تور لحظه آخری
امروز : شنبه ، 14 مهر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):بهشت را درى است كه ريّان ناميده مى شود از آن در، جز روزه داران وارد نشوند.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1820897462




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

مدیرکل آموزش و پرورش کرمانشاه: شهدای فرهنگی در جبهه‌ها درس عاشقی دادند


واضح آرشیو وب فارسی:فارس: مدیرکل آموزش و پرورش کرمانشاه:
شهدای فرهنگی در جبهه‌ها درس عاشقی دادند
مدیرکل آموزش و پرورش کرمانشاه گفت: شهدای فرهنگی کلاس‌های درس را به جبهه‌ها بردند و در آنجا به شاگردان خود درس عاشقی دادند.

خبرگزاری فارس: شهدای فرهنگی در جبهه‌ها درس عاشقی دادند



به گزارش خبرگزاری فارس از کرمانشاه، سلیمان محبی صبح امروز در یادواره 170 شهید فرهنگی استان کرمانشاه اظهار کرد: شهیدان فرهنگی کلاس‌های درس را به جبهه‌ها بردند و به شاگردان خود درس عاشقی دادند. وی با بیان اینکه شهدای فرهنگی برای حفظ دین و برقراری امنیت میهن اسلامی کلاس‌های درس خود به جبهه‌ها کشاندند، افزود: معنای تاریخ در حرکت این شهیدان نهفته است که جامعه انسانی را متحول کردند. مدیرکل آموزش و پرورش استان کرمانشاه هدف از برگزاری این چنین یادواره‌هایی را معرفی معلمان شهید به دانش‌آموزان دانست و بیان داشت: دانش‌آموزان باید با رشادت‌ها و فداکاری‌های این شهدا آشنا شوند. محبی بیان داشت: دانش‌آموزان با الگوبرداری از معلمان شهید و دیگر شهدای گرانقدر باید بدانند برای حفظ کشور چه باید کرد؛ این شهدا بودند که تاریخ را آفریدند. وی با تصریح اینکه حرکت شهید فرهنگی دو وجه بارز دارد، گفت: آنها در درجه اول معلم بودند و در مسیر گسترش علم و فرهنگ کار می‌کردند و در مسیر دفاع از دین و میهن و آگاهی‌بخشی و گسترش علم و معرفت به شهادت رسیدند. این مسئول خاطرنشان کرد: برخی‌ها می‌گویند که شهید قلب تاریخ است، اما باید گفت که شهید خود تاریخ است و اگر این قهرمانان نبودند تاریخ معنا نداشت و آنها جامعه را با حرکت خود متحول کردند. مدیرکل آموزش و پرورش استان کرمانشاه با گرامیداشت دهه فجر، پیروزی انقلاب را حاصل خون شهدا برشمرد و ادامه داد: انقلاب یعنی دگرگونی و تغییر بنیادی و ملت برای رهایی از ظلم ستمگران قیام و یک نظام اسلامی جایگزین کردند. محبی بیان داشت: در حالی که در جهان تمام نزاع‌ها بر سر جان است و همه حاضرند برای چند روز زندگی بیشتر در این دنیا دیگران را قتل عام کنند، شهدای ما افرادی بودند که در راه خدا جان خود را فدا کردند.

94/11/14 - 10:57





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: فارس]
[مشاهده در: www.farsnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 50]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن