تور لحظه آخری
امروز : شنبه ، 24 شهریور 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):زكات دانش، آموزش به كسانى كه شايسته آن‏اند و كوشش در عمل به آن است.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

طراحی کاتالوگ فوری

Future Innovate Tech

پی جو مشاغل برتر شیراز

لوله بازکنی تهران

آراد برندینگ

وکیل کرج

خرید تیشرت مردانه

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید ابزار دقیق

خرید ریبون

موسسه خیریه

خرید سی پی کالاف

واردات از چین

دستگاه تصفیه آب صنعتی

حمية السكري النوع الثاني

ناب مووی

دانلود فیلم

بانک کتاب

دریافت دیه موتورسیکلت از بیمه

خرید نهال سیب سبز

قیمت پنجره دوجداره

بازسازی ساختمان

طراحی سایت تهران سایت

دیوار سبز

irspeedy

درج اگهی ویژه

ماشین سازان

تعمیرات مک بوک

دانلود فیلم هندی

قیمت فرش

درب فریم لس

شات آف ولو

تله بخار

شیر برقی گاز

شیر برقی گاز

خرید کتاب رمان انگلیسی

زانوبند زاپیامکس

بهترین کف کاذب چوبی

پاد یکبار مصرف

روغن بهران بردبار ۳۲۰

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1815748127




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

رونمایی از دو جلد کتاب در سمنان


واضح آرشیو وب فارسی:خبر آنلاین:


رونمایی از دو جلد کتاب در سمنان استان‌ها > سمنان - آیین رونمایی از دو جلد کتاب مجموعه آثار داستانی اعضای مراکز فرهنگی‌هنری کانون پرورش فکری استان در حوزه‌ی ادبیات دفاع مقدس صبح همزمان با ایام‌الله دهه‌ی فجر در مرکز فرهنگی‌هنری شماره دو کانون پرورش فکری سمنان برگزار شد

به گزارش خبرگزاری خبرانلاین ، مهدی جمال مدیرکل کانون، از رونمایی دو جلد کتاب مجموعه آثار داستانی اعضای مراکز فرهنگی‌هنری کانون پرورش فکری استان در حوزه‌ی ادبیات دفاع مقدس به نام‌های «بر بام آسمان» و «مسیر آبی پرواز» خبر داد.
بر اساس این گزارش، در بخشی از آیین افتتاح نمایشگاه «همدلان عاشق» که عباس دانایی فرماندار شهرستان سمنان، محمدحسن سلامی مدیرکل حفظ آثار و ارزش‌های دفاع مقدس، حجت‌الاسلام غلامرضا زاهدی سرپرست شورای هماهنگی سازمان تبلیغات اسلامی سمنان، سعید رضایی رییس آموزش و پرورش شهرستان سمنان، هاشم مشیری مسوول کمیته‌های دهه‌ی فجر، اعضا و مربیان کانون پرورش فکری حضور داشتند، از این دو جلد کتاب رونمایی شد.
برای نسل چهارم انقلاب باید تلاش کرد
فرماندار در این مراسم ضمن ابراز خرسندی از فضای ایجاد شده برای کودکان و نوجوانان، آیین رونمایی از دو کتاب نوجوان در حوزه‌ی دفاع مقدس را از برنامه‌های شاخص این نمایشگاه عنوان کرد و افزود:امروز شاهد نمایشگاه انقلاب بودیم که با مشارکت اعضا و توانمندی بسیارخوب مربیان کانون برگزار شده و به حقیقت، کار بسیار ارزشمندی که توسط کانون انجام گرفته جای بسی قدردانی و سپاس دارد؛ به این دلیل که این نمونه کارها بسیار ماندگار است و برای همیشه در ذهن کودکان نهادینه خواهد شد و هرچه که برای نسل چهارم انقلاب کار شود، بی‌شک آنچه که در افکار آنان حک‌شده و نقش‌بسته در سرنوشت و مسیر زندگی شان تأثیرگذار خواهد بود.
عباس دانایی در ادامه از مدیرکل کانون پرورش فکری و مربیان دلسوز و ارزشمند مجموعه کانون که عاشقانه تلاش می‌کنند قدردانی کرد و اظهار داشت: این تلاش اگر از روی عشق و علاقه وافر نباشد این‌گونه کودکان را مجذوب خود نخواهد کرد. به یقین تلاش‌ها، ستودنی است و جا دارد از زحمات یکایک این عزیزان قدردانی شود که بهترین‌ها را با کمترین امکانات به مخاطبان خود عرضه می‌کنند.
وی همچنین درخصوص انقلاب اسلامی، گفت: نعمت انقلاب، نعمتی است که به سادگی به دست نیامده و شایسته است قدر این نعمت بسیار بزرگ را بدانیم و همه در حفظ این نعمت و دیگر نعمات انقلاب تلاش کنیم تا سپاسگزار درگاه الهی باشیم. قدر ولایت، امام راحل(ره) و شهدا را بیشتر بدانیم و این نکته را به یاد بسپاریم که در سایه اتحاد و همدلی توانستیم این انقلاب را به پیروزی برسانیم و شایسته است کودکان و نوجوانان را نیز با این شرایط آشنا کنیم.
رونمایی از کتاب، اقدامی انقلابی و ارزشمند
محمدحسن سلامی مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس نیز عنوان کرد: امروز هر اقدام و تلاشی که به‌منظور نشر ارزش‌های دفاع مقدس انجام شود یک اقدام انقلابی به‌شمار می‌آید و تلاش مدیرکل کانون پرورش فکری و مربیان این مجموعه در برگزاری نمایشگاه «همدلان عاشق» و آیین رونمایی مجموعه آثار داستانی اعضای مراکز فرهنگی‌هنری در حوزه ادبیات دقاع مقدس را یک اقدام ارزشمند و انقلابی دانست که شایسته قدردانی و سپاسگزاری است.
تلاش برای ماندگاری ارزش‌ها در نسل کودک و نوجوان
حجت‌الاسلام غلامرضا زاهدی سرپرست شورای هماهنگی سازمان تبلیغات اسلامی سمنان، در راستای تأکید امام معصوم(ع) گفت: چون ذهن کودکان خالی است، هرچه درون این ذهن و فکر جاری شود آن را می‌پذیرند؛ لذا متولیان کانون پرورش تکلیف دارند تا زمینه‌ی رشد و تعالی کودکان و نوجوانان را فراهم کنند و از این باب بسیار خرسندیم که امروز شاهد آثاری بودیم که بسیار شایسته و در شأن انقلاب بود و امید است این ارزش‌ها در نسل کودک و نوجوان ماندگار شود.
تضمین اینده ی انقلاب با تربیت نونهالان در مراکز کانون پرورش فکری
گفتنی است حجت‌الاسلام غلامرضا قندهاری رییس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان سمنان طی بازدید از نمایشگاه «صبح همدلی» در مجتمع فرهنگی‌هنری کانون سمنان تصریح کرد: نونهالان سرمایه‌های این کشور هستند که باید به فکر آینده‌ی آنها باشیم و بر اساس آموزه‌های صحیح اسلامی آنها را تربیت کنیم؛ چراکه آینده‌ی این کشور در دست آنها خواهد بود.
قندهاری نمایشگاه «صبح همدلی» را بسیار زیبا و دیدنی ارزیابی کرد و گفت: اگر قرار است آینده‌ی انقلاب را تضمین کنیم باید از همین مراکز فرهنگی‌هنری کانون پرورش فکری آغاز کنیم، برای اینکه فعالیت‌هایی که مربیان در این مجموعه‌ی فرهنگی انجام می‌دهند اگرچه شاید کمتر دیده شود؛ اما کار بسیار ارزشمند و قابل تقدیری است.
خاطره و تولید محتوا، دو اصل و شاخصه‌ی کانون پرورش فکری
مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان سمنان در آیین رونمایی، ضمن گرامی‌داشت یاد و خاطره امام خمینی(ره)، شهدای انقلاب و آرزوی توفیق روزافزون برای ملت سرافراز ایران از حمایت مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس برای تدوین و چاپ دو جلد کتاب مجموعه آثار داستانی اعضا قدردانی کرد.
مهدی جمال همچنین خاطرنشان کرد: کودکان و نوجوانان ما در دامان انقلاب و بنیادهای فرهنگی تربیت شده‌اند.
وی، خاطره و تولید محتوا را دو اصل و شاخصه‌ی کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان دانست و گفت: کانون پرورش فکری با افتخار در بخش مهم دفاع مقدس، احترام به خانواده‌ معزز شهدا و حفظ دستاوردهای نظام جمهوری اسلامی پیشگام است.
مدیرکل در پایان از استقلال، آزادی و جمهوری اسلامی، به‌عنوان سه یادگار بسیار گران‌بهای حضرت امام خمینی(ره) نام برد و تأکید کرد: باید این سه یادمان بسیار بزرگ و بارز را تا پای جان حفظ کنیم.

کلید واژه ها: استان سمنان -




شنبه 17 بهمن 1394 - 10:37:26





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبر آنلاین]
[مشاهده در: www.khabaronline.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 12]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن