تور لحظه آخری
امروز : جمعه ، 13 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام صادق (ع):هر كس حقيقت را از طريق قرآن نشناسد، از فتنه ها بركنار نمى ماند.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1820488714




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

مسئول روابط عمومی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی: انتخابات اسفندماه ناکامی را به اردوگاه دشمنان وارد خواهد کرد


واضح آرشیو وب فارسی:فارس: مسئول روابط عمومی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی:
انتخابات اسفندماه ناکامی را به اردوگاه دشمنان وارد خواهد کرد
مسئول روابط عمومی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی گفت: حضور حداکثری مردمم در انتخابات اسفندماه ناکامی را به اردوگاه دشمنان وارد خواهد کرد.

خبرگزاری فارس: انتخابات اسفندماه ناکامی را به اردوگاه دشمنان وارد خواهد کرد



سردار رمضان شریف امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در ایلام اظهار داشت: به عنوان یک پاسدار انقلاب احساس می‌کنم باید کسانی را در انتخابات ترویج و تبلیغ کنیم که چسبندگی آنان به نظام مقدس جمهوری اسلامی و آرمان‌های انقلاب بیشتر باشد. مسئول روابط عمومی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی گفت: پاسداری از خون شهداء و قانون‌مدار بودن و ساده‌زیست بودن و ... از مهم‌ترین ویژگی‌های افراد صالح در انتخابات است که باید مد نظر انتخاب کنندگان قرار گیرد. وی ادامه داد: مجلس که محل قانونگذاری و ریل گذاری برای سیستم‌ اجرایی و ... کشور است باید افرادی وارد شوند که نسبت به آرمان‌های انقلاب از استحکام لازم برخوردار باشند. این فرمانده ارشد نظامی اضافه کرد: شاخص برای انتخاب افراد در انتخابات مجلس مرز چسبندگی به انقلاب و حاضر بودن آنان به هزینه دادن برای انقلاب و آرمان‌های انقلاب اسلامی باشد. شریف با اشاره به بیانات رهبری در جمع مردم قم تصریح کرد: اعتماد به معتمدین با عنایت به تنوع، تکثر و تعداد کاندیداها و گستردگی کشور کار بسیار درست و صحیحی است که باید مد نظر همگان قرار گیرد. مسئول روابط عمومی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی گفت: بیانات رهبری نقشه راه و راه‌گشا برای همه افراد جامعه برای انتخاب افراد اصلح در انتخابات مجلس شورای اسلامی است. شریف تصریح کرد: سخنان رهبری بهترین نقشه راه برای افرادی است که خواستار عزت و اقتدار نظام مقدس جمهوری اسلامی هستند.

94/11/19 - 16:48





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: فارس]
[مشاهده در: www.farsnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 14]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن