تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 8 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام محمد باقر(ع):هر كس به خدا توكل كند، مغلوب نشود و هر كس به خدا توسل جويد، شكست نخورد.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1819089553




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

مسئول بسیج جامعه زنان سپاه بیت‌المقدس 60 مورد جهیزیه به نوعروسان نیازمند کردستان اهدا شده است


واضح آرشیو وب فارسی:فارس: مسئول بسیج جامعه زنان سپاه بیت‌المقدس
60 مورد جهیزیه به نوعروسان نیازمند کردستان اهدا شده است
مسئول بسیج جامعه زنان سپاه بیت‌المقدس از اهدای جهیزیه به 60 نوعروس نیازمند در این استان با صرف اعتباری بالغ بر 200 میلیون تومان خبر داد.

خبرگزاری فارس: 60 مورد جهیزیه به نوعروسان نیازمند کردستان اهدا شده است



به گزارش خبرگزاری فارس از سنندج، ناهید منصوری عصر امروز در همایش تشکیل شبکه نیکوکاری بانوان در استان کردستان اظهار کرد: دهه فجر یادآور عزت و اقتدار ملت ایران و عزم راسخ آنها در مبارزه با ظلم است. وی با تبریک دهه فجر و گرامیداشت 37مین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی، افزود: انقلاب اسلامی ایران حاصل ایثار و از خودگذشتگی هزاران شهید و جان برکفی است که در راه پیروزی انقلاب و ماندگاری آن خون پاکشان را فدا کردند. مسئول بسیج جامعه زنان سپاه بیت‌المقدس با اشاره به آمار 171 هزاری بانون بسیجی در این استان، اظهار کرد: این تعداد بانوی بسیجی در قالب یک‌هزار و 500 حلقه صالحین، 590 پایگاه بسیج، 215 گردان الزهرا و 9 گردان و فعالیت می‌کنند. به گفته منصوری، بسیج خواهران بعد از پیروزی انقلاب و همزمان با تشکیل بسیج در کشور، فعالیت خود را در حوزه‌های مختلف آغاز کرده و به عنوان به نخستین و گسترده‌ترین تشکل مردمی وظایف خطیری را به عهده داشته است. وی با بیان اینکه مشارکت در عرصه‌های سیاسی، فرهنگی، اجتماعی، علمی، درمانی از رسالت‌های این تشکل گسترده بانوان در کشور و استان‌های مختلف است، افزود: پیشگیری و مقابله با تهدیدات نرم دشمنان در حوزه مسائل مربوط به زنان، تلاش در حوزه سازندگی بر مبنای نیازهای اساسی انقلاب و احیای هویت والای زن مسلمان از دیگر رسالت‌های بسیج خواهران است. مسئول بسیج جامعه زنان سپاه بیت‌المقدس خاطر نشان کرد: بسیج جامعه زنان استان در تمام عرصه‌های اقتصادی، سیاسی، علمی، اجتماعی و سازندگی و به ویژه در زمینه محرومیت‌زدایی در استان مشارکت و حضوری فعال و تاثیرگذار دارد. منصوری به برخی اقدامات بسیج جامعه زنان استان در سال‌جاری اشاره کرد و افزود: اهدای جهیزیه به 60 نوعروسان نیازمند در قالب طرح پیوند آسمانی، ایجاد اشتغال برای تعدادی از بانوان سرپرست خانوار بکارگیری موقت برخی بانوان سرپرست‌خانوار، اعزام تیم‌های پزشکی به مناطق محروم از جمله اقدامات بسیج جامعه زنان سپاه بیت‌المقدس کردستان است. وی از پرداخت تسهیلات بلاعوض به چند خانواده نیازمند در استان از سوی بسیج خواهران در سال‌جاری خبر داد و افزود: ارائه مشاوره‌های رایگان به خانواده‌ها و برگزاری دوره‌های آموزشی تحکیم خانواده از دیگر برنامه‌های بسیج جامعه زنان کردستان در طول سال‌جاری در استان بوده است. مسئول بسیج جامعه زنان سپاه بیت‌المقدس خاطرنشان کرد: با توجه به آمار بالای طلاق در استان توجه به توسعه و تقویت مهارت‌های زندگی با برگزاری کارگاه‌ها و دوره‌های آموزشی تحکیم بنیان خانواده از برنامه‌های اولویت‌دار بسیج جامعه زنان در سطح استان است. منصوری در پایان از آمادگی بسیج خواهران برای پرداخت تسهیلات اشتغال‌زایی به بانوان سرپرست خانوار مددجوی زیرپوشش کمیته امداد امام خمینی استان خبر داد و اظهار کرد: بسترهای لازم را با توجه به گستردگی بسیج در راستای شناسایی او افراد خیر به منظور حمایت از بانوان نیازمند و تحقق اهداف شبکه نیکوکاری بانوان در استان داریم.

94/11/13 - 19:33





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: فارس]
[مشاهده در: www.farsnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 92]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن