تور لحظه آخری
امروز : پنجشنبه ، 14 تیر 1403    احادیث و روایات:  حضرت فاطمه (س):آن گاه كه در روز قيامت برانگيخته شوم، گناهكاران امّت پيامبر اسلام را شفاعت خواهم كرد....
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

اتاق فرار

خرید ووچر پرفکت مانی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

رسانه حرف تو - مقایسه و اشتراک تجربه خرید

سرور اختصاصی ایران

تور دبی

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

پیچ و مهره

طراحی کاتالوگ فوری

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

Future Innovate Tech

آموزشگاه آرایشگری مردانه شفیع رسالت

پی جو مشاغل برتر شیراز

قیمت فرش

آموزش کیک پزی در تهران

لوله بازکنی تهران

میز جلو مبلی

هتل 5 ستاره شیراز

آراد برندینگ

رنگ استخری

سایبان ماشین

قالیشویی در تهران

مبل استیل

بهترین وکیل تهران

شرکت حسابداری

نظرسنجی انتخابات 1403

استعداد تحلیلی

کی شاپ

خرید دانه قهوه

دانلود رمان

وکیل کرج

آمپول بیوتین بپانتین

پرس برک

بهترین پکیج کنکور

خرید تیشرت مردانه

خرید نشادر

خرید یخچال خارجی

وکیل تبریز

اجاره سند

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید سی پی ارزان

خرید ابزار دقیق

بهترین جراح بینی خانم

تاثیر رنگ لباس بر تعاملات انسانی

خرید ریبون

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1804459401




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

ذوب آهن – پرسپولیس (آمار تصویری)


واضح آرشیو وب فارسی:ورزش سه: ذوب آهن – پرسپولیس (آمار تصویری)
شاگردان یحیی گل محمدی بعد از تساوی برابر استقلال، مقابل شاگردان برانکو ایوانکوویچ قرار خواهند گرفت و امیدوارند با تکرار پیروزی های خود به صدر جدول نزدیک شوند.

به گزارش "ورزش سه"، از هفته نوزدهم لیگ برتر و در استادیوم فولادشهر دو تیم ذوب و پرسپولیس در حالی برابر هم قرار خواهند گرفت که شاگردان یحیی برای تداوم شکست ناپذیری برابر پرسپولیس و سرخپوشان برابر جبران ناکامی برابر این تیم در جام حذفی پا به این مسابقه خواهند گذاشت.
شرایط پرسپولیس در حال حاضر در رتبه چهارم جدول حضور دارد و در صورت پیروزی می تواند جایگاه ذوب را مورد هدف قرار دهد. آنها در صورت شکست احتمال سقوط تا رتبه هفتم جدول را هم دارند.
ذوب آهن با 33 امتیاز در رتبه سوم جا گرفته و پیروزی در این بازی آنها را همچنان با 4 امتیاز اختلاف پشت سر استقلال قرار خواهد داد. شکست در این بازی می تواند آنها را به رتبه چهارم جدول روانه کند.
روی نیمکت برانکو – یحیی؛ دو سرمربی که با ایده هایی جالب که هر دو فوتبال روی زمین و تاکتیکی را در دستور کار قرار می دهند. هر چند در بازی رفت این دو تیم بازی مستقیم ذوب آهن فریاد سوشا مکانی را هم به آسمان برد تا او در میکسدزون در رفتاری عجیب از آنالیزورهای برنامه نود برای دادن اطلاعات غلط انتقاد کند!





با این حال برانکو بعد از ناکامی در 6 هفته ابتدایی لیگ امسال روند رو به رشد تیمش را آغاز کرد و تا به امروز ادامه داده است و یحیی گل محمدی بعد از راهیابی تیمش به فینال جام حذفی اکنون با خیالی آسوده تر ادامه مسابقات را دنبال می کند.  
5 بازی گذشته قبلی ذوب آهن در 5 بازی گذشته اش در لیگ برتر 2 برد، 2 تساوی و یک شکست کسب کرده است. آنها برابر استقلال تهران و سپاهان به تساوی رسیدند و شکست برابر استقلال خوزستان و پیروزی بر سیاه جامگان و ملوان کارنامه شان در 5 بازی اخیر بوده است.
 




پرسپولیس در 5 بازی اخیر خود 3 برد و دو تساوی 2 بر 2 کسب کرده است. آنها برابر سپاهان و پدیده به تساوی رسیدند و موفق شدند گسترش، راه اهن و استقلال خوزستان را شکست دهند. 8 گل زده برابر 4 گل خورده در این 5 بازی برای سرخپوشان ثبت شده است.





ذوب آهن در 9 میزبانی‌اش در فولادشهر تنها 2 بار برابر استقلال خوزستان و سپاهان تسلیم شده‌اند. ذوب در این دو بازی با نتایج یک بر صفر برابر عبدالله ویسی و حسین فرکی شکست را پذیرا شد. آنها 4 تساوی بدون گل برابر استقلال، استقلال اهواز، نفت و گسترش ثبت کردند و پیروزی بر ملوان، پدیده و راه آهن دیگر نتایج این تیم در فولادشهر بوده است.





ذوب آهن در بازی های خانگی و در جدول لیگ برتر در رتبه نهم جدول حضور دارد. آنها 3 برد، 4 تساوی و 2 شکست در کارنامه دارند و 8 گل زده در برابر 3 گل خورده آنها را با 13 امتیاز با اختلاف 5 امتیازی نسبت به صدرنشین جدول بازی های خانگی در رتبه نهم قرار داده است.





پرسپولیس در بازی های خارج از خانه این فصل خود شرایط تقریبا مناسبی داشته و نکته مثبت آنها پیروزی های خوب در بیرون از آزادی بوده است. سوای دو بازی ابتدایی فصل برابر استقلال خوزستان و سپاهان که با شکست 2 بر یک و 4 بر 2 شاگردان برانکو همراه بود، آنها در 7 دیدار خارج از خانه دیگر خود 4 برد و 3 تساوی کسب کرده اند. پیروزی بر فولاد، تراکتورسازی، سیاه جامگان و راه آهن در مقابل تساوی برابر پدیده، استقلال و نفت از نتایج این تیم در شرایط مهمان بوده است.





پرسپولیس با کسب نتایج مناسب در بیرون از خانه که با 4 برد 2 شکست و 3 تساوی همراه بوده اکنون در رتبه چهارم جدول بازی های خارج از خانه قرار دارند. 14گل زده برابر 11 گل خورده و 15 امتیاز آنها را در فاصله 4 امتیازی با صدرنشین قرار داده است.





اتفاق عجیب در بازی رفت دو تیم که با اشتباهات داوری همراه بود در نهایت این تیم ذوب بود که بازی را به سود خود به پایان رساند. آنها در نهایت با این پیروزی اتفاقی عجیب رقم زدند تا پرسپولیس به قعر جدول رده بندی لیگ پانزدهم سقوط کنند.





تقابل دو تیم در 5 بازی گذشته در لیگ برتر با 2 برد و 2 شکست برای دو تیم و یک تساوی همراه بوده است. هر چند در دو بازی این فصل در لیگ برتر و جام حذفی این شاگردان یحیی گل محمدی بوده اند که حریف را ناک اوت کردند.




چهره ویژه محسن مسلمان حرف های زیادی در این بازی دارد؛ او که با بی مهری از سوی یحیی گل محمدی رانده شد در دیدار دو تیم در جام حذفی به دلیل اخراج صادقی و تعویض در این راه ناکام ماند و در بازی فردا به دنبال اثبات شایستگی هایش است.


هاشم بیگ زاده نیز بعد از مدت ها با پیراهنی جز استقلال برابر پرسپولیس قرار می گیرد و امیدوار است برابر رامین رضاییان به عنوان حریف مستقیمش در این بازی روز خوبی را پشت سر بگذارد. کاوه رضایی نیز که به گربه سیاه پرسپولیسی ها تبدیل شده نیز به دنبال افزایش تعداد گلهایش است و حدادی فر و کامیابی نیا نیز در خط هافبک جدال سختی برابر هم خواهند داشت.
داور داوری این بازی را اشکان خورشیدی برعهده دارد؛ او در این فصل دو بار قضاوت سرخ ها را بر عهده داشته که هر دوبار آنها به برتری رسیده اند. پیروزی بر سیاه جامگان و استقلال اهواز دو دیدار بود که قضاوت آن برعهده خورشیدی بوده است.

خورشیدی در دیدارهایی که قضاوت ذوب آهن را برعهده داشته آنها یک پیروزی 4 بر یک برابر سایپا، شکست های مشابه برابر تراکتورسازی و صبای قم با نتایج 2 بر یک و تساوی بدون گل برابر فولاد به چشم می خورد.





داور مازنی فوتبال ایران که کاردانی ریاضی کاربردی مدرک تحصیلی اش است در این فصل 6 بازی را قضاوت کرده و میانگین کارت زرد او 4 کارت در هر بازی می باشد.

دیدار دو تیم ذوب آهن و پرسپولیس ساعت 14:30 دقیقه فردا در استادیوم فولادشهر اصفهان برگزار خواهد شد.


14:27  1394/11/17





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ورزش سه]
[مشاهده در: www.varzesh3.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 21]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


ورزش

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن