تور لحظه آخری
امروز : سه شنبه ، 10 مهر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):براى هر چيزى زكاتى است و زكات بدنها روزه است.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1819493034




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

چاوشی:تایید صلاحیت یک هزار و 261 داوطلب در استان تهران/ توزیع 9 میلیون و 85 هزار تعرفه رای برای انتخابات مجلس بین 16 فرمانداری استان


واضح آرشیو وب فارسی:استانداری تهران: رییس ستاد انتخابات استان تهران گفت: از مجموع 2 هزار و 725 داوطلب، صلاحیت یک هزار و 261 داوطلب از سوی شورای نگهبان تایید شده است.
به گزارش خبرنگار پایگاه اطلاع رسانی استانداری تهران، سید شهاب الدین چاوشی در نشست ستاد انتخابات استان تهران با اشاره به آخرین وضعیت داوطلبان تایید صلاحیت شده در استان گفت: از مجموع 2 هزار و 725 داوطلب، صلاحیت یک هزار و 261 داوطلب از سوی شورای نگهبان تایید شده است.
وی ادامه داد: یک هزار و 494 داوطلب نیز از سوی شورای نگهبان واجد شرایط نمایندگی مجلس شورای اسلامی تشخیص داده نشدند.
رییس ستاد انتخابات استان تهران با بیان اینکه 54 درصد از مجموع داوطلبان نمایندگی مجلس در استان تایید صلاحیت نشدند عنوان کرد: بر همین اساس 46 درصد از داوطلبان نمایندگی مجلس شورای اسلامی در استان تهران تایید صلاحیت شدند.
چاوشی افزود: براساس گزارش اعلام شده از سوی فرمانداری تهران وضعیت 56 داوطلب انتخابات مجلس شورای اسلامی در این حوزه انتخابیه هنوز نا مشخص است .
وی یادآور شد: در مرحله بررسی صلاحیت داوطلبان نمایندگی دهمین دوره مجلس شورای اسلامی، صلاحیت 368 نفر نیز که از سوی هیات نظارت بر انتخابات رد شده بودند تجدید نظر شده و به تایید صلاحیت شدگان اضافه شدند.
معاون سیاسی و اجتماعی استاندار تهران گفت: این جلسه ... [ مشاهده متن کامل خبر در استانداری تهران ]

یکشنبه ، ۱۸بهمن۱۳۹۴


[مشاهده متن کامل خبر]





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: استانداری تهران]
[مشاهده در: www.news.ostan-th.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 36]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن