيمار سعودي‌ها سوار است. عربستان سعودي با شكست‌هاي پي در پي در عرصه‌هاي سياسي، اقتصادي و تروريستي با رنجوري و ناتواني، با عصبيت به هر سو مي‌تازد و در چنين وضعيتي امريكا فقط چشم به درياچه نفت ارزان، همراه سياست سعودي‌ها دوخته است.
وي افزود: رژيم اشغالگر قدس كه در ناكامي مطلق به سرمي برد امروز افسار اين اسب را به دست گرفته است و هر سه دائماً به زمين مي‌خورند و با يك عصبيت و سازش جديد و دوباره از جا برمي‌خيزند. فيروزآبادي با بيان اينكه هيچ يك از كشورهاي مسلمان در غرب آسيا و شمال آفريقا از توطئه مثلث شوم امريكا، رژيم صهيونيستي و آل‌سعود در امان نمانده است، خاطرنشان كرد: هر روز خبر يك انفجار تروريستي يا يك جنايت داعشي يا تهديد به لشكركشي به يكي از كشورهاي مسلمان به گوش مي‌رسد كه البته ريشه همه آنها در وهابيت سعودي است. رئيس ستاد كل نيروهاي مسلح تأكيد كرد: وقت آن رسيده است كه كشورهاي مسلمان به هوش آيند و به فكر امنيت، استقلال، اقتصاد و فرهنگ مردم خود باشند و امريكايي‌ها را از اين اسب پياده كنند.
فيروزآبادي در ادامه به آشكار شدن اختلافات و جدال قدرت در آل‌سعود اشاره کرد و گفت: اختلافات ميان خاندان سعودي از يك‌طرف و سلطه‌طلبي بر كشورهاي عرب و مسلمان از سوي ديگر در كنار كشتار مردم بي‌گناه يمن و حجاز، دل‌هاي حاكمان بي‌تجربه و بي‌خرد سعودي را سياه كرده است و ترديدي نيست فواره چون بلند شود، سرنگون شود.
وي همچنين تهديد سعودي‌ها مبني بر لشكركشي به سوريه را از نكات قابل تأمل در عرصه تحولات امروز منطقه توصيف كرد و افزود: مردم سوريه پس از تحمل چند سال جنگ و تروريسم تحميلي سعودي‌ها، تازه وحدت پيدا كرده‌اند و با سركوب تروريست و دستيابي به پيروزي‌هاي راهبردي دارند به ساحل آرامش مي‌رسند كه شاهد بلند شدن صداي سعودي‌ها مبني بر اعزام نيروي زميني به سوريه هستيم و متأسفانه كارتر وزير دفاع امريكا كه خود تحريك‌كننده آل‌سعود به جنگ است از آن حمايت مي‌كند اما اين نشانه سرگرداني آنها بوده و شكست كامل آنها در اين ميدان را تصديق مي‌كند.
فيروزآبادي در پايان تصريح كرد: آل‌سعود و امريكا راهي ندارند جز آنكه از ظلم و خونريزي و تهديد و ارعاب تو خالي عليه كشورهاي منطقه دست برداشته و در سياست‌هاي شكست‌خورده تجديدنظر كنند تا منطقه دوباره روی آرامش را به خود ببيند و ملت‌ها هم به حل مسائل خود بپردازند.

منبع : روزنامه جوان



تاریخ انتشار: ۱۹ بهمن ۱۳۹۴ - ۲۱:۱۷





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: جوان آنلاین]
[مشاهده در: www.javanonline.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 44]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن