تور لحظه آخری
امروز : چهارشنبه ، 28 شهریور 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):من پيامبر نشده ام كه لعن و نفرين كنم، بلكه مبعوث شده ام تا مايه رحمت باشم.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

طراحی کاتالوگ فوری

Future Innovate Tech

پی جو مشاغل برتر شیراز

لوله بازکنی تهران

آراد برندینگ

وکیل کرج

خرید تیشرت مردانه

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید ابزار دقیق

خرید ریبون

موسسه خیریه

خرید سی پی کالاف

واردات از چین

دستگاه تصفیه آب صنعتی

حمية السكري النوع الثاني

ناب مووی

دانلود فیلم

بانک کتاب

دریافت دیه موتورسیکلت از بیمه

خرید نهال سیب سبز

قیمت پنجره دوجداره

بازسازی ساختمان

طراحی سایت تهران سایت

دیوار سبز

irspeedy

درج اگهی ویژه

ماشین سازان

تعمیرات مک بوک

دانلود فیلم هندی

قیمت فرش

درب فریم لس

شات آف ولو

تله بخار

شیر برقی گاز

شیر برقی گاز

خرید کتاب رمان انگلیسی

زانوبند زاپیامکس

بهترین کف کاذب چوبی

پاد یکبار مصرف

روغن بهران بردبار ۳۲۰

قیمت سرور اچ پی

بلیط هواپیما

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1816369550




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

رئیس هیئت فوتبال اردبیل: کسی برای فوتبال اردبیل دست به جیب نمی‌شود


واضح آرشیو وب فارسی:فارس: رئیس هیئت فوتبال اردبیل:
کسی برای فوتبال اردبیل دست به جیب نمی‌شود
رئیس هیئت فوتبال استان اردبیل گفت: جالب است کسی در استان اردبیل برای رشد و توسعه فوتبال دست به جیب نمی‌شود و همچنان عدم وجود اسپانسر در این حوزه آزاردهنده است.

خبرگزاری فارس: کسی برای فوتبال اردبیل دست به جیب نمی‌شود



به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، صمد نوتاش عصر امروز در کارگاه آموزشی مدیریت فوتبال و مبانی اداره باشگاه‌ها که در این شهر برگزار شد، اظهار کرد: ما امروز اگر در دهه پایانی سوم انقلاب با درخشش فوتبال در اردبیل روبه‌رو هستیم همه به خاطر تلاش و همت سرمایه‌های ارزشمند این رشته پرطرفدار ورزشی است که امروز دانش، مدیریت و آگاهی در آن با بسیاری از مسائل دیگر تلطیف شده است. وی از تدوین اساسنامه جدید و قوانین و مقررات استاندارد مطابق با معیارهای جهانی برای توسعه فوتبال خبر داد و افزود: در کنار همه این استانداردهای جهانی و بین‌المللی ما خوشحال هستیم که امروز اشاعه اصیل فرهنگ اسلامی را در میادین ورزشی و در قالب کمیته‌های فرهنگی شاهد هستیم. رئیس هیئت فوتبال استان اردبیل با قدردانی از رئیس کمیته انضباطی هیئت فوتبال استان اردبیل در صدور آرای انضباطی در اسرع وقت افزود: این حاشیه امنیتی را برای تیم‌ها به وجود آورده است. نوتاش با بیان اینکه امروز روسای هیئت‌های ورزشی شهرستان‌ها و مدیران باشگاه‌های فوتبال در این جلسه گرد هم آمدند تا با مبانی جدید مدیریت باشگاه‌ها و قوانین و مقررات در این حوزه آشنا شوند، گفت: اینها خود الفبای توسعه فوتبال هستند که قطار روبه رشد فوتبال استان را سرعت می‌دهند. وی نبود اسپانسرهای مالی را یکی از ضعف‌ها و نقص‌ها بیان کرد و یادآور شد: کسی که برای فوتبال اردبیل دست به جیب نمی‌شود چگونه انتظار دارد که فوتبال این استان بیشتر از این رشد کرده و در گروه‌های سنی و باشگاهی مختلف حرکت روبه جلویی را داشته باشد. رئیس هیئت فوتبال استان اردبیل از تلاش کمیته‌های هیئت فوتبال استان و مدیران باشگاه‌های فرهنگی و ورزشی قدردانی کرد و گفت: با برگزاری این کارگاه‌ها و نشست‌های تخصصی که زمینه توسعه و رشد فوتبال و فوتسال فراهم آمده و آسیب‌ها و دغدغه‌ها نیز برطرف می‌شود. نوتاش ادامه داد: هرچه قدر سطح دانش و آگاهی در این حوزه افزایش یابد مشکلات و آسیب‌ها و دغدغه‌ها نیز یکی پس از دیگری رفع خواهد شد. وی شتاب فوتبال استان را چشمگیر و در خور توجه همراه با مسیر روبه جلو توصیف کرد و گفت: برخی از عوامل دست به دست هم داده تا برخی از موفقیت‌ها و دستاوردهای فوتبال استان اردبیل دیده نشود اما با همه این تلاش‌ها این موفقیت‌ها اظهر من‌ الشمس است. رئیس هیئت فوتبال استان اردبیل تصریح کرد: در این چهار سال دستاوردهای عظیم فوتبال استان زمینه‌ای را فراهم کرده تا در گروه‌های سنی مختلف اتفاقات مبارک و پرخیر و برکتی رخ بدهد که بر همین اساس طرح تدوین سند توسعه‌ای فوتبال شهرستان‌های استان در حال تهیه است که به زودی ابلاغ می‌شود. نوتاش اظهار کرد: امیدواریم این سند راهگشا در مسیر توسعه فوتبال استان اردبیل باشد تا ما نیز در لیگ‌های برتر تیم‌های موفقی را داشته باشیم. به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، کارگاه آموزشی مدیریت فوتبال و مبانی اداره باشگاه‌ها با حضور روسای هیئت‌های فوتبال شهرستان‌ها، مدیران باشگاه‌ها و مسئولان هیئت فوتبال استان اردبیل به مدت دو روز در حالی در هتل سپید اردبیل و با حضور میهمان کشوری هوشنگ نصیرزاده مدرس رسمی فدراسیون فوتبال و دارنده چهار گواهینامه بین‌المللی از فیفا در نحوه اداره تشکیلات فوتبال برگزار شد که این دوره آموزشی فردا نیز ادامه پیدا می‌کند.

94/11/16 - 21:30





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: فارس]
[مشاهده در: www.farsnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 35]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن