تور لحظه آخری
امروز : جمعه ، 13 مهر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):خوشا بحال كسانى كه براى خدا گرسنه و تشنه شده‏اند اينان در روز قيامت سير مى‏شوند.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1820525883




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

به مناسبت دهه مبارک فجر کلنگ احداث سالن چندمنظوره امامزادگان در گرمسار به زمین خورد


واضح آرشیو وب فارسی:فارس: به مناسبت دهه مبارک فجر
کلنگ احداث سالن چندمنظوره امامزادگان در گرمسار به زمین خورد
رئیس اداره اوقاف و امور خیریه شهرستان‌های گرمسار و آرادان از آغاز عملیات احداث سالن چندمنظوره امامزادگان اسماعیل و شمس‌الدین (ع) گرمسار خبر داد.

خبرگزاری فارس: کلنگ احداث سالن چندمنظوره امامزادگان در گرمسار به زمین خورد



به گزارش خبرگزاری فارس از گرمسار، حجت‌الاسلام رضا نفری عصر امروز در این مراسم که در محل امامزاده برگزار شد، گفت: رشد و توسعه همه‌جانبه بقاع متبرکه باید در دستور کار هیئت‌امنای بقاع قرار گیرد. وی ضمن اعلام این مطلب افزود: اگر آستان مقدس امامزادگان ازنظر امکانات رفاهی و برنامه‌های فرهنگی در جایگاه مناسب و قابل قبولی قرار داشته باشند، می‌توان در آینده بسیار نزدیک به خواسته رهبر فرزانه انقلاب مبنی بر تبدیل بقاع متبرکه به قطب‌های فرهنگی دست‌یافت. رئیس اداره اوقاف و امور خیریه شهرستان‌های گرمسار و آرادان تصریح کرد: مسئولین باید توجه داشته باشند که صرفاً انجام عملیات عمرانی و ساخت و توسعه فضای فیزیکی بقاع متبرکه در جهت رفع مشکلات اجتماعی مؤثر نخواهد بود، بلکه باید در کنار کار عمرانی به ارتقای کمی و کیفی برنامه‌های فرهنگی آستان مقدس امامزادگان نیز توجه ویژه داشت. وی خاطرنشان کرد: در طول سال برنامه‌های فرهنگی و قرآنی بسیار خوبی در بقاع متبرکه شهرستان‌های گرمسار و آرادان در حال برگزاری است و با توجه به نزدیکی سال جدید و افزایش حجم مسافرت مردم، امیدواریم این برنامه‌ها بتواند در افزایش معنویت زائرین حرم رضوی داشته باشد و مورد رضایت حق‌تعالی و مسافران و مراجعان قرار گیرد. نفری یادآور شد: در راستای اجرای طرح جامع بقاع متبرکه، ساخت سرویس‌های بهداشتی و وضوخانه آستان مقدس امامزادگان اسماعیل و شمس‌الدین (ع) گرمسار به پایان رسیده است و در حال حاضر به همت اعضای هیئت‌امنای این بقعه متبرکه ساخت سالن چندمنظوره این امامزاده در دست اقدام هست. وی ابراز امیدواری کرد با کمک مردم و مسئولان هرچه سریع‌تر بتوانیم ساخت این سالن را به پایان رسانده و در نیمه اول سال آینده شاهد بهره‌برداری از آن باشیم.

94/11/17 - 20:01





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: فارس]
[مشاهده در: www.farsnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 24]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن