تور لحظه آخری
امروز : پنجشنبه ، 12 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام حسن عسکری (ع):وصول به خداوند عزوجل سفری است که جز با عبادت در شب حاصل نگردد.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1820323056




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

دستگیری 6 تن در اسپانیا به اتهام ارتباط با داعش


واضح آرشیو وب فارسی:پایگاه خبری آفتاب: دستگیری 6 تن در اسپانیا به اتهام ارتباط با داعش
پلیس اسپانیا اعلام کرد در چند عملیات در استانهای والنسیا و آلیکانته و همچنین منطقه سئوتا در شمال آفریقا شش تن را به اتهام ارتباط با گروه‌های تروریستی داعش و جبهه النصره بازداشت کرده است.
آفتاب : پلیس اسپانیا اعلام کرد در چند عملیات در استانهای والنسیا و آلیکانته و همچنین منطقه سئوتا در شمال آفریقا شش تن را به اتهام ارتباط با گروه‌های تروریستی داعش و جبهه النصره بازداشت کرده است.

به گزارش ایسنا، به نقل از خبرگزاری آسوشیتدپرس، بر اساس اعلام پلیس اسپانیا، چهار نفر از این دستگیرشدگان دارای ملیت اسپانیایی اما تبار سوری، اردنی و مراکشی بوده و دو تن دیگر نیز تبعه‌های سوریه و مراکش بوده‌اند که در اسپانیا زندگی می‌کرده‌اند.

پلیس اسپانیا در بیانیه‌ای اعلام کرد، تحقیقات درباره این سلول تروریستی را در سال 2014 آغاز کرده و اوایل امروز(یکشنبه) این متهمان را دستگیر کرده است. بر اساس این بیانیه، در تحقیقات مدارکی به دست آمد که نشان می‌دهد این متهمان دستگیر شده به ارائه "پشتیبانی لجستیکی که برای تداوم فعالیتهای تروریستی در سوریه و عراق ضروری بوده" میپرداخته‌اند.

بر اساس این گزارش، این تحقیقات با دادگاه ملی اسپانیا و دادستانهای دولتی هماهنگ شده و همچنان ادامه‌ دارد.









تاریخ انتشار: ۱۸ بهمن ۱۳۹۴ - ۲۰:۰۵





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: پایگاه خبری آفتاب]
[مشاهده در: www.aftabnews.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 19]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن