تور لحظه آخری
امروز : جمعه ، 13 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام صادق (ع):هرکس نماز را سبک بشمارد ، بشفاعت ما دست نخواهد یافت.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1820550098




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

محسنیان راد: نگاه به رسانه ها در جامعه ما پروپاگاندایی و تربیتی است


واضح آرشیو وب فارسی:همشهری: - همشهری آنلاین: محسنیان راد با بیان این نکته که هدف ما از انتشار روزنامه و حتی رادیو و تلویزیون نیز تربیت ملت بوده است، گفت: یعنی برخلاف غرب که روزنامه براساس نیاز منتشر و فروخته می شد در جامعه ما این گونه نبوده است و هدف رسانه پیگیری اهداف پروپاگاندی در هر دوره بوده است. بنابراین کتاب نمی تواند کاربردی شود چون نگاه به رسانه ها در جامعه ما نگاهی پروپاگاندایی و تربیتی است.
به گزارش شفقنا، مهدی محسنیان راد ، عضو هیئت علمی دانشگاه امام صادق(ع) در مراسم رونمایی از کتاب « برابری و آزادی ارتباطی» گفت: ما با تآخیر 232 ساله وارد عرصه روزنامه نگاری شدیم.
رونمایی برای عروسی است نه کتاب
مهدی محسنیان راد هم با انتقاد از ماهیت برنامه هایی که با عنوان رونمایی از کتاب در ایران برگزار می شود، گفت: تاجایی که به خاطر دارم اصطلاح رونمایی از کتاب قبل از انقلاب وجود نداشت و من در مراسمی با این عنوان شرکت نداشته ام. در خارج از کشور هم به ویژه در آمریکا شاهد مراسم هایی مانند این بوده ام ولی با این تفاوت که نشست های آنها بدون تشریفات خاصی معمولا در بزرگترین کتاب فروشی های شهر و با حضور علاقه مندان و دوستداران حوزه کتاب و نویسنده کتاب برگزار می شود و در این نشست ها بدون تعارف کتاب و اثر نویسنده را نقد می کنند و به چالش می کشند تا آنچه وارد بازار می شود، اثری قوی و با اصالت باشد و کتاب ضعیف نمی تواند در این فضا وارد بازار شود. بنابراین معتقدم رونمایی برای عروسی است نه کتاب و این اصطلاح را باید از تولیدات جدید دانست.
اساتید هم بساز بفروش شدند
عضو هیئت علمی دانشگاه ... [ مشاهده متن کامل خبر در همشهری آنلاین ]

دوشنبه ، ۱۹بهمن۱۳۹۴


[مشاهده متن کامل خبر]





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: همشهری]
[مشاهده در: www.hamshahrionline.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 21]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن