تور لحظه آخری
امروز : چهارشنبه ، 28 شهریور 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):نـادانى، مايـه مرگ زندگان و دوام بدبختى است.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

طراحی کاتالوگ فوری

Future Innovate Tech

پی جو مشاغل برتر شیراز

لوله بازکنی تهران

آراد برندینگ

وکیل کرج

خرید تیشرت مردانه

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید ابزار دقیق

خرید ریبون

موسسه خیریه

خرید سی پی کالاف

واردات از چین

دستگاه تصفیه آب صنعتی

حمية السكري النوع الثاني

ناب مووی

دانلود فیلم

بانک کتاب

دریافت دیه موتورسیکلت از بیمه

خرید نهال سیب سبز

قیمت پنجره دوجداره

بازسازی ساختمان

طراحی سایت تهران سایت

دیوار سبز

irspeedy

درج اگهی ویژه

ماشین سازان

تعمیرات مک بوک

دانلود فیلم هندی

قیمت فرش

درب فریم لس

شات آف ولو

تله بخار

شیر برقی گاز

شیر برقی گاز

خرید کتاب رمان انگلیسی

زانوبند زاپیامکس

بهترین کف کاذب چوبی

پاد یکبار مصرف

روغن بهران بردبار ۳۲۰

قیمت سرور اچ پی

بلیط هواپیما

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1816365823




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

در انتظار سومین سهمیه جودو برای المپیک


واضح آرشیو وب فارسی:ورزش سه: در انتظار سومین سهمیه جودو برای المپیک
ملی‌پوش جودو ایران گفت: من و محجوب منتظر فرصت هستیم تا سهمیه سوم را نیز برای جودو به دست بیاوریم و بعد از آن اصلی‌ترین هدفمان شکست طلسم کسب مدال در المپیک را بشکنیم.

به گزارش "ورزش سه" و به نقل از نسیم آنلاین، سعید ملایی در خصوص تمرینات تیم ملی پیش از اعزام به رقابت‌های کسب سهمیه المپیک اظهار داشت: خدا را شکر تمرینات خوبی را در اردوهای تیم ملی پشت سر گذاشتیم و تقریبا تمرینات اصلی را به پایان رساندیم و در چند روز آخر قبل از اعزام کارهای سرعتی را انجام می‌دهیم تا بدنمان به ریتم دهی به مناسب برسد.
ملی‌پوش تیم ملی جودو در خصوص حضور در مسابقات گرند اسلم و گرند پری بعد از عدم حضور در چند مسابقه عنوان کرد: از زمانی که تیم مدیریتی جودو تغییر کرد و خدابخش مسئولیت فدراسیون را برعهده گرفتند با تدابیر اتخاذی با مربیان تیم ملی تصمیم گرفتند ما در سه مسابقه گرند اسلم و گرند پری اروپا شرکت کنیم . با توکل بر خدا و بدون توجه به حاشیه‌ها من و محجوب تمرینات را پشت سر گذاشتیم و از لحاظ بدنی آماده هستیم. من و محجوب پیمان بستیم که در این 7 ماه تا المپیک در اولویت اول سهمیه المپیک را قطعی کنیم که حتما این اتفاق خواهد افتاد. من و محجوب منتظر فرصت هستیم تا سهمیه سوم را نیز برای جودو به دست بیاوریم و بعد از آن اصلی‌ترین هدفمان شکست طلسم کسب مدال در المپیک را بشکنیم.
ملایی در خصوص حضور در میان 22 نفر برتر رنکنیگ و کسب سهمیه المپیک عنوان کرد: خدا را شکر کسب سهمیه من تا حدود 90 درصد قطعی است و در کنار آن با توجه به اینکه بالاترین امتیاز در قاره نیز در اختیار من است اگر خدایی نکرده در رنکینگ سقوط کنم می‌توانم از سهمیه قاره استفاده کنم. در حال حاضر با توجه به اینکه من در میان 22 نفر برتر رنکینگ هستم جواد محجوب با توجه به اینکه بالاترین امتیاز را دارد از سهمیه قاره می‌‌تواند استفاده کند . ما البته به این مسائل فکر نمی‌کنیم و به دنبال کاهش رنکینگ المپیکمان تا 15 نفر برتر هستیم تا نفر سوم از سهمیه قاره استفاده کند.
وی ادامه داد: ما خودمان را در مسابقات مختلف با قهرمان جهان و المپیک قیاس کردیم . در این مسابقات هم آنها را شکست دادیم و هم به آنها باختیم و فقط اگر یک مقدار تدارک المپیکی برای ما باشد و امکاناتی که قبلا برای ورزشکاران المپیکی اختصاص می‌یافت را به ما اختصاص دهند بهترین نتیجه را خواهیم گرفت. شک نکنید ما برای کسب بهترین نتایج در مسابقات حاضر می‌شویم و در این مدت نیز در کنار زحمات خدابخش، زارعیان، دلیر و شاطرزاده ما نیز زحمت خود را کشیدیم و ذره‌ای برای هدفمان کم نگذاشتیم.
ملایی در خصوص اینکه در این مدت توجه ویژه‌ای المپیکی از سوی فدراسیون جودو، وزارت ورزش و کمیته المپیک شده است، گفت: در چند روزه گذشته سرپرست فدراسیون جودو کمک‌هایی به ما کرده است اما از طرف وزارت ورزش و کمیته المپیک هنوز اتفاقی نیفتاده است البته ما قبلا از لحاظ تغذیه و اسکان در مجموعه نصرت مستقر بودیم که با صحبت‌های انجام شده است در هتل المپیک مستقر شدیم و قرار است تا زمان المپیک از امکانات آنجا استفاده کنیم.
وی ادامه داد: در حال حاضر فقط از لحاظ مالی دغدغه داریم چرا که محجوب متاهل است و من نیز دانشجو هستم و به غیر از ورزش قهرمانی درآمدی نداریم. ما با دریافت حقوق و کمک‌های مالی می‌توانیم نیازهای مکمل‌های ورزشی که بر اساس فشار تمرینات به آنها نیاز داریم را برطرف کنیم . اگر وزارت ورزش و کمیته المپیک به دنبال بهترین نتیجه هستند با در نظر گرفتن تدابیر و حقوق برای ورزشکارانی می‌توانند به آنها در راه آماده‌سازی برای المپیک کمک کنند.
ملی‌پوش تیم جودو در خصوص افتی که از مسابقات بلاروس دچار آن شد و روند مدال‌ آوری او در مسابقات را مختل کرد، گفت: من بعد از مسابقات آسیایی و مشکلاتی که برای کاهش وزن داشتم با همفکری با کادرفنی به یک وزن بالاتر رفتم و از لحاظ روحی خوب شدم و در تمام مسابقات تا قبل از بلاروس مدال‌آوری کردم. این دوره شش ماه فشار زیادی به بدن من وارد کرد و باعث خالی شدن بدنم در مسابقات جهانی شد. چون روند حضور من در مسابقات برنامه ریزی شده نبود و برای کسب سهمیه باید در تمامی رویدادها شرکت می‌کردم فشار زیادی را متحمل شدم اما خدا شکر در حال حاضر استراحت خوبی داشتم و دیگری برای طلایی شدن به مسابقات می‌روم تا طلسم برنز گرفتن را بشکنم.


10:08  1394/11/13





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ورزش سه]
[مشاهده در: www.varzesh3.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 9]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


ورزش

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن