تور لحظه آخری
امروز : جمعه ، 14 اردیبهشت 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):امّتم همواره در خير و خوبى اند تا وقتى كه يكديگر را دوست بدارند، نماز را برپا دارن...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

بلومبارد

تبلیغات متنی

تریدینگ ویو

خرید اکانت اسپاتیفای

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

تعمیر گیربکس اتوماتیک

دیزل ژنراتور موتور سازان

سرور اختصاصی ایران

سایت ایمالز

تور دبی

سایبان ماشین

جملات زیبا

دزدگیر منزل

ماربل شیت

تشریفات روناک

آموزش آرایشگری رایگان

طراحی سایت تهران سایت

آموزشگاه زبان

ترازوی آزمایشگاهی

رنگ استخری

فروش اقساطی کوییک

راهبند تبریز

ترازوی آزمایشگاهی

قطعات لیفتراک

وکیل تبریز

خرید اجاق گاز رومیزی

آموزش ارز دیجیتال در تهران

شاپیفای چیست

فروش اقساطی ایران خودرو

واردات از چین

قیمت نردبان تاشو

وکیل کرج

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

نهال گردو

صنعت نواز

پیچ و مهره

خرید اکانت اسپاتیفای

صنعت نواز

لوله پلی اتیلن

کرم ضد آفتاب لاکچری کوین SPF50

دانلود آهنگ

طراحی کاتالوگ فوری

واردات از چین

اجاره کولر

دفتر شکرگزاری

تسکین فوری درد بواسیر

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

قیمت فرش

خرید سی پی ارزان

خرید تجهیزات دندانپزشکی اقساطی

خانه انزلی

تجهیزات ایمنی

رنگ استخری

پراپ فرم رابین سود

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1799331341




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

ازدواج به سبک فرقه بهائیت


واضح آرشیو وب فارسی:ادیان نیوز: علی محمد باب در کتاب بیان گفته است:اگر ظاهر شود که در یک طرف مانعی از ظهور ثمره است، حلال می شود بر اینکه اذن بدهد بر دیگری تا به وسیلة دیگری ایجاد ثمره کند،به گزارش ادیان نیوز ، در بهائیت فقط ازدواج با مادر ( زن پدر ) حرام اعلام شده است و هیچ حکمی در منابع بهائی که به طور صریح حرمت ازدواج با دیگر محارم را عنوان کرده باشد وجود ندارد.مهریه در مسلک بهائیت برای شهرنشین ها ۱۹ مثقال طلای خالص، و برای روستائیان ۱۹ مثقال نقره می باشد.و اگر کسی تمایل به مقدار بیشتر دارد تا ۹۵ مثقال مجاز است و نمی توانند از این مقدار تعیین شده تجاوز کند. بهاء درکتاب اقدس اشاره میکند:خداوند ازدواج موقت را حرام می داند. بهاء الله میرزا حسین علی نوری در کتاب اقدس اشاره دارد به این موضوع: من برای شما ازدواج با زنان پدرانتان را حرام کردم و از ذکر حکم پسران حیاء می کنم. درقضیه ازدواج ازدید این فرقه ضاله در خصوص تعداد زوجات را بهاء جایز شمرده در کتاب اقدس، ولی داشتن دو زن را بیشتر مجاز نمی داند و در صورتی که خود سه زن را اختیار می کند.مادر عباس افندی اولین بود – دومین زن مادر میرزا محمد علی غصن اکبر، میرزا ضیاء الله، میرزا بدیع الله که این افراد به ناقضین معروف گشته اند.که در حقیقت این ناقضین بودند که مظلوم واقع شدند و عباس افندی و عائله اش مال و میراث و حق ریاست ومقامات ایشان را غصب کردند و انها را خانه نشین کردند و در فشار قرار دادن آنها را.سومین همسر بهاء شخصی بنام گوهر خانم کاشی بود. جالب این است که با وجود این سه زن در کتاب خود چنین حکمی را صادر می کند « من اتخذ بکرالخدمته لا باس علیه » : یعنی هرکس دختر بکری را برای خدمت خود اتخاذ نماید عیبی ندارد.این حکم حالت مبهمی دارد و هم برای خدمت می توان گفت و هم برای مباشرت و از این جمله می توان به جمالیه خانم که چهارمین نفر در حرم بهاء بود و به عنوان خدمت نزد بهاء آمد و بهاء او را تصرف کرد.و این در حالی است که وی دختری 15 ساله بود و بهاء فردی هفتاد ساله بود. اما در جای دیگری سوال و جواب ها در این فرقه به این صورت است:بکارت به چه کارت می خورد؟ دراحکام این فرقه آمده است که اگرکسی دختری را به قید بکارت گرفت و باکره اش نیافت حکم چیست؟ بهاء در جواب می گوید : در این مقام ، ستر و عفو شامل شود عندالله سبب اجر عظیم است. دلیل صادر کردن چنین حکمی بخاطر فعالیت های خود بهاء است که دختران زیادی را به خدمت می گرفت و بعد آنها را تصرف می کرد و برای اینکه قضیه آشکار می شود در آینده این حکم را اعلام می کند.و نتیجه گیری همان است که بکارت به چه کارت می خورد ؟؟؟ این فقط برای ما و مبلغین و امناء ما خوب است! با این حال شما نمی توانید یک دختر دست نخورده را در این فرقه پیدا کنید مگر دختران کم سن و سال هستندحتی در مواردی دخترانی بوده اند که حامله شده و بعد از پیگیری ها معلوم شده است که تعداد افراد هم بستر با وی زیاد بوده اند و محفل به ناچار طلب فردی را برای ازدواج با این دختر برای گرفتن اجر عظیمی که بهاء وعده داده است را خواستار می شوند. منبع: کشف الحیل


شنبه ، ۱۷بهمن۱۳۹۴


[مشاهده متن کامل خبر]





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ادیان نیوز]
[مشاهده در: www.adyannews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 15]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن