تور لحظه آخری
امروز : چهارشنبه ، 7 شهریور 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):به وسيله من هشدار داده شديد و به وسيله على عليه ‏السلام هدايت مى‏يابيد و به وسي...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1812891343




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

منچستر، صحنه رويارويي پپ و مورينيو مي‌شود!


واضح آرشیو وب فارسی:جوان آنلاین: منچستر، صحنه رويارويي پپ و مورينيو مي‌شود!
خبرهايي كه اين روزها از شهر منچستر به گوش مي‌رسد مؤيد اين است كه اين شهر در فصل آينده رقابت‌‌هاي ليگ برتر جزيره صحنه رويارويي نوستالوژيك دو مربي است؛ دو مردي كه جدال‌هايشان از اسپانيا و ال كلاسيكو آغاز شد و حالا به نظر مي‌رسد قرار است از فصل آينده در دربي بزرگ شهر منچستر مقابل هم قرار گيرند.
نویسنده : فريدون حسن 


صحبت از پپ گوارديولا و خوزه مورينيو است، علاقه‌مندان به فوتبال حتماً هنوز هم خاطرات جدال‌‌هاي اين دو در قامت سرمربيان بارسا و رئال مادريد را در خاطر دارند؛ ديدارهايي كه علاوه بر حساسيت در ميدان مسابقه از حساسيت و حاشيه‌‌هاي بالايي هم در روي نيمكت برخوردار بود.
دوشنبه هفته قبل خبر توافق و حضور گوارديولا در منچسترسيتي روي خروجي خبرگزاري‌ها قرار گرفت؛ خبري كه هر چند هنوز به صورت قطعي در نيامده ولي تكذيب هم نشده است تا همه پپ را سرمربي فصل آينده سيتي قلمداد كنند اين در حالي بود كه پيش از انتشار اين خبر شنيده مي‌شد كه منچستر يونايتد هم خواهان به خدمت گرفتن سرمربي فعلي بايرن مونيخ است، اما رسانه‌اي شدن اين خبر باعث شد تا حالا يونايتدها مصمم‌تر از قبل به دنبال جذب رقيب بي چون و چراي گوارديولا براي نيمكت خود و براي عقب نماندن از همشهري‌شان باشند.
رسانه‌‌هاي انگليسي طي چند روز گذشته از توافق باشگاه منچستر يونايتد با مورينيو خبر دادند و اعلام كردند اين مربي فصل آينده هدايت شياطين سرخ را بر عهده خواهد داشت.
منچستر يونايتد كه بعد از خداحافظي سرآلكس فرگوسن هنوز نتوانسته به آن تيم پرقدرت چند سال قبل تبديل شود و جانشيني مناسب براي فرگوسن پيدا كند قصد دارد با به كارگيري مورينيو كه اتفاقاً در زمان حضور فرگوسن رابطه خوبي هم با او داشت دوباره اوج بگيرد،‌ جالب اينكه هواداران منچستر نيز در يك نظرسنجي علاقه زياد خود را به مربي پرتغالي اعلام كرده‌اند و معتقدند كه مورينيو تنها كسي است كه مي‌تواند جاي فرگوسن را پر كند.
در خصوص اخبار رسيده از توافق مورينيو و منچستر يونايتد هم وضعيت درست مانند تيم همشهري است، خبرها به صورت قطعي و نهايي نيست اما تكذيب هم نمي‌شود تا تمام مسائل و حرف‌ها و خبرها حاكي از آن باشد كه بايد در فصل آينده شاهد جدال‌‌هاي تماشايي مورينيو و گوارديولا در دربي منچستر باشيم.
 
بارسا و سويا در فينال جام حذفي اسپانيا!
كمتر كسي تصور مي‌كرد والنسيا در زمين خود اين چنين مقهور قدرت‌نمايي آبي و اناري‌‌هاي بارسا شود. در اينكه قدرت شاگردان انريكه، به خصوص در خط حمله فراتر از تصور بود شكي وجود نداشت و خلق نتيجه 7 بر صفر در ديدار رفت مرحله نيمه نهايي جام حذفي اسپانيا آن هم در زمين والنسيا را كمتر كسي مي‌توانست تصور كند.
مردان انريكه در شبي به يادماندني با درخشش مسي و سوارز 7 گل در دروازه والنسيا كاشتند تا از همان چهارشنبه شب جشن صعود به فينال را برگزار كنند مسي سه و سوارز چهار گل زدند تا گري نويل، سرمربي والنسيا تلخ‌ترين شب تاريخ فوتبال خود را تجربه كند.
ستاره سابق منچستر يونايتد پس از اين شكست گفت: «راحت نخواهم خوابيد،‌ آنچه در زمين ديدم آزار دهنده بود، نمي‌توانم باور كنم، هواداران والنسيا مستحق چنين نتيجه‌اي نيستند. من يكي از تلخ‌ترين شب‌‌هاي زندگي خود را پشت سر گذاشتم، ما حتي قبل از 10 نفره شدن بازنده بازي بوديم، بد بوديم و هيچ عذر و بهانه‌اي نداريم، من به كناره‌گيري فكر نمي‌كنم ولي اين سران والنسيا هستند كه تصميم مي‌گيرند.»
لوئيز انريكه، سرمربي بارسا هم پس از اين پيروزي و مسجل شدن حضور بارسا در فينال جام حذفي گفت: «دوست ندارم حريف را در چنين وضعيتي ببينم اما ما تنها خواستيم كه روي فوتبال تمركز كنيم و از بازي‌اي كه به نمايش مي‌گذاريم لذت ببريم. ‌ما تنها به پيروزي فكر مي‌كنيم، بايد خود را آماده ديدار برگشت كنيم و از بازي خود نهايت لذت را ببريم. در خصوص نيمار هم بايد بگويم او به پيشرفت خود ادامه مي‌دهد. او بازيكن پرتلاشي است، فوتبال بازي اشتباهات است و ممكن است اين اشتباهات براي هر بازيكني اتفاق بيفتد.»
در ديگر بازي مرحله رفت نيمه نهايي جام حذفي اسپانيا سويا با چهار گل ميهمان خود سلتاويگو را شكست داد تا گام بلندي براي حضور در فينال مقابل بارسلونا بردارد.


منبع : روزنامه جوان



تاریخ انتشار: ۱۶ بهمن ۱۳۹۴ - ۱۹:۴۴





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: جوان آنلاین]
[مشاهده در: www.javanonline.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 11]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


ورزش

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن