تور لحظه آخری
امروز : سه شنبه ، 10 مهر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):هر كس مى خواهد دعايش مستجاب و اندوهش برطرف شود، به تنگدست مهلت دهد.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1819438034




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

در سال 95 سرمایه‌گذاری خارجی در استان مرکزی افزایش می‌یابد


واضح آرشیو وب فارسی:فارس: در سال 95
سرمایه‌گذاری خارجی در استان مرکزی افزایش می‌یابد
معاون توسعه مدیریت و منابع انسانی استاندار مرکزی گفت: سرمایه‌گذاری خارجی در سال 95 در راستای رشد و توسعه اقتصادی استان افزایش می‌یابد.

خبرگزاری فارس: سرمایه‌گذاری خارجی در استان مرکزی افزایش می‌یابد



به گزارش خبرگزاری فارس از اراک، ظفر افشون ظهر امروز در ستاد راهبردی و مدیریت اقتصاد مقاومتی استان مرکزی اظهار کرد: تمامی دستگاه‌های اجرایی استان باید در سال جدید تمامی برنامه‌های خود را در راستای تحقق اهداف اقتصاد مقاومتی به استانداری ارائه دهند. وی با اشاره به اینکه متولیان اجرای برنامه‌های اقتصاد مقاومتی در استان باید مشخص شوند، افزود: با توجه به جایگاه اقتصاد مقاومتی و تاکیدات مقام معظم رهبری در مورد اهمیت این برنامه ساختار اجرایی آن در ادارات و دستگاه‌های اجرایی بسیار مهم است و باید مورد توجه قرار گیرد. معاون توسعه مدیریت و منابع انسانی استاندار مرکزی تصریح کرد: مدیران دستگاه‌های اجرایی باید در راستای تأثیرگذاری بیشتر در برنامه‌های ملی به این مهم توجه ویژه داشته باشند و در این عرصه فعالیت کنند. افشون با اشاره به اهمیت شناسایی ظرفیت‌های اقتصادی و صنعتی مغفول مانده استان ادامه داد: باید این ظرفیت‌ها شناسایی و با دعوت از سرمایه گذاران داخلی و خارجی در راستای استفاده این سرمایه‌گذاران در این بخش‌ها استفاده شود. در این نشست عبدالرضا خلیلی مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان مرکزی گفت: طرحی برای اولین بار در کشور توسط شرکت اجرا شده است. وی تصریح کرد: این طرح نصب سیستم توربو الکتریک بر سر راه  آب مصرفی شهری است که علاوه بر تنظیم فشار آب برق نیز تولید می‌کند و در حال حاضر برق آن به توزیع برق استان فروخته می‌شود. خلیلی خاطرنشان کرد: اگر این اقدام انجام شود 65 درصد برق مصرفی کشور را با کم‌ترین هزینه تولید خواهیم کرد. مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان مرکزی بیان کرد: این اقدام در راستای تحقق اهداف اقتصاد مقاومتی انجام شده و به منظور نصب تجهیزات نیز از تمامی تولیدات داخلی استفاده کرده است. مدیرکل گمرکات استان مرکزی نیز گفت: گمرک این استان در زمینه ارتقای بهره‌وری که یکی از مؤلفه‌های اقتصاد مقاومتی است به خوبی گام برداشته و در زمینه گمرک مجازی نیز جزء 10 استان برتر در زمینه دارا بودن شبکه مجازی است. مهدی میراشرفی با اشاره به اینکه گمرک استان مرکزی در حال حاضر در ارتقای بهره‌وری با سازمان‌های مختلف در عرصه تجارت لینک است، ادامه داد: ایجاد پنجره واحد و یا گمرک مجازی در این اداره کل و ارائه مشروح عملکرد آن به بانک جهانی و قرار گرفتن در تابلوی معرفی این بانک، باعث شد تا گمرک بتواند در همایش بهره‌وری کشور مقام نخست و عنوان سازمان برتر بهره‌وری را کسب کند. وی اظهار کرد: با استفاده از این مهم هر کدام از مسئولان می‌توانند با استفاده از فرایند ارتباطی در خانه یا محل کار بدون محدودیت زمانی اظهارنامه واردات، ثبت سفارش و یا صادرات افراد را عملیاتی کنند.

94/11/19 - 16:56





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: فارس]
[مشاهده در: www.farsnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 44]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن