تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 8 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام محمد باقر (ع):هر چیزی قفلی دارد و قفل ایمان مدارا کردن و نرمی است.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1818948217




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

پشه چه بیماری هایی را منتقل می کند؟


واضح آرشیو وب فارسی:باشگاه خبرنگاران: بیماری های منتقله از پشه برای ساکنانِ برخی مناطق خاص، نگرانی همیشگی محسوب می شوند و بیشتر آن ها علاج ناپذیرند.
به گزارش گروه وبگردی باشگاه خبرنگاران جوان ، از زمان تایید اولین مورد ابتلا به ویروس زیکا در ماه مه سال 2015 در برزیل از زنان باردار درخواست شد تا از سفر به کشورهای آمریکایی جنوبی و مرکزی خودداری کنند.
اکنون مواردی از ابتلا به این ویروس در ایالت متحده و اروپا هم مشاهده شده است. شواهد حاکی از آن است که ویروس زیکا علت افزایش موارد ابتلا به نارسایی های مادرزادی در بین نوزادان کشورهای این دو منطقه از جمله برزیل است.
از آنجا که چنین حشراتی در محل زندگی ساکنان مناطقی با وضعیت آب و هوایی خاص، تهدیدی دائمی به حساب می آیند و بیشتر بیماری های منتقله از پشه نیز غیرقابل درمان هستند، این نوع بیماری ها در گروه امراض نگران کننده در نظر گرفته می شوند.
سایت تخصصی مدیکال دیلی در مطلبی تازه به معرفی برخی از بیماری های منتقله از پشه به غیر از زیکا پرداخته که ابتلا به هر یک از آن ها می تواند پیامدهای جدی برای بیمار به دنبال داشته باشد:
مالاریا: مالاریا بیماری کشنده ای است که معمولا از طریق پشه گزیدگی منتقل می شود. تب، لرز و علائمی شبیه به آنفلوآنزا از نشانه های آن هستند. هر سال در آمریکا حدود 1500 ... [ مشاهده متن کامل خبر در باشگاه خبرنگاران ]
پشه چه بیماری هایی را منتقل می کند؟






شنبه ، ۱۷بهمن۱۳۹۴


[مشاهده متن کامل خبر]





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: باشگاه خبرنگاران]
[مشاهده در: www.yjc.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 16]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن