تور لحظه آخری
امروز : جمعه ، 13 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):هر كس نيّتش خوب باشد، توفيق ياريش خواهد نمود.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1820537811




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

سرهنگ شورورزی: سردار شهید قاجاریان سابقه ۸۰ ماه حضور در جبهه داشت/ وصیت شهید برای دفن در جوار قبر آیت الله غرویان


واضح آرشیو وب فارسی:فارس: سرهنگ شورورزی:
سردار شهید قاجاریان سابقه ۸۰ ماه حضور در جبهه داشت/ وصیت شهید برای دفن در جوار قبر آیت الله غرویان
مسئول روابط عمومی تیپ عملیاتی ۲۱ امام رضا(ع) اظهار داشت: سردار شهید قاجاریان وصیت کرده‌اند که در گلزار شهدای نیشابور و در جوار قبر آیت الله غرویان امام جمعه سابق نیشابور دفن شوند.

خبرگزاری فارس: سردار شهید قاجاریان سابقه ۸۰ ماه حضور در جبهه داشت/ وصیت شهید برای دفن در جوار قبر آیت الله غرویان



به گزارش گروه فضای مجازی خبرگزاری فارس به نقل از دفاع پرس، سرهنگ «محمود شورورزی» مسئول روابط عمومی تیپ عملیاتی 21 امام رضا(ع) و از دوستان و همرزمان سردار شهید مدافع حرم «محسن قاجاریان» اظهار داشت: این سردار بزرگوار در سن بیست و یک سالگی و در سال 61 وارد عرصه‌ی دفاع مقدس شد. ابتدا جانشین فرمانده گروهان، سپس فرمانده گروهان و فرمانده گردان فجر شد. ایشان تا پایان جنگ تحمیلی فرمانده گردان فجر بود و در عملیات‌های بزرگی همچون کربلای 5 فرماندهی این گردان را بر عهده داشت. وی با بیان اینکه شهید قاجاریان جانباز 25 درصد دوران دفاع مقدس بود و 80 ماه در جبهه‌های جنگ شرکت داشت، افزود: پس از پایان جنگ، ایشان جانشین تیپ عملیاتی 21 امام رضا(ع) شد، سپس مسئول عملیات تیپ و در سال 89 به عنوان فرمانده تیپ انتخاب شد.

سرهنگ شورورزی در رابطه با ویژگی‌های اخلاقی این شهید بزرگوار بیان داشت: این سردار شهید مصداق عبارت قرآنی "اشدّاء علی الکفّار رحماء بینهم" بود. در انجام کارها جدی و با نیروهایش دوست و رفیق بود. شهید قاجاریان یک فرمانده عالی، مدبر و توانمند بود. وی در رابطه با حضور ایشان در سوریه جهت دفاع از حرم حضرت زینب(س) گفت: بسیار شوق داشت تا به سوریه برود. از ماه‌ها قبل درخواستش را به فرماندهان نیروی زمینی سپاه اعلام کرده بود تا اینکه پس از اصرارهای فراوان، فرماندهان راضی شدند که او به سوریه برود. سرهنگ شورورزی به بیان خاطره‌ای به نقل از سرهنگ سلیمانی جانشین تیپ 21 امام رضا(ع) پرداخت و گفت: سرهنگ سلیمانی گفت که روز آخری که سردار قاجاریان در ایران بود من را به گلزار شهدای نیشابور برد و جایی را نشان من داد و گفت هر وقت که پیکر من را آوردند در اینجا دفن کنید. آن قطعه در جوار قبر آیت الله غرویان امام جمعه سابق نیشابور است. مسئول روابط عمومی تیپ 21 امام رضا(ع) در رابطه با برنامه‌های تشییع پیکر این سردار شهید مدافع حرم اظهار داشت: پیکر این شهید بزرگوار پس از تشییع در تهران، بعد از ظهر امروز(شنبه) وارد خراسان رضوی می‌شود و امشب مراسم وداع با این شهید در مشهد برگزار خواهد شد. فردا پس از تشییع در مشهد نیز پیکر به نیشابور منتقل خواهد شد و فرداشب مراسم وداعی در مسجد جامع نیشابور برگزار خوهد شد. صبح روز دوشنبه هم با حضور باشکوه مردم پیکر این شهید در گلزار شهدای نیشابور به خاک سپرده خواهد شد.

94/11/17 - 13:57





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: فارس]
[مشاهده در: www.farsnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 12]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن