تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 15 مهر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):دعايى كه با بسم اللّه‏ الرحمن الرحيم شروع شود، رد نمى‏شود.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1821017077




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

استاندار قم: حمایت نکردن از ایده‌ها و طرح‌های تولیدی خیانت به مردم است


واضح آرشیو وب فارسی:فارس: استاندار قم:
حمایت نکردن از ایده‌ها و طرح‌های تولیدی خیانت به مردم است
استاندار قم با بیان اینکه باید مسئولان دیگرباوری را در دستور کار خود داشته باشند، گفت: حمایت نکردن از ایده‌ها و طرح‌های تولیدی خیانت به مردم محسوب می‌شود.

خبرگزاری فارس: حمایت نکردن از ایده‌ها و طرح‌های تولیدی خیانت به مردم است



به گزارش خبرگزاری فارس از قم، سید مهدی صادقی پیش از ظهر امروز در مراسم افتتاح دو واحد تولیدی صنعتی که در شهرک صنعتی شکوهیه برگزار شد، اظهار کرد: از حرف تا عمل فاصله بسیاری وجود دارد و همه از اقتصاد مقاومتی و شرکت‌های دانش‌بنیان سخن به میان می‌آورند و در حالی از خودباوری سخن گفته می‌شود که خودمان دیگر باوری نداریم.

وی با بیان اینکه اگر جوانان ما خود باوری داشته باشند، دیگر باوری از سوی مسئولان وجود ندارد، گفت: از طرح و ایده‌ای هم که داده می‌شود، به دلیل اینکه دیگر باوری وجود ندارد، حمایتی صورت نمی‌گیرد.

استاندار قم ادامه داد: اگر قرار است اتفاقات خوبی در زمینه اقتصاد مقاومتی رخ بدهد باید در حوزه عمل ثابت کنیم و چیزهایی که در بیان به راحتی گفته می‌شود، در حوزه عمل نیز باید به آن رو بیاوریم.

وی اضافه کرد: اگر کسانی که باید از ایده‌ها و طرح‌ها حمایت کنند و ادعای حمایتی دارند، چنین کاری انجام ندهند خیانت است و در صورتی که کشور ما بخواهد استقلال خود را حفظ کند باید از تولید حمایت کرد.

صادقی با ابراز امیدواری برای شرایط دوره پساتحریم، گفت: امیدواریم با برداشته شدن تحریم‌ها فضا باز شود تا بتوانیم در زمینه تولید و حمایت از تولیدکننده گام‌های موثری برداریم.

وی با تاکید براینکه برای تبعیت از فرمایشات رهبر معظم انقلاب تنها سخن گفتن در این زمینه کافی نیست، تصریح کرد: فقط باید کمک کنیم دستگاه‌های ذیربط نیز با در نظر گرفتن قانون به صورت مناسب و با شرایط آسان با تولیدکنندگان تعامل داشته باشند.

استاندار قم، گفت: تلاش می‌کنیم مشکلات پیش روی کسانی که برای ایجاد پروژه‌های گوناگون گام بر می‌دارند را برداریم تا سنگی مقابل ایجاد پروژه‌های استان قم نباشد.

وی با تاکید بر اینکه صنعتگران باید کار خود را ارتقا دهند و در همین سطح باقی نمانند، بیان کرد: باید به صادرات توجه جدی صورت گیرد زیرا توسعه صنعت در گرو صادرات است.

صادقی در بخش پایانی سخنان خویش به انتخابات پیس رو اشاره کرد و گفت: باید به این مقوله مهم توجه شود تا انتخابات خوبی داشته باشیم و لازم است همه را برای حضور در انتخابات تشویق کنیم.



94/11/18 - 14:31





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: فارس]
[مشاهده در: www.farsnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 9]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن