تور لحظه آخری
امروز : چهارشنبه ، 7 شهریور 1403    احادیث و روایات:  امام صادق (ع):خوشى و آسايش، در رضايت و يقين است و غم و اندوه در شكّ و نارضايتى.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1812887018




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

ورود 45 میلیارد دلار سرمایه گذاری خارجی تا پایان سال 95


واضح آرشیو وب فارسی:طلا: رئیس سازمان سرمایه گذاری و کمک های اقتصادی فنی ایران درباره ورود سرمایه گذاری خارجی به ایران گفت: پیش بینی های ما این است که تا انتهای سال 1394، هفت میلیارد دلار و طی سال 1395، 45 میلیارد دلار سرمایه گذاری خارجی به کشور وارد شود.
محمد خزاعی در نشست خبری که امروز یکشنبه 12 بهمن ماه در وزارتاقتصاد برگزار شد، در توضیح سکوت رسانه ای خود از زمان روی کار آمدنش، اظهار کرد: با توجه به نقش مهمی که رسانه ها در دوران تحریم داشتند انتشار هرگونه اطلاعاتی از سوی سازمان سرمایه گذاری و کمک های اقتصاد ی و فنی ایران زمینه برای سوء استفاده دشمن را فراهم می ساخت.
وی درباره سازمان سرمایه گذاری و کمک های اقتصاد ی و فنی ایران توضیح داد: این سازمان حاکمیتی است وظایف متعددی برعهده داشته که شرکت در کمیسیون های مشترک اقتصاد ی با کشورهایی مانند هند، چین، کره جنوبی، بوسنی هرزگوین، همچنین پیگیری مطالبات ایرانی از مسوولیت های سازمان به شمار می رود.
خزاعی همچنین درباره ی مسوولیت سازمان در زمینه فاینانس اظهار کرد: وقتی قرار است مذاکرات انجام شود می بایست تمام مراحل آن توسط بخش های دیگر طی شده که فقط زمانی که قرار است از فاینانس استفاده شود ما ورود می کنیم.
رئیس سازمان سرمایه گذاری و کمک های اقتصاد ی فنی ایران اظهار کرد: در دوران تحریم حجم روابط خارجی کشور ما کم و فشرده بود و اگر هم روابطی برقرار می شد از طریق فاینانس چین اتفاق ... [ مشاهده متن کامل خبر در سایت اطلاع رسانی طلا ]

دوشنبه ، ۱۲بهمن۱۳۹۴


[مشاهده متن کامل خبر]





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: طلا]
[مشاهده در: www.tala.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 25]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن