تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 15 مهر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):براى هر چيزى زكاتى است و زكات بدنها روزه است.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1820931014




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

موج انصراف اصولگرایان به نفع ائتلاف


واضح آرشیو وب فارسی:جوان آنلاین: موج انصراف اصولگرایان به نفع ائتلاف
سخنگوي ائتلاف اصولگرايان از نهايي شدن ليست اصولگرايان در تهران با تأييد و اجماع شوراي مركزي خبر داد.
غلامعلي حداد عادل در گفت‌وگو با تسنيم با اشاره به برگزاري نهمين جلسه شوراي ائتلاف به رياست آيت‌الله موحدي كرماني گفت: در اين جلسه گزارش نهايي كارگروه تعيين نامزدهاي اصولگراي تهران براي مجلس دهم به اطلاع اعضا رسيد و اعضا با در نظر گرفتن ملاحظات مختلف با اجماع پيشنهاد كارگروه را تأييد كردند.
مرتضي آقاتهراني، يحيي آل‌اسحاق، فاطمه آليا، سيدمحمدحسن ابوترابي‌فرد، لاله افتخاري، زهره الهيان، مهرداد بذرپاش، احمد توكلي، محمدنبي حبيبي، غلامعلي حدادعادل، پرويز داوودي، مجتبي رحماندوست ، فاطمه رهبر، عليرضا زاكاني ، محمد سليماني ، زهره طبيب‌زاده نوري، محمدجواد عامري شهرابي، حجت‌الله عبدالملكي، لطف‌الله فروزنده، سيدعلي قريشي، اسماعيل كوثري، غلامرضا مصباحي مقدم، حسين مظفر، سيدمسعود ميركاظمي، الياس نادران، محمد ناظمي اردكاني، سيدمحمود نبويان، بيژن نوباوه وطن، مرضيه وحيددستجردي و مهدي وكيل‌پور، 30 نامزد ائتلاف اصولگرايان هستند كه براي انتخابات دهم مجلس به تأييد شوراي مركزي رسيدند.
پس از اعلام نهایی لیست اصولگرایان برای تهران موج انصراف چهره‌های اصولگرا که موفق نشدند در لیست مورد نظر قرار بگیرند آغاز شده است. یک منبع مطلع در گفت‌وگو با «جوان» اعلام کرد انتظار می‌رود انصراف‌ها در روزهای آینده با اعلام حمایت نامزدهای اصولگرا از ائتلاف گسترده‌تر شود. افرادی مانند سقای بی‌ریا و حسین ابراهیمی در زمره اصولگرایانی هستند که تاکنون انصراف خود را اعلام کرده‌اند.
آيت‌الله موحدي كرماني، رئيس شوراي ائتلاف اصولگرايان، ديروز در گفت‌وگو با خبرگزاري رسا، تهيه و تنظيم ليست انتخاباتي ائتلاف اصولگرايان را با نظرخواهي از گروه‌هاي مختلف اصولگرا دانست و تأكيد كرد كه گام به گام ليست با نظر نمايندگان طيف‌هاي مختلف اصولگرا پيش رفته است. وي ضمن ابراز اميدواري نسبت به مبنا قرار دادن اين ليست، گفت: علت اصلي ايجاد ائتلاف به‌وجود آمدن يك ليست واحد بوده است، بيشتر اصولگرايان دعوت شده‌اند تا خود به ليست واحدي برسند. موحدي كرماني ادامه داد: اين ليست با نظرخواهي خود آنان پيش رفته و در مرحله‌هاي مختلف بررسي شده است، نمايندگان احزاب اصولگرا در جلسات حضور داشته و گام به گام و با نظر آنان ليست پيش رفته است.
در عین حال برخی اخبار از نهایی شدن لیست نامزدهای اصلاح‌طلب طی روزهای آینده حکایت دارد.
 به گزارش مهر، بر اساس گزارش‌ها چهره‌هاي شاخص اصلاح طلب چهارشنبه شب در جلسه‌اي به تعيين ليست نهايي اين جريان سياسي براي حضور در انتخابات مجلس در تهران خواهند پرداخت. اين جريان كه در فضاي عمومي و رسانه‌اي مدعي است كه امكان تشكيل يك ليست كامل را ندارد، حداقل ۵۴ نفر را براي قرار گرفتن در ليست مورد بررسي قرار خواهد داد.
 بنا بر اين گزارش دليل عدم اعلام اسامي سه مسئله است: رايزني‌ها براي افزايش تأييد صلاحيت شده‌ها از ميان چهره‌هاي شاخص؛ عدم آشفتگي در انسجام حداقلي موجود در اين جبهه به جهت جلوگيري از نااميدي نيروهاي قرار نگرفته در ليست و تلاش يارگيري و استفاده از برند دولت به جاي برند سوخته اصلاحات.


منبع : تسنيم



تاریخ انتشار: ۱۹ بهمن ۱۳۹۴ - ۲۱:۱۹





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: جوان آنلاین]
[مشاهده در: www.javanonline.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 9]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن