تور لحظه آخری
امروز : شنبه ، 2 تیر 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):همیشه جاهل یا افراط گر و تجاوزکار و یا کندرو و تفریط کننده است.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1801633066




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

گزارش زنده؛ پرسپولیس 1 - سپاهان 1


واضح آرشیو وب فارسی:ورزش سه: گزارش زنده؛ پرسپولیس 1 - سپاهان 1
سپاهان در یک بازی جذاب موفق شد نیمه اول را با یک گل به سود خود پایان دهد و باید دید 45 دقیقه دوم که می توان حدس زد جذابتر دنبال خواهد شد چه اتفاقاتی در پی خواهد داشت.

به گزارش "ورزش سه"، این مساله باعث می شود امروز انتظار یک بازی زیبا از دو تیمی باشیم که روی نیمکت خود برانکو ایوانکوویچ و ایگور استیماچ را می بینند. سرخپوشان به پشتوانه هواداران خود که امروز با مساعدت مسوولان باشگاه توانسته اند به صورت رایگان در استادیوم حضور یابند و سپاهان با هدف کسب اولین برد در نیم فصل دوم و تکرار نتیجه دور رفت با سوت بیژن حیدری بازی را آغاز کنند.

استادیوم آزادی               تماشاگر: 65 هزار نفر
داور: بیژن حیدری     کمک داوران: محمدرضا منصوری و بابک داوری

پرسپولیس:

الکساندر لوبانف، محسن بنگر، علیرضا نورمحمدی، رامین رضاییان، بابک حاتمی، کمال کامیابی نیا، احمد نوراللهی(علی علیپور 46)، محسن مسلمان، مهدی طارمی، فرشاد احمدزاده و امید عالیشاه
سرمربی: برانکو ایوانکوویچ

سپاهان:

رحمان احمدی، عبدالله کرمی، لئوناردو پادوانی، محرم نویدکیا، محمدرضا خلعتبری، لوسیانو پریرا، حبیب گردانی، وریا غفوری، علی کریمی، فوسیل موسایف و رسول نویدکیا
سرمربی: ایگور استیماچ


اخطار

محسن مسلمان (26) از پرسپولیس
لوسیانو پریرا (26) - علی کریمی(33) از سپاهان

شرح گل

پرسپولیس صفر سپاهان یک: (دقیقه 10، فوضیل موسی اوف): اولین حرکت جدی سپاهانی ها با ضربه کرنر این تیم همراه بود که در ادامه موسی اوف موفق شد روی ارسال دیدنی نویدکیا و بدون مزاحمت دروازه لوبانف را باز کند.

شرح نیمه اول:


نیمه اول این بازی جز کارت قرمز همه چیز در خود داشت تا حدود 70 هزار هوادار حاضر در استادیوم از دیدن یک بازی جذاب لذت ببرند.
سپاهان که مطابق دیدارهای گذشته حمله و نفوذ از کناره ها در پیش گرفته بود و از جناح چپ پرسپولیس با توجه به غیبت محمد انصاری صاحب فرصت های خوبی شد و پرسپولیس نیز با حضور مسلمان و نوراللهی و البته فرشاد احمدزاده چاره را همچنان در عمق خط دفاعی سپاهان با ارسال های تودر این بازیکنان می بیند.
در نهایت سپاهان از روی دو موقعیت خطرناکی که به دست آورد توانست توسط فوزیل یک بار دروازه لوبانف را باز کند و در سمت مقابل رحمان احمدی مقاومت خوبی برابر حملات نصفه و نیمه سرخپوشان داشت که در این بازی از حمایت هواداران خود سود می بردند.
با این شرایط باید دید نیمه دوم به سود کدام تیم به پایان خواهد رسید.


دقایق حساس

دقیقه 9: مهدی طارمی با فشار روی عبدالله زاده او را مجبور کرد تا توپ را به اوت بفرستد و البته سرخ ها نتوانستند از این ضربه سودی ببرند.
دقیقه 18: ارسال محرم نویدکیا از جناح راست تیم سپاهان درون محوطه جریمه پیش از اینکه خلعتبری را صاحب فرصت کند توسط لوبانف جمع شد. در ادامه نیز مسلمان قصد داشت با ارسالی بلند طارمی را صاحب موقعیت کند که عبدالله زاده در بین راه توپ را قطع کرد.
دقیقه 24: ارسال از جناح چپ سپاهان به درون محوطه جریمه با ضربه رسول نویدکیا همراه بود و البته توپ با اختلاف زیاد به بیرون رفت.
دقیقه 36: بار دیگر ارسال کرنر و باز هم فوضیل موسی اف بدون مزاحمت صاحب فرصت سرزنی شد که این بار توپش با اختلاف کمی از کنار دروازه لوبانف به بیرون رفت.
دقیقه 42: در یک رفت و برگشت توپ در پشت محوطه جریمه به رسول نویدکیا رسید که شوت این بازیکن با اختلاف زیادی از کنار دروازه به بیرون رفت.


17:01  1394/11/13





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ورزش سه]
[مشاهده در: www.varzesh3.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 72]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


ورزش

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن