تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 15 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):خوش‏گمانى، مايه آسايش قلب و سلامت دين است.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1821058411




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

اجرای بیش از ۱۵۰ برنامه در ایّام الله دهه مبارک فجر/ مردم برگزار کننده بیشتر برنامه های دهه فجر هستند


واضح آرشیو وب فارسی:تابناک: رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی شهرستان البرز خبر داد: بیش از 150 برنامه فرهنگی، بصیرتی و ورزشی با همکاری اقشار مختلف مردم جامعه در ایّام الله دهه مبارک فجر برگزار خواهد شد.
رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی شهرستان البرز در مصاحبه با پایگاه خبری، تحلیلی ندای البرز، از اجرای بیش از ۱۵۰ برنامه فرهنگی، ورزشی و بصیرتی در ایّام الله دهه مبارک فجر انقلاب خبر داد.
سرهنگ حیدری افزود: امروز کشورمان در جایگاه رفیع مقاومت در برابر دشمنان و عرصه های مختلف علمی و فناوری قرار دارد و اقدامات بسیاری را در زمینه خدمت رسانی به آحاد مختلف جامعه به انجام رسانده است.
وی ادامه داد: به برکت خون شهداء و ایثار امام خمینی(ره)، انقلاب اسلامی ایران به دنیا صادر گردیده و به عنوان الگوی بی بدیل ایستادگی، خود اتکایی و پیشرفت در جهان شناخته شده است.
حیدری عنوان کرد: در طول سالهای گذشته، دشمن همواره در تلاش بوده تا با عناوین مختلف، ایستادگی ملت ایران را در هم شکسته و به اهداف شوم خود دست یابد، که با تدابیر حکیمانه مقام معظم رهبری و ولایت پذیری مردم ؛ از رسیدن به اهداف خود باز مانده است.
رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی شهرستان البرز خاطر نشان کرد: دشمنی که در هشت سال دفاع مقدس، تجربه سخت مقابله با ملت انقلابی ایران را بدست آورده و از وضع تحریم های ظالمانه به نتیجه مطلوب خود دست ... [ مشاهده متن کامل خبر در تابناک ]

دوشنبه ، ۱۲بهمن۱۳۹۴


[مشاهده متن کامل خبر]





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: تابناک]
[مشاهده در: www.ostanha.tabnak.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 9]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن