تور لحظه آخری
امروز : دوشنبه ، 25 تیر 1403    احادیث و روایات:  امام صادق (ع):شيطان به سپاهيانش مى گويد: ميان مردم حسد و تجاوزگرى بياندازيد چون اين دو، نزد خدا بر...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

اتاق فرار

خرید ووچر پرفکت مانی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

رسانه حرف تو - مقایسه و اشتراک تجربه خرید

سرور اختصاصی ایران

تور دبی

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

طراحی کاتالوگ فوری

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

Future Innovate Tech

آموزشگاه آرایشگری مردانه شفیع رسالت

پی جو مشاغل برتر شیراز

قیمت فرش

آموزش کیک پزی در تهران

لوله بازکنی تهران

میز جلو مبلی

آراد برندینگ

سایبان ماشین

مبل استیل

بهترین وکیل تهران

کی شاپ

خرید دانه قهوه

دانلود رمان

وکیل کرج

آمپول بیوتین بپانتین

پرس برک

بهترین پکیج کنکور

خرید تیشرت مردانه

خرید نشادر

خرید یخچال خارجی

وکیل تبریز

اجاره سند

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید ووچر پرفکت مانی

خرید سی پی ارزان

خرید ابزار دقیق

بهترین جراح بینی خانم

تاثیر رنگ لباس بر تعاملات انسانی

خرید ریبون

ثبت نام کلاسینو

خرید نهال سیب سبز

خرید اقساطی خودرو

امداد خودرو ارومیه

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1806582094




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

انتقاد از مجلس بخاطر گزارش فساد در فوتبال


واضح آرشیو وب فارسی:روز نو:



انتقاد از مجلس بخاطر گزارش فساد در فوتبال
روز نو : مدیر‌عامل اسبق پاس با بیان این که وضعیت امروز فوتبال حاصل عدم سیاست درست است، گفت: در مناقشه با عربستان باید هماهنگ با وزارت امور خارجه باشیم، چرا که موضوع این مناقشه ارتباطی به فوتبال ندارد.
مصطفی آجرلو درباره گزارش کمیسیون اصل "90" مبنی بر وجود فساد در فو‌تبا‌ل گفت: خیلی بد است که بعد از 37 سال سیاستمداران کشور یادشان افتاده که فو‌تبا‌لی هم وجود دارد. 37 سال است که فو‌تبا‌ل را رها کرده‌ایم. حتما در این فو‌تبا‌ل فساد وجود دارد. 12 سال پیش در صدا و سیما گفتم که فساد در فو‌تبا‌ل وجود دارد و باید موج حضور رمالان و دلالان را دفع کنیم. هیچ کس به حرفم گوش نداد و امروز می‌بینیم که خبر وجود فساد در فو‌تبا‌ل انعکاس پیدا کرده است.
این مدیر با بیان این که آیا فقط فساد در فو‌تبا‌ل وجود دارد، اظها‌ر کرد: یعنی در حوزه‌های اقتصادی، اجتماعی، فرهنگی، سیاسی و ... فساد دیده نمی‌شود؟ طبیعتا هم حق وجود دارد و هم باطل. اگر همه را فاسد بنامیم ظلم کرده‌ایم. فو‌تبا‌ل بالنفسه سلامت است و حتی مقام معظم رهبری در این باره می‌گوید "فو‌تبا‌ل هنر است و فو‌تبا‌لیست هنرمند" پس کسی که این کار را انجام می‌دهد باید مورد احترام قرار گیرد و به جای فاسد نامیدن همه ریشه‌های فساد را پیدا کنیم.
آجرلو با بیان این که ریشه‌کن کردن فساد نیازمند عزم جدی است، گفت: من به همراه چند نفر دیگر تا جایی که توانسته‌ام در این موضوع کوتاهی نکرده‌ام. با این حال فساد در فو‌تبا‌ل وجود دارد و از رییس کمیسیون اصل "90" و همکارانش تشکر می‌کنم، اما با گزارش موجود همه متهم به فساد شدند و این ظلم است. نباید یکدیگر را بدون دلیل و مدرک متهم کنیم. در بازی‌های لیگ برتر انگلیس و در ورزشگاه‌ها جا برای سوزن انداختن نیست، اما ورزشگاه‌های ایران روز به روز خالی‌تر می‌شوند چرا کمیسیون اصل "90" برای بررسی این موضوع ورود نمی‌کند؟ تفاوت این دو در این است که فو‌تبا‌ل آنها به صورت خصوصی اداره می‌شود، ولی در ایران دولت هر روز نفوذش را به فو‌تبا‌ل بیشتر می‌شود.
او ا‌دا‌مه‌ داد: در کجای دنیا تیمی را از شهری به شهر دیگر منتقل می‌کنند. انتقال صبا به قم، پاس به همدان و مطرح کردن انتقال نفت به اراک اشتباهی بود که رخ داد. به نظرم مسئولان بعد از 37 سال برای قانونگذاری در فو‌تبا‌ل دیر آمد‌ه‌اند. در حال‌ حاضر چه کمکی به دو باشگاه استقلال و پر‌سپولیس شده است که دولت به جای بررسی این موضوع وارد موضوع فساد شده است؟ در این فو‌تبا‌ل به جز چند نفر همه سالم هستند و فساد هم به وسیله اهالی فو‌تبا‌ل به وجود نیامده است ،‌ بلکه کسانی که از بیرون خودشان را وارد فو‌تبا‌ل کرده‌اند مسبب این اتفاق هستند.






تاریخ انتشار: ۱۹ بهمن ۱۳۹۴ - ۱۳:۳۵





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: روز نو]
[مشاهده در: www.roozno.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 9]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن