تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 11 شهریور 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):ساعتى عدالت بهتر از هفتاد سال عبادت است كه شب‏هايش به نماز و روزهايش به روزه ب...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1813474152




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

زنگ انقلاب در مدارس منطقه آزاد ارس نواخته شد


واضح آرشیو وب فارسی:خبرگزاری پانا: زنگ انقلاب در مدارس منطقه آزاد ارس نواخته شد همزمان با نخستین روز از دهه مبارک فجر و سی و ششمین بهار پیروزی انقلاب اسلامی زنگ انقلاب در مدارس منطقه آزاد ارس نواخته شد.
۱۳۹۴ دوشنبه ۱۲ بهمن ساعت 13:47

خبرگزاری پانا+زنگ انقلاب در مدارس منطقه آزاد ارس نواخته شد

به گزارش پانا از آذربایجان شرقی، آیین زنگ انقلاب با حضور امام جمعه شهرستان جلفا و مدیرعامل سازمان منطقه آزاد ارس، فرماندار، نیروهای انظامی و انتظامی و جمعی از مسولین و اولیای مدرسه در دبستان 22 بهمن جلفا برگزار شد.
همزمان با این مراسم، زنگ انقلاب در مدارس محدوده های جلفا و خداآفرین منطقه آزاد ارس با اجرای برنامه های شاد و سرودهای انقلابی توسط دانش آموزان برگزار شد.
گفتنی است رژه موتورسواران و گلباران مزار شهدا، دیدار با امام جمعه و تجدید بیعت با آرمان های امام راحل و مقام معظم رهبری، افتتاح مرکز فرماندهی امداد و نجات، آغاز جشن های دهه فجر، آغاز مسابقات والیبال محدوده خداآفرین و برگزاری مسابقات تیراندازی و دارت خواهران و برادران سازمان منطقه آزاد ارس از جمله برنامه های ستاد دهه فجر ارس در 12 بهمن ماه سالجاری می باشد.
یادآور می شود اجرای برنامه نورافشانی در نقاط مختلف ارس، یادواره شهدا، مسابقات مختلف ورزشی، تورهای معرفی پروژه های عمرانی به مسوولین و ارس وندان و گردشگران، دیدار با خانواده شهدا، جشن ها و افتتاح های مختلف در حوزه فرهنگی از جمله برنامه های ستاد دهه فجر ارس می باشد.













این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبرگزاری پانا]
[مشاهده در: www.pana.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 20]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن