تور لحظه آخری
امروز : دوشنبه ، 9 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):زكات دانش، آموزش به كسانى كه شايسته آن‏اند و كوشش در عمل به آن است.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1819301771




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

امير زرگري خواستار شد: المپيكي‌ها در شرايط مسابقه انتخاب شوند


واضح آرشیو وب فارسی:ايسنا: "امير زرگري" خواستار شد: المپيكي‌ها در شرايط مسابقه انتخاب شوند


خبرگزاري دانشجويان ايران - اراك
سرويس: قهرماني - همگاني

ملي‌پوش دوچرخه‌سواري ايران گفت: مسوولان فدراسيون المپيكي‌ها را در شرايط مسابقه و در اروپا انتخاب كنند.

"امير زرگري" در گفت وگو با خبرنگار ورزشي خبرگزاري دانشجويان ايران (ايسنا) – منطقه مركزي، افزود: مطمئنا فدراسيون دوست دارد بهترين نفرات خود را به المپيك اعزام كند و من هم تحت هر شرايطي تابع تصميمات فدراسيون هستنم اما، انتظار ما اين است كه سه نفر اعزامي به المپيك پكن در شرايط مسابقه و در صورت امكان در اروپا انتخاب شوند.

وي ادامه داد: در اين صورت هر كس كه حقش باشد، پيراهن تيم ملي را در المپيك به تن خواهد كرد و حقي از كسي ضايع نخواهد شد؛ مطمئنا اعضاي تيم ملي در يك رقابت اروپايي، نه تنها ملاك انتخابي تيم ملي خواهد بود بلكه، شرايط خوبي براي آماده سازي دوچرخه سواران كشورمان فراهم خواهد كرد.

زرگري در مورد تور دوچرخه‌سواري ايرلند گفت: اين تور در سطح بالايي برگزار شد و 165 دوچرخه‌سوار در اين مسابقات ركاب زدند، من هم به همراه تيم دانشگاه آزاد در اين پيكارها حضور داشتم كه در رده‌بندي كلي تور در جاي نهم ايستادم.

قهرمان دوچرخه‌سواري آسيا در مورد برگزاري تور رياست جمهوري در ايران اظهار كرد: اين تور از هر نظر در سطح فوق العاده خوبي برگزار شد و بابت اين مسئله بايد به مسوولان فدراسيون دوچرخه سواري تبريك گفت؛ برگزاري تور در تهران و در چنين سطح بالايي كار آساني نيست و اميدوارم در سال‌هاي آينده شاهد پيشرفت بيشتر تور رياست جمهوري باشيم.

زرگري در مورد جدايي "ولفرام ليندنر" آلماني از تيم ملي دوچرخه سواري گفت: كار ليندنر در ايران بسيار خوب بود و انصافا اين مربي آلماني به دوچرخه سواري ايران خدمت كرد؛ به نظر من رفتن اين مربي به نفع تيم ملي نبود.

ملي پوش دوچرخه سواري كشورمان در پايان در مورد برنامه هايش تا المپيك پكن اظهار كرد: در آستانه ليگ دوچرخه سواري كشور هستيم و پس از آن به همراه تيم استان مركزي در رقابت هاي قهرماني كشور شركت خواهم كرد.

انتهاي پيام
 سه شنبه 21 خرداد 1387     





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ايسنا]
[مشاهده در: www.isna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 249]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن