تور لحظه آخری
امروز : شنبه ، 8 اردیبهشت 1403    احادیث و روایات:  امام رضا (ع):ایمان یک درجه بالاتر از اسلام است, و تقوا یک درجه بالاتر از ایمان است و به فـرزنـد...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

بلومبارد

تبلیغات متنی

تریدینگ ویو

خرید اکانت اسپاتیفای

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

تعمیر گیربکس اتوماتیک

دیزل ژنراتور موتور سازان

سرور اختصاصی ایران

سایت ایمالز

تور دبی

سایبان ماشین

جملات زیبا

دزدگیر منزل

ماربل شیت

تشریفات روناک

آموزش آرایشگری رایگان

طراحی سایت تهران سایت

آموزشگاه زبان

اجاره سند در شیراز

ترازوی آزمایشگاهی

رنگ استخری

فروش اقساطی کوییک

راهبند تبریز

ترازوی آزمایشگاهی

قطعات لیفتراک

وکیل تبریز

خرید اجاق گاز رومیزی

آموزش ارز دیجیتال در تهران

شاپیفای چیست

فروش اقساطی ایران خودرو

واردات از چین

قیمت نردبان تاشو

وکیل کرج

تعمیرات مک بوک

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

سیسمونی نوزاد

پراپ تریدینگ معتبر ایرانی

نهال گردو

صنعت نواز

پیچ و مهره

خرید اکانت اسپاتیفای

صنعت نواز

لوله پلی اتیلن

کرم ضد آفتاب لاکچری کوین SPF50

دانلود آهنگ

طراحی کاتالوگ فوری

واردات از چین

اجاره کولر

دفتر شکرگزاری

تسکین فوری درد بواسیر

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

قیمت فرش

خرید سی پی ارزان

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1798419551




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

امام جمعه کرج: مردم در 22 بهمن و انتخابات زنده بودن انقلاب را به رخ جهان می کشند


واضح آرشیو وب فارسی:خبر آنلاین:


امام جمعه کرج: مردم در 22 بهمن و انتخابات زنده بودن انقلاب را به رخ جهان می کشند استان‌ها > البرز - ایرنا نوشت: نماینده ولی فقیه دراستان البرز و امام جمعه کرج گفت که مردم ایران در راهپیمایی 22 بهمن و انتخابات هفتم اسفند زنده و پویا بودن انقلاب را به رخ جهان می کشند.

حجت الاسلام والمسلمین سید محمدمهدی حسینی همدانی در خطبه های این هفته نماز جمعه کرج، با اشاره به فرارسیدن یوم الله 22بهمن، گفت: با حضور حداکثری در راهپیمایی این روز خواری دشمنان انقلاب اسلامی رقم می خورد و مردم جهخان خواهند دید که انقلاب همچنان زنده است.
وی افزود: اگرچه امروز دشمنان به دنبال اعلام آن هستند تا بگویند که روحیه انقلابی مردم پس از برجام کم شده و مردم درصحنه حاضر نیستند، اما در 22 بهمن سالجاری باردیگر مردم با حضور حداکثری دشمنان را خوار خواهند کرد.
حسینی همدانی ادامه داد:یکی از مظاهر رشد و بالندگی انقلاب اسلامی برگزاری انتخابات و حضور پرشور مردم است که جمهوریت نظام را به رخ بدخواهان می کشد.
وی تاکید کرد: انتخابات امسال از ویژگی خاصی برخوردار است چراکه نظام سلطه چشم طمع دارد تا شاید بتواند تغییری در اهداف نظام ایجاد کند و انقلاب را از درون دچار مشکل گرداند.
امام جمعه کرج اضافه کرد:تمام تلاش دشمن آن است که ریشه های ماندگاری انقلاب یعنی تفکر انقلابی و روحیه جهادی در اداره امور را توسط عناصری که به نفع آنان هستند ازبین ببرد.
وی خاطرنشان کرد: با حضور پرشور همراه با بصیرت کامل مردم تلاشی که دشمنان برای نفوذ در حاکمیت دارند، نقش برآب خواهد شد .
نماینده ولی فقیه دراستان البرز با اعلام اینکه عده ای بر احساسات مردم سوار می شوند، گفت: باید عملکرد داوطلبان را درتمام ابعاد مورد بررسی قرار داد و ممکن است فردی دریک مقطع زمانی با یک جریان مخالفت داشته که خوب عمل نکرده است، ولی امروز که آن جریان عوض شده خود را طرفدار آن اعلام می کنند.
حسینی همدانی تاکید کرد: هیچ کس نمی تواند بگوید به چه کسی رای باید داد، اما یک زمانی است که فرصت نیست، درآن وقت از یک مرجعی که به آن اعتماد دارید می توانید بپرسید.
وی ادامه داد: ملاک ما قانون است نه سلایق و با اقتدار درعرصه های مختلف درحال پیشرفت هستیم.
امام جمعه کرج در ادامه خاستگاه اصلی انقلاب را دین و باورهای اسلامی عنوان کرد و گفت: آنچه انقلاب اسلامی را درطول 37 سال پایدار نگاه داشته و تلاش دشمنان را بی نتیجه کرده توجه به این امر مهم است .
حسینی همدانی خاطرنشان کرد: انقلاب اسلامی با وحدت کلمه با تکیه برآموزه های دینی رژیم سفاک شاهنشاهی که مورد حمایت کشورهای استکباری بود را ساقط کرد.
وی ادامه داد: دین و باورهای اسلامی علت ایجاد انقلاب اسلامی بود و دشمنان در داخل و خارج درتلاش برای ساقط کردن آن هستند.
حسینی همدانی گفت: انقلاب اسلامی برمدار ارزش های دینی بوده درغیر این صورت از مسیر اصلی منحرف می شد.
امام جمعه کرج اضافه کرد:دشمن موذیانه وارد عمل شده و برنامه ریزی می کند و یکی از گلوگاه های انقلاب فرهنگ است که تذاکرات مقام معظم رهبری را دراین سال ها دیده ایم و گوشزد شده است.
وی ادامه داد: بنابرفرمایش ایشان باید مراقب شبیخون فرهنگی بود. اما عده ای امروز این قتل عام فرهنگی را نمی فهمند.
امام جمعه کرج با اعلام اینکه زیرساخت های فرهنگی دراستان تازه تاسیس البرز فراهم نیست، ادامه داد: سینما به عنوان یکی از جایگاه های فرهنگی دراین استان دیده نشده وباید فضای مناسبی را دراین زمینه برای استفاده خانواده ها فراهم کرد.
حسینی همدانی یادآورشد: بنابرفرمایش مقام معظم رهبری ما مسئولیت شرعی و قانونی درقبال فرهنگ کشور داریم وامروز هیچ کس نمی تواند انکار کند که فوری ترین هدف دشمن تسخیر پایگاه های فرهنگی به عنوان محوری ترین عامل ایستادگی است تا از ذهن و دل مردم کنار زده شود.
وی تاکید کرد: تهاجم فرهنگی را باید جدی گرفت و امروز پس از چند سال از پیروزی انقلاب اسلامی شاهد هستیم که تغییراتی در خوراک و پوشاک به وجود آمده است.
وی با اشاره به ضرورت امر به معروف و نهی از منکر در جامعه، گفت: خدا از علما و شما برای توجه به این موضوع مهم پیمان گرفته و توجه به آن ضروری است.
امام جمعه کرج با اشاره به دیدار دبیر و اعضای دبیرخانه شورای عالی امنیت ملی که وظیفه تصمیم سازی درمسایل مهم و کلان کشور را دارد، گفت: دراین زمینه تذکر داده شد که برای تصمیم صحیح باید فضای حاکم انقلابی باشد و این نکته باید مورد توجه تمام دستگاه های تصمیم ساز قرار گیرد.  



جمعه 16 بهمن 1394 - 18:34:03





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبر آنلاین]
[مشاهده در: www.khabaronline.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 75]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن