تور لحظه آخری
امروز : سه شنبه ، 27 شهریور 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):ای على! عقل چيزى است كه با آن بهشت و خشنودى خداوند رحمان به دست مى‏آيد.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

طراحی کاتالوگ فوری

Future Innovate Tech

پی جو مشاغل برتر شیراز

لوله بازکنی تهران

آراد برندینگ

وکیل کرج

خرید تیشرت مردانه

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید ابزار دقیق

خرید ریبون

موسسه خیریه

خرید سی پی کالاف

واردات از چین

دستگاه تصفیه آب صنعتی

حمية السكري النوع الثاني

ناب مووی

دانلود فیلم

بانک کتاب

دریافت دیه موتورسیکلت از بیمه

خرید نهال سیب سبز

قیمت پنجره دوجداره

بازسازی ساختمان

طراحی سایت تهران سایت

دیوار سبز

irspeedy

درج اگهی ویژه

ماشین سازان

تعمیرات مک بوک

دانلود فیلم هندی

قیمت فرش

درب فریم لس

شات آف ولو

تله بخار

شیر برقی گاز

شیر برقی گاز

خرید کتاب رمان انگلیسی

زانوبند زاپیامکس

بهترین کف کاذب چوبی

پاد یکبار مصرف

روغن بهران بردبار ۳۲۰

قیمت سرور اچ پی

بلیط هواپیما

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1816279187




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

محفل انس با قرآن دانش آموزی در شهرستان ارومیه برگزار شد


واضح آرشیو وب فارسی:خبرگزاری پانا: با حضور قاری بین المللی؛ محفل انس با قرآن دانش آموزی در شهرستان ارومیه برگزار شد همزمان با هفتمین روز از ایام الله دهه مبارک فجر، محفل انس با قرآن دانش آموزی با حضور قاری بین المللی در شهرستان ارومیه برگزار شد.
۱۳۹۴ دوشنبه ۱۹ بهمن ساعت 08:12

خبرگزاری پانا+

به گزارش خبرنگار پانا از آذربایجان غربی، همزمان با هفتمین روز از ایام الله دهه مبارک فجر، محافل انس با قرآن با حضور نماینده مردم ارومیه در مجلس خبرگان رهبری، معاون پرورشی و امور فرهنگی آموزش و پرورش استان و قاریان بین المللی قرآن کریم از جمله وحید وکیلی در محل مسجد علی بن ابیطالب (ع) شهرستان ارومیه برگزار شد و دانش آموزان دوره متوسطه استان با حضور در این محفل معنوی ، عشق و ارادت خود را به ارزش های اسلامی نشان دادند. آیت الله «علی اکبر قریشی» نماینده مردم ارومیه در مجلس خبرگان رهبری در این آیین معنوی گفت: با توجه به فرمایشات پیامبر اکرم(ص) خواندن قرآن و تفسیر مفاهیم آن از ضروریات جامعه اسلامی است و بهترین امت کسانی هستند که قرآن را می آموزند و آموزش می دهند. وی با تاکید بر برگزاری بیش از پیش این محافل نورانی افزود: اقامه نماز و قراعت قرآن از اهم مواردی است که توجه به آن موجب رفع مسایل و مشکلات اساسی جامعه می شود و دشمنان انقلاب و اسلام همان کسانی هستند که مهر نماز بر پیشانیشان معلوم نیست و از مفاهیم قرآنی بی خبرند. وی خطاب به مسئولین آموزش و پرورش اذعان داشت: برگزاری محافل انس با قرآن و تداوم برگزاری این گونه جلسات باعث انس و الفت جوانان و نوجوانان با قرآن و دین مبین اسلام می شود. قدرت الله قاسمی معاون پرورشی و فرهنگی آموزش و پرورش آذربایجان غربی نیز در این آیین گفت: برگزاری محافل دینی در بین دانش آموزان، سطوح اولیه آشنایی با قرآن است. این مقام مسئول خطاب به دانش آموزان شرکت کننده در این محفل معنوی بیان داشت: چارچوب زندگی را می بایست با مفاهیم قرآنی بسازیم و انس با قرآن درمان دردهای درونی انسان است و روحیه مسئولیت پذیری، پرهیز از نفرت و افترا، ترویج نیکی و بخشش در جامعه را موجب می شود. وی افزود: انقلاب اسلامی ملت ایران بر پایه ارزش های دینی و باورهای اسلامی شکل گرفته و پیروزی آن نیز بر اساس آموزه هایی صورت گرفت که شهادت در راه خدا را جز پیروزی نمی داند. وی اظهار کرد: هر چند که قرآن در تمامی منازل مردم ایران اسلامی وجود داشته و در منازل نیز قرائت می شود ولی قرائت آن در محافل و مجالس بر عظمت آن افزوده و لطف و عنیایت خداوند را در پی خواهد داشت. گفتنی است در این آیین تلاوت آیاتی چند از کلام الله مجید توسط دانش آموز نوجوان آقای علی نژاد، اجرای برنامه حفظ به همراه گروه حافظان آقای عباس نژاد، اجرای گروه تواشیح و مدیحه سرایی تسنیم و تلاوت وحید وکیلی قاری بین المللی قرآن و اهداء جوایز به برگزیدگان مسابقه تفسیر سوره یاسین و حافظان قرآن انجام شد.













این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبرگزاری پانا]
[مشاهده در: www.pana.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 8]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن