تور لحظه آخری
امروز : پنجشنبه ، 8 شهریور 1403    احادیث و روایات:  امام صادق (ع):سخن گفتن درباره حق، از سكوتى بر باطل بهتر است.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1813138312




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

خرید پالایشگاه خارجی یک استرانژی غلط است


واضح آرشیو وب فارسی:خبرگزاری تسنیم: در حالی که وزارت نفت با هدف صادرات پایدار نفت خام، خرید سهام یا ساخت پالایشگاه در خارج را در دستور کار خود قرارداده است کارشناسان معتقدند که این یک استدلال غلط است که نتیجه آن بی توجهی به تکمیل پالایشگاه های داخلی، اشتغال و توسعه فناوری در کشور است.
به گزارش خبرنگار اقتصادی خبرگزاری تسنیم ، یکی از برنامه وزارت نفت برای صادرات پایدار نفت خام خرید سهام یا ساخت پالایشگاه در خارج است؛ عباس کاظمی؛ مدیرعامل شرکت ملی پالایش و پخش فرآورده های نفتی ایران پیش از این گفته بود: ساخت پالایشگاه در خارجِ کشور یکی از سیاست های جدید و راهبردی ایران به ویژه در دوران پس از لغو تحریم ها است.
وی با بیان اینکه احداث پالایشگاه های نفت توسط ایران در کشورهای آسیایی، آفریقایی و آمریکای جنوبی امنیت تقاضا برای فروش طلای سیاه در بلند مدت را افزایش می دهد، تأکید دارد که احداث پالایشگاه در خارج کشور منجر به افزایش تعداد مشتریان نفت خام ایران در بلند مدت خواهد شد.
بر این اساس وزارت نفت اعلام کرده است که تصمیم دارد در آسیا، اروپا، آفریقا و آمریکای جنوبی پالایشگاه بسازد، تاکنون کشورهای هند، اندونزی، برزیل، اسپانیا، سیرالئون و اکوادور به عنوان کشورهایی که قرار است ایران در ساخت پالایشگاه آنها مشارکت داشته باشد مطرح شده اند. البته حضور ایران در برخی از این طرح ها جدی تر از باقی طرح هاست.
علی رغم این که به گفته کاظمی، معاون وزیر نفت، وزارت نفت نیز به دنبال ... [ مشاهده متن کامل خبر در خبرگزاری تسنیم ]
خرید پالایشگاه خارجی یک استرانژی غلط است






یکشنبه ، ۱۸بهمن۱۳۹۴


[مشاهده متن کامل خبر]





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبرگزاری تسنیم]
[مشاهده در: www.tasnimnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 13]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن