تور لحظه آخری
امروز : جمعه ، 13 مهر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):نماز در اول وقت خشنودى خداوند، ميان وقت رحمت خداوند و پايان وقت عفو خداوند است.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1820356107




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

خاوی مارتینز: مصدومیتم جدی نیست


واضح آرشیو وب فارسی:ورزش سه: خاوی مارتینز: مصدومیتم جدی نیست
به رغم نگرانی بایرنی‌ها بابت آسیب‌دیدگی مدافع اسپانیایی‌شان، این بازیکن اعلام کرد وضعیت بدی ندارد.

به گزارش "ورزش سه"، خاوی مارتینز بعد از عمل جراحی مینیسک زانوی چپش روحیه بالای خود را حفظ کرده است. او ساعاتی پیش با انتشار عکسی در توئیترش نوشت:" خوشبختانه مصدومیت بد و خطرناکی نبود. همه چیز روبراه است."
این مدافع اسپانیایی که روز گذشته در بارسلونا و با همراهی پزشک باشگاه بایرن زیر تیغ جراحی رفت، بنا به اعلام این باشگاه تا چهار هفته قادر به حضور در میادین فوتبال نخواهد بود. این درحالی است که به محض مصدوم شدنش موجی از نگرانی باواریایی‌ها را در بر گرفته بود و از سوی هواداران و برخی کارشناسان برای تکاپو در جذب مدافع جایگزین تحت فشار گذاشته شدند.
گفتنی است مارتینز اگرچه دیدار رفت مرحله یک‌هشتم پایانی چمپیونزلیگ مقابل یوونتوس در تاریخ 23 فوریه را از دست خواهد داد، اما احتمالا برای حضور در بازی برگشت مشکلی نخواهد داشت.


23:20  1394/11/14





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ورزش سه]
[مشاهده در: www.varzesh3.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 15]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


ورزش

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن