تور لحظه آخری
امروز : سه شنبه ، 10 مهر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):برترين [مرتبه] ايمان آن است كه بدانى هركجا باشى خدا با تو است.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1819664472




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

هفته نوزدهم لیگ برتر فوتبال/جدول امتیازات و برنامه بازی ها


واضح آرشیو وب فارسی:پایتخت: هفته نوزدهم لیگ برتر فوتبال یکشنبه 18 بهمن با انجام 7 دیدار به پایان می رسد که در مهم ترین دیدارها ذوب آهن میزبان پرسپولیس است و استقلال به مصاف هم نام اهوازی خود می رود.
سرویس ورزشی پایتخت ؛ در آغاز هفته نوزدهم لیگ برتر فوتبال از ساعت 14:30 یکشنبه 18 بهمن ذوب آهن در خانه پذیرای پرسپولیس خواهد بود. دیدار دو تیم همیشه یکی از جذاب ترین دیدارهای لیگ برتر بوده ضمن اینکه بازی رفت دو تیم در ورزشگاه آزادی با جنجال اشتباه داوری و شکست پرسپولیس همراه بود.
پرسپولیس و ذوب آهن یک بار هم در جام حذفی امسال به دیدار هم رفتند که باز هم اشتباه داور تاثیر زیادی در شکست پرسپولیس برابر این تیم اصفهانی داشت. بنابراین قرمزپوشان پایتخت تنها با یک هدف به مصاف ذوب آهن می روند و آن هم گرفتن انتقام دو شکستی است که معتقدند به ناحق متحمل آن شده اند.
ذوب آهن نیز برای حفظ جایگاه سومی خود و احتمالا صعود به رده دوم جدول نیاز به پیروزی برابر پرسپولیس دارد؛ کاری که قطعا بسیار سخت خواهد بود چون پرسپولیس این روزها بسیار آماده و خوب در میادین ظاهر می شود.
در دیگر دیدار یکشنبه از ساعت 14:30 تراکتورسازی و پدیده در تبریز به مصاف هم می روند. تراکتورسازان اکنون با 27 امتیاز هفتم جدول هستند و در صورت پیروزی برابر پدیده می توانند به صعود سه پله ای در جدول امیدوار باشند. اما پدیده در ... [ مشاهده متن کامل خبر در پایگاه خبری پایتخت ]

شنبه ، ۱۷بهمن۱۳۹۴


[مشاهده متن کامل خبر]





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: پایتخت]
[مشاهده در: www.paytakhtpress.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 18]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن