تور لحظه آخری
امروز : سه شنبه ، 10 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام حسن عسکری (ع):عبادت کردن به زیادی روزه و نماز نیست، بلکه (حقیقت) عبادت، زیاد در کار ...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1819493108




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

ما به خون شهدای دیروز و امروز، بدهکاریم/ جای خالی مسئولان استان در تشییع شهید مدافع حرم گیلانی


واضح آرشیو وب فارسی:بسیج نیوز: جای مسئولان استان در تشییع شهید مدافع حرم گیلانی خالی بود، ما به خون این شهدای دیروز و امروز شهرمان بدهکاریم.
امروز شهر رشت شاهد حضور با شکوه مردم گیلان در تشییع پیکر مطهر شهید حامد کوچک زاده، مدافع حرم حضرت زینب(س) بود، مردم انقلابی و همیشه در صحنه گیلان، با حضور خود نشان دادند که به خون شهدای دیروز و امروز انقلاب اسلامی بدهکارند.
استقبال مردم از این مراسم به حدی بود که به دلیل ازدحام جمعیت و احترام مردم به حریم حضرت زینب (س) و امام حسین (ع( طی مسیر پل عراق به سمت گلزار شهدای این شهر چند ساعت طول کشید .
سرداران، فرماندهان و نیروهای سپاهی و بسیجیان به نمایندگی از سپاه پاسداران کشور در این مراسم حضور یافتند و یاد و خاطره شهدا را زنده کردند .
اما طبق معمول همیشه جای خالی مسئولین استانی در این مراسم احساس شد که واقعا چقدر جلسه و وقت برای مدیران استانی کم است که حتی حاضر نشدند برای چند دقیقه زیر تابوت مدافع حرم حضرت زینب (س) را بگیرند .
حامد(مهدی) کوچک زاده جوان بود و دو فرزند دختر ۲ و ۶ ساله دارد پدری که در راه دفاع از اسلام و حریم حرم حضرت زینب (س) به مصاف چهره های پلید تکفیری و داعشی رفت .
چه قدر خوب بود اگر برخی از مسئولین و شخصیت های استانی و برخی شخصیت ها مقداری از حجم برنامه های ... [ مشاهده متن کامل خبر در خبرگزاری بسیج ]
ما به خون شهدای دیروز و امروز، بدهکاریم/ جای خالی مسئولان استان در تشییع شهید مدافع حرم گیلانی






شنبه ، ۱۷بهمن۱۳۹۴


[مشاهده متن کامل خبر]





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: بسیج نیوز]
[مشاهده در: www.basijnews.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 22]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن