تور لحظه آخری
امروز : چهارشنبه ، 11 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):هيچ واعـظـى مـؤثرتر از نصيحت نيست.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1819952672




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

معاون وزیر ورزش و جوانان در جشن بزرگ پیروزی انقلاب مطرح کرد تأکید بر مشارکت جوانان در عرصه‌های مختلف/نباید مانع از شاد بودن جوانان باشیم


واضح آرشیو وب فارسی:فارس: معاون وزیر ورزش و جوانان در جشن بزرگ پیروزی انقلاب مطرح کرد
تأکید بر مشارکت جوانان در عرصه‌های مختلف/نباید مانع از شاد بودن جوانان باشیم
معاون ساماندهی و امور جوانان وزارت ورزش و جوانان با تأکید بر مشارکت جوانان در عرصه‌های مختلف، گفت: نباید مانع از شاد بودن جوانان باشیم.

خبرگزاری فارس: تأکید بر مشارکت جوانان در عرصه‌های مختلف/نباید مانع از شاد بودن جوانان باشیم



به گزارش خبرگزاری فارس از کرج، محمدرضا رستمی ظهر امروز در جشن بزرگ پیروزی انقلاب اظهار کرد: یکی از مهمترین ظرفیتهای ما در کشور وجود جوانان فعال و پویایی است که می توانیم با استفاده از آنان مسیر توسعه و پیشرفت را سریعتر طی کنیم.
وی تأکید کرد: جوانان آینده سازان کشور بوده لذا باید به آنان اعتماد داشته باشیم و آنان را در عرصه های مختلف مشارکت دهیم.
معاون وزیر ورزش و جوانان خاطرنشان کرد: جوانان با فکری خلاق و پویا می‌توانند ما را تحقق اهداف خود یاری دهند لذا باید آنان را باور داشته باشیم و و از ظرفیتهای آنان استفاده کنیم.
رستمی با تأکید بر اینکه همه نوجوانان و جوانان کشور می‌توانند راه رشد و تعالی کشور را با استقامت و سخت کوشی برای آینده‌ها هموار کنند،‌ افزود: امام خمینی (ره ) به نوجوانان و جوانان ایرانی اعتماد بالایی داشت و سرنوشت انقلاب را در اختیار آنان قرار داد.
رستمی افزود: نباید مانع از شاد بودن جوانان باشیم لذا شاد بودن نوجوانان و جوانان را نباید خلاف بدانیم و به هر طریقی آنان را محدود کنیم.
وی ایجاد جامعه‌ای شاد و پویا و ایجاد زمینه‌های شادی برای جوانان را عاملی بسیار مهم برای کاهش معضلات اجتماعی عنوان کرد و بیان داشت: معضلات اجتماعی با شعار یا سخنرانی کمرنگ نمی‌شود.
رستمی حضور جوانان را در انتخابات کشور بسیار تأثیرگذار دانست و بیان داشت: رأی جوانان این کشور بسیار سرنوشت ساز است و باید مجلسی تشکیل شود که آرمان‌های امام (ره ) را محقق کند.
معاون وزیر ورزش و جوانان اظهار داشت: باید فرهنگ انقلابی را در کشور بیش از پیش نهادینه کنیم و این اقدام با تلاش میسر خواهد شد.


94/11/19 - 16:00





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: فارس]
[مشاهده در: www.farsnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 62]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن