تور لحظه آخری
امروز : جمعه ، 13 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):خوشا به سعادت كسیكه عمل، علم، دوستى، دشمنى، گرفتن، رها كردن، سخن،سكوت ،كردار و گفتارش ر...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1820562186




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

با حضور استاندار قزوین ساختمان بخشداری بشاریات آبیک افتتاح شد


واضح آرشیو وب فارسی:فارس: با حضور استاندار قزوین
ساختمان بخشداری بشاریات آبیک افتتاح شد
طی مراسمی و با حضور استاندار قزوین، معاونان و جمعی از مسئولان شهرستان آبیک ساختمان بخشداری بشاریات این شهرستان افتتاح شد.

خبرگزاری فارس: ساختمان بخشداری بشاریات آبیک افتتاح شد



به گزارش خبرگزاری فارس از آبیک، با حضور فریدون همتی استاندار قزوین، معاونان استانداری و جمعی از مسئولان شهرستان آبیک ساختمان بخشداری بشاریات شهرستان آبیک با سه میلیارد و 500 میلیون ریال اعتبار در زمینی به مساحت 405 مترمربع به بهره‌برداری رسید.
فریدون همتی استاندار قزوین در این مراسم اظهار کرد: بخشدار هر بخش تأمین امنیت، نظارت بر ادارات هماهنگی بین فعالیت‌های دستگاه‌ها، مردم و بخش خصوصی را بر عهده دارند.
وی افزود: هر منطقه و بخش ظرفیت خاص خودش را دارد و مسئولان بخش طبق همان ظرفیت‌ها می‌توانند در رشد، ، شکوفایی و توسعه بخش گام‌های مؤثری بردارند.
این مسئول ادامه داد: مردم محور تأمین امنیت ، توسعه، رشد و بالندگی محسوب می‌شود که مسئولان بخش‌ها در جلب و مشارکت مردم در تحقق امور مذکور می‌توانند نقش بسزایی ایفا کنند.
استاندار قزوین خاطرنشان کرد: مردم ظرفیت‌های بالقوه فراوانی دارند که می‌توان از پتانسیل‌ها و ظرفیت‌های مردمی برای توسعه و عمران به نحو احسن استفاده کرد.
همتی بیان کرد: از ظرفیت شهرداری و شورای شهر و همچنین مسئولان ادارات و ائمه جمعه می‌توان در شناخت ظرفیت‌های هر مناطق و بخش‌ها استفاده کرد تا با همفکری و تعامل بتوان در پیشبرد امور گام‌های ارزنده برداشت.
وی اضافه کرد: مسئولان باید با عزم و اراده قوی به مردم خدمت کرده تا امیدواری مردم به آینده ،نظام و کشور بیشتر و بهتر شود.
این مسئول بر حضور باشکوه مردم در راهپیمایی 22 بهمن تأکید کرد و افزود: از مردم درخواست می‌شود در انتخابات حضور گسترده و پرشور داشته باشند تا بار دیگر دشمنان نظام را ناامید کنند.
استاندار قزوین ادامه داد: با جلب مشارکت مردم در امور کشور، مسئولان می‌توانند خدمت بهتر و بیشتری به مردم ارائه دهند.
به گزارش فارس، استاندار قزوین به همراه دیگر مسئولان استان و مسئولان شهرستان آبیک از طرح توسعه دامداری سهراب طالبی و محرم صالحی روستای قشلاق بازدید کرد.
ظرفیت این دامداری با 20 میلیارد ریال تسهیلات بانکی صندوق توسعه و 40 میلیارد ریال آورده شخصی بخش خصوصی از 100 رأس گاو شیری به 500 رأس افزایش یافته است که 50 نفر به‌طور مستقیم و غیرمستقیم مشغول به کار شدند.
بنابراین گزارش. استاندار قزوین به همراه دیگر مسئولان با حضور در گلزار 32 شهید شهر خاکعلی و 21 شهید روستای قشلاق با قرائت فاتحه و نثار گل به مقام شامخ و والای شهدا ادای احترام کردند.


94/11/18 - 19:00





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: فارس]
[مشاهده در: www.farsnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 39]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن