تور لحظه آخری
امروز : چهارشنبه ، 11 مهر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):بدبخت‏ترين مردم پادشاهانند و خوشبخت‏ترين مردم كسى است كه با مردم بزرگوار معاشرت...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1819815919




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

اقتدار ملت در تداوم شعار انرژی هسته ای حق مسلم ماست


واضح آرشیو وب فارسی:خبرگزاری پانا: قائم مقام سازمان دانش آموزی کشور: اقتدار ملت در تداوم شعار انرژی هسته ای حق مسلم ماست قائم مقام وزیر در سازمان دانش آموزی کشور گفت: تدبیر دولت در نشست با سایر قدرتهای جهان بر سر یک میز مذاکره است که چنین تدبیری در فرهنگ غنی اسلامی همراه با غیرت ایرانی یافت می شود.
۱۳۹۴ دوشنبه ۱۹ بهمن ساعت 13:48

خبرگزاری پانا+

به گزارش خبرنگار آموزش و پرورش پانا، داوود روستایی در همایش استانی "فصل حضور " که در سالن سلمان هراتی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی مازندران با حضور 200 دانش آموز برگزار شد، ضمن اشاره به برگزاری همایشهای مختلف مربوط به دانش آموزان، گفت: امروزه همایشهایی با حضور نوجوانان و جوانان مدنظر ماست با این عقیده که نوجوان و جوان امروز هیچ از نوجوان و جوان دوره های منتهی به انقلاب اسلامی کم ندارند.   قائم مقام وزیر در سازمان دانش آموزی کشور ضمن تاکید بر اینکه نوجوانان و جوانان امروزی ما با آنکه از لحاظ سن و سال روزهای انقلاب اسلامی را درک نکرده اند، اظهار داشت: با اینحال امروزه می بیینم که میانگین سنی دانشمندان هسته ای ما مانند میانگین سنی فرماندهان جنگ همان 27 یا 28 سال است و این یعنی که تنها صحنه مبارزه تغییر کرده است.
 
 
روستایی در بخش دیگری از سخنان خود با صحه گذاشتن بر عمل قهرمانانه وزیر امور خارجه در مذاکرات هسته ای و فرجام برجام، بیان داشت: شایسته است امروز آقای ظریف را قهرمان بنامیم نه آنکه منتظر بمانیم تا صد سال بگذرد و او را قهرمان بدانیم.
 
 
وی به اهمیت سه واقعیت " هدایت حکیمانه رهبری، اقتدار ملت و تدبیر دولت" اشاره کرد و افزود: مقام معظم رهبری سال 94 را سال دولت و ملت؛ همدلی و همزبانی نامیدند چراکه درک کرند پیش از فرصتی به نام فرجام، تهدیدی مانند اختلاف و عدم تحمل رای دیگری وجود دارد لذا این نامگذاری نخستین راهبرد ایشان بود و در راهبرد دوم دولت را به شدت حمایت کردند و با هدایت حکیمانه خود در پیشبرد برجام و به فرجام رساندن آن به دولت یاری رساندند.
 
 
روستایی اقتدار ملت را در تداوم شعار انرژی هسته ای حق مسلم ما دانست و بیان داشت: در این میان تدبیر دولت نیز در نشست با سایر قدرتهای جهان بر سر یک میز مذاکره است که چنین تدبیری در فرهنگ غنی اسلامی همراه با غیرت ایرانی یافت می شود.
 
 
قائم مقام وزیر در سازمان دانش آموزی کشور سهم دانش آموزان را در تبدیل شدن به دانشمندان هسته ای عنوان کرد و گفت: دانش آموزانی که روزگاری در بحبوحه انقلاب شعار می دادند امروز در عرصه های علمی در حال تلاش هستند.
 
 
روستایی اتفاق شاخص دولت تدبیر و امید را تبدیل فضای جنگ و درگیری به فضای گفتگو دانست و بیان داشت: باید عاقلانه پذیرفت که در کنار قدرتی که ما در دنیا داریم، دیگر کشورها نیز صاحب قدرت هستند. نباید بی جهت جنگ را به یک ملت تحمیل کرد در کنار آنکه نباید زور را هم پذیرفت.














این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبرگزاری پانا]
[مشاهده در: www.pana.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 4]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن