تور لحظه آخری
امروز : چهارشنبه ، 7 شهریور 1403    احادیث و روایات:  امام حسین (ع):هر که خشنودی خدا را بطلبد هر چند به قیمت خشم مردم، خداوند او را از مردم بی نیاز م...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1812925486




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

نفرات راه یافته به مرحله نهایی فجر کاپ پینگ پنگ


واضح آرشیو وب فارسی:باشگاه خبرنگاران: نفرات راه یافته به مرحله نهایی فجر کاپ پینگ پنگ
مسابقات بین المللی به مناسب دهه مبارکه فجر با حضور بازیکنان خارجی و ورزشکاران کشورمان از روز گذشته در قم آغاز شد .


به گزارش گروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوان ،   مسابقات بین المللی جایزه بزرگ جام فجر در بخش آقایان از روز گذشته به مدت سه روز به میزبانی هیئت تنیس روی میز استان قم آغاز شد که مسابقات آزاد با حضور 25 بازیکن از استان های یزد ، خوزستان ، توابع تهران ، البرز ، مرکزی ، قم ، مازندران و کرمان در 8 گروه برگزار شد که در پایان 4 بازیکن برتر به مرحله نهایی مسابقات راه پیدا کردند .
 
مصطفی نورمحمدزاده از یزد ، علیرضا آبائی از مرکزی ، حسین امیری از قم و حمید شمس از البرز بعنوان چهار بازیکن برتر رقابت های آزاد به مرحله نهایی راه یافتند .
 
مرحله نهایی این مسابقات از صبح امروز و با حضور 4 بازیکن راه یافته از رقابت های آزاد ، واحد مالمیری ، میعاد لطفی ، محمدعلی روئین تن ، محمد بوجاریان و امین میرالماسی از بازیکنان دسته یک بزرگسالان کشور ، دو بازیکن چینی باشگاه شهرداری تبریز ، دو بازیکن کره شمالی حاضر در ایران ، سه بازیکن از میزبان برگزارکننده مرحله نهایی این مسابقات خواهند بود .  
 
توپ مسابقات بین المللی جام فجر قم با حمایت شرکت ژیوم از توپ های 3 ستاره پلاستیکی این شرکت استفاده می شود .
 
در پایان این رقابت ها به نفر اول 400 دلار ، نفر دوم 300 دلار ، 200 دلار و نفر چهارم 100 دلار از سوی هیئت استان قم اهدا می شود .    
 
طبق هماهنگی های بعمل آمده از سوی فدراسیون تنیس روی میز و هیئت استان قم این مسابقات امروز سه شنبه 13 بهمن ماه از ساعت 17 الی 18 از شبکه استانی و شبکه ورزش و همچنین فردا چهارشنبه 14 بهمن ماه از ساعت 10 الی 11 صبح از شبکه سه سیما پخش زنده می شود .





۱۳ بهمن ۱۳۹۴ - ۱۰:۴۱





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: باشگاه خبرنگاران]
[مشاهده در: www.yjc.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 15]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


ورزش

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن