تور لحظه آخری
امروز : جمعه ، 15 تیر 1403    احادیث و روایات:  امام حسین (ع):جز به یکى از سه نفر حاجت مبر: به دیندار، یا صاحب مروت، یا کسى که...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

اتاق فرار

خرید ووچر پرفکت مانی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

رسانه حرف تو - مقایسه و اشتراک تجربه خرید

سرور اختصاصی ایران

تور دبی

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

پیچ و مهره

طراحی کاتالوگ فوری

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

Future Innovate Tech

آموزشگاه آرایشگری مردانه شفیع رسالت

پی جو مشاغل برتر شیراز

قیمت فرش

آموزش کیک پزی در تهران

لوله بازکنی تهران

میز جلو مبلی

هتل 5 ستاره شیراز

آراد برندینگ

رنگ استخری

سایبان ماشین

قالیشویی در تهران

مبل استیل

بهترین وکیل تهران

شرکت حسابداری

نظرسنجی انتخابات 1403

استعداد تحلیلی

کی شاپ

خرید دانه قهوه

دانلود رمان

وکیل کرج

آمپول بیوتین بپانتین

پرس برک

بهترین پکیج کنکور

خرید تیشرت مردانه

خرید نشادر

خرید یخچال خارجی

وکیل تبریز

اجاره سند

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید سی پی ارزان

خرید ابزار دقیق

بهترین جراح بینی خانم

تاثیر رنگ لباس بر تعاملات انسانی

خرید ریبون

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1804768777




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

صحبت های جنجالی کارگردان نقطه کور در نشست خبری روز دوم جشنواره فجر!


واضح آرشیو وب فارسی:سیمرغ: در ابتدا شخصیت اصلی این فیلم کارگر شرکت نفت بود ولی انقدر خواستند وارد قصه فیلم شوند و در فیلمنامه نفوذ کنند که قید اینکار را زدیم.
نیکی مظفری تنها بازیگر حاضر در نشست خبری "نقطه کور" بودبه گزارش سیمرغ در روز دوم جشنواره فیلم فجر و در کاخ جشنواره نشست رسانه ای فیلم "نقطه کور" که شب گذشته اکران شد، برگزار شد.

نشست رسانه ای این فیلم  با حضور مهدی گلستانه (کارگردان و تهیه کننده)، نیکی مظفری (بازیگر)، آنیتا جواهرچی (طراح صحنه و لباس) برگزار شد.استقبال کم بازیگران این فیلم از نشست خبری در نوع خود باعث تعجب است.

همچنین به علت محدود کردن خبرنگاران ، در این نشست تعداد کمی از اهالی رسانه حضور داشتند و امسال نشست های خبری جشنواره رونق سال های گذشته را ندارد.

در ابتدای نشست مسعود نجفی به عنوان منتقد گفت: از شانس خوب من فیلمی به من افتاده که دوستش داشتم.این فیلم فیلمی است که دروغ و شک سرنخ اصلی داستان است و با مشکلات 4 خانواده طرف هستیم . مهدی گلستانه بیان کرد : از ابتدای سال 93 تصمیم گرفته بودم فیلم بعدی ام را خودم تهیه کنم. فیلمنامه اولیه  را داشتم که در ابتدا مجوز نگرفت و بنا شد ما فیلمنامه دیگری را جایگزین کنیم. احسان بیگلری دوست خوب نویسنده من فیلمنامه ای با نام "نقطه کور" به من داد که من در ابتدا با فیلمنامه ارتباط برقرار نکردم اما در ادامه دیدم همانی است که می خواهم .پروانه ساخت ما آذر 93 آغاز شد اما دوست داشتم در جشنواره باشم و تا جشنواره فجر 33 زمانی نمانده بود پس تصمیم گرفتیم سال 94 فیلم را کلید بزنیم.ما افشین یداللهی را به عنوان مشاور انتخاب کردیم. مهدی گلستانه در پاسخ به یکی از خبرنگاران درباره اینکه گفته بود فیلم من در جشنواره فیلم فجر فقط 3 الی 4 رقیب دارد گفت: متاسفانه همکاران رسانه امانت دار نیستند و مطالب ما را نصفو نیمه چاپ می کنند. من در جواب اینکه وضعیت جشنواره را چگونه میبینید گفتم : با وجود اینکه همه فیلم ها در حال فیلمبرداری است و نسخه نهایی نرسیده است ، از بین آنها فیلمی نمی ماند بجز 4 فیلم مالاریا، بادیگارد، گیتا و فیلم من. پس فقط دو سه رقیب می ماند. خوشبختانه نسخه ای که ما از این فیلم در جشنواره دیدیم همانی بود که به دفتر جشنواره فیلم فجر تحویل داده بودیم و تنها فیلمی بود که بدون اصلاحیه و کوچکترین سانسوری اکران شد. وی همچنین گفت: در ابتدا شخصیت اصلی این فیلم کارگر شرکت نفت بود ولی انقدر خواستند وارد قصه فیلم شوند و در فیلمنامه نفوذ کنند که قید اینکار را زدیم.اما تماما در حال تلاش بودند که شخصیت های ما را عوض کنند.ما به این نتیجه رسیدیم با این سیستم نمی شود کار کرد. قرار شد شخصیت اصلی جوشکار باشد و زیر آب کار کند و خیلی مرتبط به جای خاصی نباشد.البته شانس آوردیم متهم به همکاری با بابک زنجانی نشدیم! نیکی مظفری که تنها بازیگر حاضر در این نشست بود گفت: خسته نباشید می گویم به تک تک بازیگران این فیلم که اکثرا سر فیلمبرداری هستند و نشد در این نشست شرکت کنند.من به نمایندگی از گروه بازیگران فیلم اینجا حضور دارم و بدانید که آنها هم دوست داشتند اینجا باشند.


تهیه و تدوین : گروه فرهنگ و هنر سیمرغ
اختصاصی سیمرغ / فریبا بیات





جشنواره فجر
   زیر مجموعه: فرهنگ و هنر دسته: اخبار فرهنگ و هنر 

بازدید: 51

منتشر شده در 1394/11/13  





1394/11/13
###12##12###





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: سیمرغ]
[مشاهده در: www.seemorgh.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 35]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن