تور لحظه آخری
امروز : چهارشنبه ، 11 مهر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم(ص): طلب دانش بر هر مسلمانى واجب است. خداوند جويندگان دانش را دوست دارد.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1819841677




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

مدیر کل آموزش و پرورش استان اصفهان: حضور در صحنه‎های انقلاب اسلامی از جلوه‎های همدلی است


واضح آرشیو وب فارسی:فارس: مدیر کل آموزش و پرورش استان اصفهان:
حضور در صحنه‎های انقلاب اسلامی از جلوه‎های همدلی است
مدیر کل آموزش و پرورش استان اصفهان یکی از جلوه‎ها و درس‎های بزرگ هم‌دلی و هم‌زبانی را تکیه بر منافع ملی دانست و گفت: بالابردن آستانه صبر و تحمل، احترام به یکدیگر و قانون و حضور در صحنه‎‏های انقلاب اسلامی است.

خبرگزاری فارس: حضور در صحنه‎های انقلاب اسلامی از جلوه‎های همدلی است



به گزارش خبرگزاری فارس از اصفهان، محمد حسن قائدیها پیش از ظهر امروز در مراسم زنگ گلبانگ انقلاب به مناسبت سالروز پیروزی انقلاب اسلامی ایران در دبیرستان دخترانه شاهد هاشمی‌نیا اصفهان، اظهار کرد: در چنین روزهایی که رژیم استبدادی 2500 ساله، شاهنشاهی آخرین نفس‎های خود را می‎کشید و بختیار اعلام کرد که فرودگاه بر روی هجرت امام‎خمینی بسته شود، مردم شعار می‌دادند که «خمینی خمینی قلب ما، باند فرودگاه توست». وی افزود: مردم فهیم ایران در سال‌های انقلاب اسلامی، رژیم 2500 ساله شاهنشاهی را منقرض کردند و امروز افتخار می‌کنیم که زنگ انقلاب اسلامی مقارن با پیروزی قدرتمندانه سرداران دیپلماسی در مذاکرات هسته‌ای شده است. مدیر کل آموزش و پرورش استان اصفهان بیان کرد: در سال جاری که سال همدلی و همزبانی دولت و ملت نام‌گذاری شده است، شاهد پیروزی گسترده نظام جمهوری اسلامی در صحنه‌های بین‌المللی هستیم. وی ادامه داد: هم‌اکنون باید در سایه رهبری‌های عالمانه رهبر معظم انقلاب به ترویج مثبت‌اندیشی و مثبت‌نگری بیندیشیم و در بین یکدیگر، وحدت، یکرنگی و همدلی را ایجاد کنیم. قائدیها تاکید کرد: کشور ایران بار دیگر شاهد قدرت‌نمایی بزرگ مردم در انتخابات هفتم اسفند ماه خواهد بود، بنابراین بر همین اساس مردم ما باید با جدیت هرچه تمام‌تر در انتخابات شرکت کنند. وی از جلوه‌ها و درس‌های بزرگ هم‌دلی و هم‌زبانی را تکیه بر منافع ملی دانست و گفت: بالا بردن آستانه صبر و تحمل، احترام به یکدیگر و قانون و حضور در صحنه‌های انقلاب اسلامی، تجلیل از بزرگان و گذشتگان و شهدا و یاد شهدایی که پیروزی انقلاب ما مدیون حضور آن‌ها است، دوری از افراط‌گری و رعایت اعتدال و میانه‌روی از دیگر جلوه‌ها و درس‌های بزرگ هم‌دلی و هم‌زبانی محسوب می‌شوند. مدیر کل آموزش و پرورش استان اصفهان تصریح کرد: شهدا در پیروزی انقلاب اسلامی خون خود را اهدا کردند تا به اقتدار میهن اسلامی ببالیم. وی در پایان تاکید کرد: در 12 بهمن ماه 1357 نیز این شهدای انقلاب اسلامی بودند که زنگ انقلاب را به صدا در آوردند و طلیعه پیروزی را برای ملت ایران آوردند.

94/11/12 - 13:07





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: فارس]
[مشاهده در: www.farsnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 26]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن