تور لحظه آخری
امروز : چهارشنبه ، 11 مهر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):هیچ تهیدستی سخت تر از نادانی و هیچ مالی سودمندتر از عقل نیست.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1819752006




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

کمک به آسیب دیدگان کمک به روح خودمان است


واضح آرشیو وب فارسی:نسیم آنلاین: معاون فرهنگی دفتر نمایندگی ولی فقیه در جمعیت هلال احمر گفت: وقتی که به یک آسیب دیده کمک می کنیم، بدانیم که قبل از آنکه به او کمک کنیم، به روح و فکر خودمان کمک کرده ایم.
حجت الاسلام و المسلمین زاهدی معاون فرهنگی دفتر نمایندگی ولی فقیه در جمعیت هلال احمر در گفت وگو با « نسیم آنلاین» در خصوص اهمیت و جایگاه مددکاران هلال احمر در جامعه افزود: وقتی انسان به دنیا می آید، تنها نیست؛ او باید دو ارتباط را در زندگی خود برقرار کند؛ ارتباط با خدا و ارتباط با خلق خدا. مددکاران ارتباط با خدا را دارند؛ کار مددکاران این است که بتوانند ارتباط خود با خلق خدا را تنظیم کنند و به داد یکدیگر برسند.
وی ادامه داد:انسان فطرتا اجتماعی آفریده شده و باید در کنار یکدیگر زندگی کند.پیامبر اسلامی می فرماید: دو ویژگی هست که خداوند بالاتر از آن برای بشر ندیده است: ایمان به خدا و نفع رسانی به مردم. هرکس ایمانش بیشتر باشد و نفع رسانی اش به مردم بیشتر باشد، به خدا نزدیک تر است. دو خصلت هم هست که بالاتر از آن هیچ بدی نیست: کفر به خدا و ضرر رسانی به مردم.
معاون فرهنگی دفتر نمایندگی ولی فقیه تاکید کرد: وقتی که به یک آسیب دیده کمک می کنیم، بدانیم که قبل از آنکه به او کمک کنیم، به روح و فکر خودمان کمک کرده ایم.
وی گفت: مددکاران در حقیقت جلوه ای از همه خوبی ها در جامعه هستند، با توجه به ... [ مشاهده متن کامل خبر در نسیم آنلاین ]
کمک به آسیب دیدگان کمک به روح خودمان است






چهارشنبه ، ۱۴بهمن۱۳۹۴


[مشاهده متن کامل خبر]





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: نسیم آنلاین]
[مشاهده در: www.nasimonline.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 10]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن