تور لحظه آخری
امروز : پنجشنبه ، 12 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام صادق (ع):روزه سپرى است از آفت هاى دنيا و پرده اى است از عذاب آخرت.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1820073789




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

فرماندار فیروزکوه خبر داد بهره‌برداری از 66 پروژه عمرانی فیروزکوه در دهه فجر


واضح آرشیو وب فارسی:فارس: فرماندار فیروزکوه خبر داد
بهره‌برداری از 66 پروژه عمرانی فیروزکوه در دهه فجر
فرماندار فیروزکوه از بهره‌برداری 66 پروژه عمرانی این شهرستان با اعتباری بالغ بر 9 میلیارد و 483 میلیون و 810 هزار تومان در دهه فجر امسال خبر داد.

خبرگزاری فارس: بهره‌برداری از 66 پروژه عمرانی فیروزکوه در دهه فجر



به گزارش خبرگزاری فارس از شرق استان تهران، نورالله طاهری ظهر امروز در مراسم بهره‌برداری از مدرسه 12 کلاسه در فیروزکوه که با حضور سید شهاب‌الدین چاوشی معاون سیاسی و اجتماعی استاندار تهران و به مناسبت دهه مبارک فجر برگزار شد، ضمن گرامیداشت دهه مبارک فجر و سی‌ و هفتمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی ایران، اظهار کرد:‌ پروژه‌های مختلفی در نقاط مختلفی از شهرستان فیروزکوه برای افتتاح در دهه مبارک فجر امسال آماده شده است. وی از بهره‌برداری 66 پروژه عمرانی شهرستان فیروزکوه با اعتباری بالغ بر 9 میلیارد و 483 میلیون و 810 هزار تومان همزمان با دهه فجر خبر داد. فرماندار فیروزکوه تصریح کرد: امیدواریم که بهره‌برداری از این پروژه‌های عمرانی در شهرستان فیروزکوه منشأ خیر و برکت برای مردم این شهرستان باشد.

طاهری به سفرهای هاشمی استاندار تهران به شهرستان فیروزکوه اشاره کرد و افزود: با اعتباراتی که توسط استاندار تهران به این شهرستان اختصاص داده شد، زمینه رشد، تعالی و پیشرفت شهرستان فیروزکوه بیشتر از گذشته فراهم شده است. وی همچنین به موضوع جذب سرمایه‌گذار در شهرستان فیروزکوه اشاره کرد و گفت: دستگاه‌های اجرایی باید زمینه جذب سرمایه‌گذاران را در این شهرستان فراهم کنند. فرماندار فیروزکوه تصریح کرد:‌ جذب سرمایه‌گذار در منطقه یکی از مهم‌ترین ارکان پیشرفت اقتصادی محسوب می‌شود که باید بیشتر مد نظر قرار گیرد.

طاهری ادامه داد: جذب سرمایه‌گذار به کاهش آمار بیکاری و شکوفایی وضع اقتصادی شهرستان فیروزکوه کمک شایانی می‌کند. وی با بیان اینکه اکتفا به بودجه‌های استانی راه مناسبی برای رشد اقتصادی شهرستان فیروزکوه نیست، تاکید کرد: باید زمینه جذب سرمایه‌گذاران جدید را در این شهرستان فراهم کنیم. همچنین در مراسم بهره‌برداری از این پروژه، حجت‌الاسلام‌والمسلمین عبدالله اسماعیلی امام جمعه فیروزکوه، معاونان فرماندار، یعقوب ایمانی مدیر آموزش و پرورش شهرستان فیروزکوه، پرچ شهردار فیروزکوه، نیما سراج رئیس شورای اسلامی شهر فیروزکوه و سایر مسئولان دستگاه‌های اجرایی این شهرستان حضور داشتند.

94/11/15 - 14:40





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: فارس]
[مشاهده در: www.farsnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 8]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن