تور لحظه آخری
امروز : پنجشنبه ، 12 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام صادق (ع):آغاز سال (حساب اعمال) شب قدر است. در آن شب برنامه سال آينده نوشته مى‏شود. 
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1820119684




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

در مراسم راهپیمایی 22 بهمن صورت می‌گیرد اجرای سرود انقلابی توسط 1357 دانش‌آموز بیرجندی


واضح آرشیو وب فارسی:فارس: در مراسم راهپیمایی 22 بهمن صورت می‌گیرد
اجرای سرود انقلابی توسط 1357 دانش‌آموز بیرجندی
رئیس ستاد دهه فجر انقلاب اسلامی خراسان جنوبی گفت: سرود «به لاله در خون خفته» توسط 1357 دانش‌آموز بیرجندی در روز 22 بهمن اجرا می‌شود.

خبرگزاری فارس: اجرای سرود انقلابی توسط 1357 دانش‌آموز بیرجندی



به گزارش خبرگزاری فارس از بیرجند به نقل از شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی خراسان جنوبی، حجت‌الاسلام و المسلمین مرتضی ابراهیم‌زاده در جلسه هماهنگی و برنامه‌ریزی مراسم راهپیمایی 22 بهمن، اظهار داشت: هدف اصلی انقلاب اسلامی ایران، هدفی جهانی است. وی افزود: حضور مردم در راهپیمایی 22 بهمن نظام را در برابر نقشه‌های شوم بیگانگان بیمه می‌کند و سبب تقویت روحیه مسئولان می‌شود. رئیس ستاد دهه فجر انقلاب اسلامی خراسان جنوبی از مسئولان دستگاه‌های دولتی خواست ضمن تبلیغات محیطی مناسب و دعوت از مردم، در این مراسم حضور پرشوری داشته باشند.  ابراهیم‌زاده اذعان داشت: سرود «به لاله در خون خفته» توسط 1357 دانش‌آموز بیرجندی در روز 22 بهمن اجرا می‌شود.  وی با اشاره به اجرای زنده بانگ الله‌اکبر و نورافشانی در شب 22بهمن، افزود: نماینده ولی‌فقیه در اتحادیه انجمن‌های دانش‌آموزی و رئیس مرکز رسیدگی به امور مساجد کشور در راهپیمایی 22 بهمن در بیرجند به ایراد سخنرانی خواهد پرداخت. رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی خراسان جنوبی ضمن تشریح مسیر راهپیمایی 22 بهمن، خاطرنشان کرد: مسیر راهپیمایی یوم‌الله 22 بهمن در بیرجند از میدان امام خمینی (ره) به سمت میدان شهدا ـ میدان ابوذر ـ چهارراه ارتش و میدان قدس تعیین شده است. ابراهیم‌زاده یادآور شد: همچنین ساعت آغاز مراسم راهپیمایی در استان نیز 9:30 صبح اعلام می‌شود.

94/11/19 - 18:54





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: فارس]
[مشاهده در: www.farsnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 122]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن