تور لحظه آخری
امروز : جمعه ، 13 مهر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):هیچ تهیدستی سخت تر از نادانی و هیچ مالی سودمندتر از عقل نیست.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1820353251




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

پاسخ های حمید حسینی به منتقدان قراردادهای نفتی در کافه خبر /نباید فرصت ها را از دست بدهیم


واضح آرشیو وب فارسی:خبر آنلاین: عضو اتحادیه صادرکنندگان فرآورده های نفتی می گوید:«با توجه به تحولاتی که در دنیا اتفاق افتاده است باید قراردادی را تهیه کنیم که هم برای سرمایه گذاران خارجی جذاب باشد و هم بتواند نیازهای کشور را تامین کند.»
قراردادهای نفتی هنوز نیامده،محل انتقاد است.منتقدان می گویند این نوع قراردادها دادن سرمایه های ایران به صورت رایگان! به خارجی هاست و مدل سرمایه گذاری خارجی ها استثماری است.این درحالی است که وزارت نفت می گوید این قراردادها براساس عرف بین المللی تدوین شده و بسیاری از قراردادهای بین المللی قراردادهایی مشابه این قراردادها را اجرا می کنند.
به گزارش خبرآنلاین، سید حمید حسینی، عضو اتحادیه صادرکنندگان فرآورده های نفتی با حضور در کافه خبر به انتقادهای وارد شده به قرارداد های نفتی پاسخ داد.
منتقدان می گویند که در قراردادهای جدید نفتی شرکت های صنعت نفت وابسته به شرکت های خارجی می شود و این اجازه را نمی دهد که نوآوری داشته باشند.
برای پاسخ به این سئوال لازم است به پیشینه صنعت نفت در این چند سال اشاره کنم،در صنعت نفت در بحث تامین سرمایه، دانش فنی نفت، تجهیزات و بازار دچار مشکل هستیم. یکی از واقعیت هایی است که زمان تحریم ها مشخص شد، این بود که در این زمینه ها ضعف مان مشخص شد وحتی نتوانستیم بیش از سهمیه توافق شده نفت صادر کنیم. خیلی از پروژه ها بخاطرنداشتن تجهیزات خاص تعطیل یا طولانی شد ... [ مشاهده متن کامل خبر در خبر آنلاین ]
پاسخ های حمید حسینی به منتقدان قراردادهای نفتی در کافه خبر /نباید فرصت ها را از دست بدهیم



پاسخ های حمید حسینی به منتقدان قراردادهای نفتی در کافه خبر /نباید فرصت ها را از دست بدهیم






چهارشنبه ، ۱۴بهمن۱۳۹۴


[مشاهده متن کامل خبر]





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبر آنلاین]
[مشاهده در: www.khabaronline.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 30]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن