تور لحظه آخری
امروز : سه شنبه ، 20 شهریور 1403    احادیث و روایات:  امام سجاد (ع):مؤمن، خاموشى اختيار مى‏كند تا سالم بماند و سخن مى‏گويد تا سودى ببرد.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

طراحی کاتالوگ فوری

Future Innovate Tech

پی جو مشاغل برتر شیراز

لوله بازکنی تهران

آراد برندینگ

سایبان ماشین

بهترین وکیل تهران

وکیل کرج

خرید تیشرت مردانه

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید ابزار دقیق

خرید ریبون

موسسه خیریه

خرید سی پی کالاف

واردات از چین

دستگاه تصفیه آب صنعتی

حمية السكري النوع الثاني

ناب مووی

دانلود فیلم

بانک کتاب

دریافت دیه موتورسیکلت از بیمه

کپسول پرگابالین

کرکره برقی تبریز

خرید نهال سیب سبز

قیمت پنجره دوجداره

بازسازی ساختمان

طراحی سایت تهران سایت

دیوار سبز

irspeedy

درج اگهی ویژه

ماشین سازان

تعمیرات مک بوک

دانلود فیلم هندی

قیمت فرش

درب فریم لس

شات آف ولو

تله بخار

شیر برقی گاز

شیر برقی گاز

خرید کتاب رمان انگلیسی

زانوبند زاپیامکس

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1814813833




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

واکنش مدافع نساجی به اتهام تبانی


واضح آرشیو وب فارسی:ورزش سه: واکنش مدافع نساجی به اتهام تبانی
مدافع تیم نساجی مازندران می‌گوید حتماً آقای پرهام به حرف‌هایش اطمینان دارد که به بازیکنان نساجی تهمت میزند، او باید حرف‌هایی که زده است را ثابت کند.

به "گزارش ورزش سه"، عیسی پرتو درباره حرف‌وحدیث‌های مطرح‌شده گفت: بازیکنان بومی نساجی شرف و غیرتشان را به پول نخواهند فروخت ، صحبت‌های آقای پرهام در مورد تبانی بازیکنان نساجی در بازی با صنعت نفت آبادان بار حقوقی داشته و ایشان باید پاسخگو باشد.

او در ادامه گفت: آقای پرهام در مصاحبه‌اش گفته است سابقه نداشته تیم نساجی در خانه 4 گل بخورد درصورتی‌که این تیم سال 88 در استادیوم شهید وطنی با 5 گل از استیل آذین شکست خورد این موضوع نشان می‌دهد آقای پرهام شناخت زیادی از تیمش ندارد.

مدافع نساجی مازندران درباره آیتم پخش‌شده در برنامه نود، گفت: اگر بازیکنان فصل قبل بی‌تعصب بودند، چرا با توجه به شناخت کافی در این فصل نیز این بازیکنان را در تیم نگه داشتند !؟

پرتو ادامه داد: بعضی رفتارها ، توهین به شعور و فرهنگ مردم قائم‌شهر و مازندران است ،‌ آقای پرهام به بازیکنان نساجی تهمت‌زده است ولی به ایشان یادآوری می‌کنم بازیکنان بومی نساجی در همه مشکلات کنار تیم بودند و در روزهای بی‌پولی هم ماندند و شرافتمندانه و با تعصب برای تیم استان شان بازی کردند ازجمله در همان سالی که شما و بازیکنانی که با خود به قائم‌شهر آورده بودید ، تیم را رها کردند ولی بازیکنان باشرف مازندرانی ماندند و با حمایت هواداران باغیرت، سهمیه لیگ را حفظ کردند. از آقای موسوی سرمربی تیم نساجی می‌خواهم که حرف‌هایی که در دلش مانده را برای مردم بگوید و با خود به گور نبرد .
مدافع تیم نساجی در ادامه گفت: امثال پرهام و موسوی از نساجی می‌روند ولی بازیکنانی مثل من و سعید ابراهیم پور که از بچگی عاشق تیم نساجی بودیم و تا آخر عمر در کنار این تیم به‌عنوان بازیکن و هوادار خواهیم ماند ، اگر مشکل تیم نساجی در برابر صنعت نفت، بنده و سعید ابراهیم پور بودیم، چرا این تیم در غیاب ما و در برابر پیکان تهران هم در خانه شکست خورد !؟

وی ادامه داد: چطور دربازی‌های نساجی که گل‌های حساس به ثمر رساندم و به‌عنوان بهترین بازیکن زمین انتخاب شدم ، بازیکن با تعصبی از سوی مدیران بودم ولی بعد از یک باخت به بازیکن بی‌تعصب تبدیل شدم !؟

پرتو ادامه داد : نساجی تیم بزرگی است و نیاز به مالک و مدیر بزرگ با تفکرات بزرگ دارد وگرنه هر شخص سرمایه‌داری نمی‌تواند مالک خوبی برای نساجی بزرگ باشد.

مدافع تیم نساجی در پایان با تأکید بر اینکه در برابر تهمت‌های زده‌شده در برنامه نود و بعضی سایت‌ها از طریق مراجع قانونی دفاع خواهم کرد، افزود : برای بنده لطف هواداران و مردم قائم‌شهر مهم است که در روزهای اخیر با حمایت‌هایشان بنده را شرمنده خودکرده‌اند و همچنین در نیم‌فصل نیز با نظرشان من را به‌عنوان بهترین و با تعصب ترین بازیکن انتخاب کردند.


13:34  1394/11/14





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ورزش سه]
[مشاهده در: www.varzesh3.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 20]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


ورزش

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن