تور لحظه آخری
امروز : پنجشنبه ، 12 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام موسی کاظم (ع):هر که می خواهد که قویترین مردم باشد بر خدا توکل نماید .
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1820282059




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

رئیس سابق بارسلونا یک رذل تمام عیار است


واضح آرشیو وب فارسی:ورزش سه: رئیس سابق بارسلونا یک رذل تمام عیار است
جنجالی جدید پیرامون ساندرو روسل رئیس سابق باشگاه بارسلونا ایجاد شده است.

به گزارش "ورزش سه"، گویا حاشیه های ساندرو روسل رئیس سابق باشگاه بارسلونا تمامی ندارد. پس از پرونده نیمار این بار پرونده شرکت مدیاپرو نیز به جریان افتاده و باشگاه بارسلونا باز هم دچار حاشیه ای جدید شده است.

ژامه رورس مدیر شرکت مدیاپرو مدعی است که ساندرو راسل و باشگاه بارسلونا از او سرقت اطلاعات کرده و ایمیل های شخصی او را زیر نظر داشته اند. رورس پیرامون همین مسئله گفت:" روسل یک رذل تمام عیار است که دهان بزرگی دارد. او به اینکه ایمیل های من را سرقت می کرده، افتخار می کند. من در همان زمان با او در دفترش صحبت کردم و این مساله را به او گفتم. روسل می گفت که بله ایمیل هایی دریافت کرده اما آن ها را پاک کرده است. او به مدت سه سال در حال جاسوسی من بوده است."

رورس در ادامه تاکید کرد که باشگاه بارسلونا به علت رفتارهای رئیسش در آن زمان، متهم است:" بارسلونا به نوعی هم قربانی است و هم متهم."


19:12  1394/11/16





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ورزش سه]
[مشاهده در: www.varzesh3.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 16]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


ورزش

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن