تور لحظه آخری
امروز : پنجشنبه ، 12 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام صادق (ع):در هر جمعه، اندكى از سبيل و ناخن‏هاى خود را بگير، و اگر هم چيزى وجود نداشته باشد، آن...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1820240542




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

اگر ترس و دلهره دارید بخوانید


واضح آرشیو وب فارسی:پایتخت: یک محقق طب اسلامی گفت: "به" قلب را تقویت کرده و انسان را تیزهوش می کند؛ سنگینی قلب, سینه و غم را برطرف کرده, ذهن و حافظه را زیاد کرده همچنین حکمت را زیاد و افراد ترسو را شجاع می کند؛ پس برای افرادی که ترس و دلهره دارند، مفید است.
به گزارش سرویس اجتماعی پایتخت ،آیت الله تبریزیان درباره فواید میوه به از منظر روایات اظهار داشت: "به" قلب را تقویت کرده و انسان را تیزهوش می کند. 
به گفته وی "به" قلب را جلا می دهد و تزکیه نفس ایجاد می کند, "به" سنگینی قلب و سینه و هم و غم را برطرف کرده همچنین ذهن و حافظه را زیاد و ذهن را صاف می کند. 
این محقق طب اسلامی افزود: "به"عقل و قدرت درک را افزایش می دهد همچنین حکمت را زیاد و افراد ترسو را شجاع می کند، پس برای افرادی که ترس و دلهره دارند مفید است. 
میوه "به" انسان خسیس را سخاوت مند و انسان را با حلم, وقار و دانا می کند 
تبریزیان اضافه کرد: میوه "به" انسان خسیس را سخاوتمند و انسان را با حلم و وقار و دانا می کند، همچنین برای معده مفید است و رنگ رخسار را صاف, شفاف و زیبا می کند. 
وی ادامه داد: میوه "به" فرزند را زیبا می کند و اگر پدر و مادر قبل از باردار شدن مدتی "به" را در رژیم غذایی خودشان قرار دهند بسیار به زیبا شدن فرزندشان کمک می کنند. میوه "به" بدن را تقویت می کند و برای بینایی مفید است. 
سفارش هایی در مورد مصرف "به" از منظر روایات 
تبریزیان عنوان کرد: بهتر آن است که ... [ مشاهده متن کامل خبر در پایگاه خبری پایتخت ]

یکشنبه ، ۱۸بهمن۱۳۹۴


[مشاهده متن کامل خبر]





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: پایتخت]
[مشاهده در: www.paytakhtpress.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 16]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن