تور لحظه آخری
امروز : جمعه ، 13 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):دانش منافق در زبان او و دانش مؤمن در كردار اوست.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1820354139




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

مروری بر هفته بیستم‌و‌چهارم رقابت‌های دسته اول


واضح آرشیو وب فارسی:ورزش سه: مروری بر هفته بیستم‌ و‌ چهارم رقابت‌های دسته اول
هفته بیست و چهارم رقابت های لیگ دسته اول، امروز با برگزاری 10 بازی به پایان خواهد رسید.

به گزارش "ورزش سه" نبرد تیم های ماشین سازی و نفت آبادان به چند دلیل مهمترین و حساس ترین بازی هفته بیست و چهارم لیگ دسته اول محسوب می شود. مهمترین دلیل این حساسیت رویارویی نادر دست نشان ؛ که در دور رفت هدایت ماشین سازان را بر عهده داشت با تیم سابقش است.

از دیگر بازی های مهم هفته 24 ، می توان به دیدار تیم های تهرانی با مازنی اشاره کرد. دیدارهایی که نتیجه آن برای نمایندگان تهران و مازندران بسیار حیاتی است. بدون تردید هم دیدار پیکان با نساجی در قائمشهر و هم رویارویی پارسه خونه به خونه در ورزشگاه صنایع دفاع از اهمیت زیادی برای این تیم ها و سایر مدعیان لیگ دارد.

ماشین سازی تبریز – صنعت نفت آبادان ؛ نبرد 3 امتیازی

دیدار تیم های ماشین سازی و نفت آبادان با توجه به شرایط دو تیم در جدول رده بندی و همچنین حضور نادر دست نشان ؛ سرمربی دور رفت ماشین سازان روی نیمکت نفت آبادان مهمترین و حساس ترین دیدار ایستگاه 24 محسوب می شود. ماشین سازی که هدایت آن به رسول خطیبی ؛ بازیکن اسبقش سپرده شده از سه دیدار خود در دور برگشت 6 امتیاز کسب کرده و نفتی ها هم با نادر دست نشان صاحب 4 امتیاز شده است. در حال حاضر ماشین سازی با 36 امتیاز و نفت با 31 امتیاز در رده پنجم و ششم جدول قرار دارند و پیروزی هر یک از دو تیم در این دیدار باعث می شود تا وضعیت بهتری در جدول برای خود یه دست آورند. ماشین سازی که در این دیدار از شرایط میزبانی بهره مند هستند اگر همانطور که رسول خطیبی گفته سه امتیاز بازی را کسب کنند 39 امتیازی شده و به یک قدمی تیم های بالای جدول نزدیک می شوند ولی در صورتیکه نفت برنده این بازی شود 34 امتیازی می شود.

نتیجه دیدار رفت : صنعت نفت آبادان 1 – ماشین سازی تبریز 1

نساجی مازندران– پیکان تهران  ؛ بازی سرنوشت

عملکرد تیم پرطرفدار نساجی مازندران در دور برگشت که به هیچ وجه خوشایند طرفداران پرشور مازنی نیست و از سویی باعث خشم پرهام ؛ مالک باشگاه شده است. این تیم در سه بازی قبلی خود فقط یک امتیاز گرفته است و در جدول دور برگشت جایگاهی بهتر از هجدهم ندارد. نساجی چی ها برای اینکه برابر پیکان ؛ صدرنشین لیگ متحمل سومین باخت متوالی نشوند تمرینات منظم و با طراوتی را در ورزشگاه شهید وطنی برگزار کردند. نساجی که هفته قبل دربی مازندران را به خونه به خونه بابل و اکبر میثاقیان واگذار کرد هم اکنون با 29 امتیاز در رده یازدهم قرار دارد و برای اینکه به رده های پایین تر جدول سقوط نکند باید برابر پیکان ؛ صدرنشن لیگ برنده شود تا به لطف 3 امتیاز آن جایگاه مناسبی در جدول داشته باشد. پیکانی ها که هم اکنون با 45 امتیاز صدر نشین لیگ هستند بر خلاف دور رفت در دور برگشت نامطمئن و متزلزل ظاهر شده تا جایکه با 4 امتیاز در رده هفتم جدول دور برگشت قرار گرفته است. پیکانی ها اگر نتوانند خودشان را جمع و جور کنند و در مصاف با نساجی پیروز میدان نباشند احتمالاً صدرنشینی لیگ را از دست می دهند. زیرا فجرشهید سپاسی ؛ رقیب جدی این تیم که هم اکنون با 44 امتیازی است میزبان تیم متوسط شهرداری اردبیل است و در صورت برد 47 امتیازی شده و پس از هفته ها مجدداً به صدر جدول باز می گردند.

نتیجه دیدار رفت : پیکان 2 – نساجی صفر

پارسه تهران– خونه به خونه بابل  ؛ مدعی ها در تهران

دیدار پارسه و خونه به خونه در حقیقت مصاف تیم های 7 امتیازی دور برگشت است. اگر قرار بود شروع لیگ را از دور برگشت محاسبه کنند ، پارسه صدرنشین لیگ می شد. تیمی که از سه بازی گذشته خود 7 امتیاز کسب کرده و آمار خوبی هم در گلزنی داشته است و البته با دفاع متزلزل و لرزان که بعضاً زحمات تیم را به باد می دهد. تیم خونه به خونه همانند پارسه در دور برگشت و در سه بازی برگزار شده  2 برد و یک تساوی کسب کرده و 7 امتیاز شیرین به حساب خود واریز کرده و به لطف این 7 امتیاز خودش را تا یک قدمی مس کرمان در پلکان سوم جدول رسانده است. خونه به خونه اگر بتواند پارسه را شکست دهد و در بوشهر ایران جوان هم مس را شکست دهد پس از چند هفته به رده سوم جدول صعود می کند. در عین حال تیم پرطرفدار بابلی هم چیزی جز سه امتیاز این بازی نمی خواهد ؛ بردی که باعث ادامه حضور او و شاگردانش در جمع مدعی هاست .

نتیجه دیدار رفت : خونه به خونه بابل 2 – پارسه صفر

گل گهر سیرجان –  فولاد یزد ؛ بر لبه پرتگاه

وضعیت تیم های گل گهر و فولاد در جدول خیلی قابل دفاع نیست. در خصوص فولاد که با مشکلات مالی دست به گریبان است نمی توان ایراد زیادی گرفت ولی معلوم نیست چرا گل گهر  نتایج ضعیفی می گیرد؟ ظاهراً برکناری قاسم شهبا از این تیم چاره ساز نشده زیرا مجید نامجومطلق هم نتوانسته کار زیادی برای گل گهر انجام دهد. این تیم از 3 دیداری که در دور برگشت با هدایت نامجومطلق انجام داده سه امتیاز گرفته و در حال حاضر هم با 25 امتیاز در رده چهاردهم جدول قرار دارد که خیلی جایگاه مطمئنی به حساب نمی آید .

نتیجه دیدار رفت : فولاد یزد صفر – گل گهر سیرجان صفر

گیتی پسند اصفهان –  داماش گیلان ؛ داماش نیازمند شوک

نتایج تیم تیم میانه روی گیتی پسند در چند سال اخیر همانند مدیریت و نیمکت مربیانش ثبات و یکدستی قابل ملاحظه ایی داشته است. تیمی که در چند سال اخیر با اندیشه های طروسیان بسته و روانه مسابقات می شود و غالباً نیز در میانه های جدول جای می گیرد. گیتی پسند که هم اکنون در رده دوازدهم جای دارد در سه دیدار گذشته یک برد داشته و دو بار هم به تساوی رسیده است. نتایجی که تغییر زیادی با دور رفت ندارد. این تیم امروز میزبان داماش است. تیمی که روی نوار ناکامی افتاده و در سراشیبی سقوط سیر می کند. داماشی ها که اولین باخت خانگی شان در دور رفت برابرا همین گیتی پسند رقم خورد در حالی به دیدار میزبان محتاط خود می روند که سه بازی اخیر خود را به حریفان واگذار کرده و بدتر از آن موفق به گلزنی هم نشده اند و به همراه گیتی پسند بدترین خط حمله لیگ را به خود اختصاص داده اند. داماش هم اکنون با 21 امتیاز در بین 20 تیم آخر جدول است.

نتیجه دیدار رفت : داماش گیلان 1 – گیتی پسند اصفهان 2

مس رفسنجان  – آلومینیوم اراک ؛ جدال فلزی

تیم مس رفسنجان در 23 هفته گذشته 6 برد کسب کرده و 11 بار هم برابر حریفانش به تساوی رسیده است. این تیم هفته قبل در یزد و در دیدار با فولاد این شهر  به تساوی رسیده در این دیدار خانگی به دنبال برد و کسب سه امتیاز کامل بازی است تا هفتمین برد فصل را در کارنامه اش ثبت کند. آلومینیوم اراک پس از آنکه چند نتیجه غیرقابل قبول کسب کرد و اولین باخت خانگی را متحمل شد دست کمک به سوی داود مهابادی دراز کرد و تا شاید این مربی که در پاس روزهای تلخی داشت بتواند آنها را به سرمنزلگاه مقصود برساند.

نتیجه دیدار رفت : آلومینیوم اراک 1 – مس رفسنجان صفر

فجر شهید سپاسی –  شهرداری اردبیل  ؛ رویای صدرنشینی

دو تیم در سه بازی قبلی خود یک برد ، یک مساوی ، یک باخت و 2 گل خورده داشته اند و تنها تفاوت آنها در گل های زده است. شهرداری 2 گل زده دارد در حالیکه فجرسپاسی در سه بازی فقط توانسته یک گل به ثمر برساند. هر دو تیم دور برگشت را به امید صعود به رده بالاتر جدول شروع کرده اند. فجری ها برای باز پس گرفتن صدرنشینی از پیکان هستند و شهرداری چی ها هم به دنبال کسب امتیازهای لازم برای بقاء در لیگ تلاش می کنند. امروز بهترین فرصت برای فجری هاست تا هدفشان که همانا تکیه به صدر جدول است را عملی کنند زیرا صدرنشین در قائمشهر بازی سختی با نساجی دارد و با توجه به عملکرد پیکانی ها در 7-6 هفته گذشته بعید به نظر می رسد بتوانند برابر حریف خود به برتری برسند و اگر فجر بتواند در خانه شهرداری را مغلوب کند 47 امتیازی شده و پس 5-4 هفته مجدداً به صدر جدول باز می گردد.

نتیجه دیدار رفت : شهرداری اردبیل 2 – فجر شهید سپاسی 2

آلومینیوم هرمزگان – خیبر خرم آباد  ؛  زخم خورده های خیبر در بندر

تنها مسابقه ایی که در دور رفت نیمه تمام متند و سر و صدای زیادی به پا کرد دیدار تیم های  آلومینیوم هرمزگان و خیبر در خرم آباد بود. در ان بازی و در حالیکه خیبری ها تا ثانیه های پایانی مسابقه از حریف خود پیش بودند یکی از تماشاگران با پرتاب سنگ به داخل زمین باعث مصدومیت بازیکن حریف شد و همین بهانه ایی شد تا تیم میهمان که بازی را باخته می دیده زمین مسابقه را ترک کند و ماجرا به کمیته انضباطی و رای و ... کشیده شده که در نهایت خیبری ها 0-3 بازنده شدند. امروز دو تیم با چنین سابقه ایی به مصاف هم می روند و در این بین خیبری های زخم خورده به دنبال تلافی آن شکستی هستند که بیرون زمین مسابقه برایشان رقم خورد. خیبری ها که در هفته های اخیر نتایج خوبی به دست آورده اند در شرایطی به مصاف آلومینیوم می روند که این تیم شرایط خوبی ندارد و در انتهای جدول قرار دار و برای بقاء می جنگد.

نتیجه دیدار رفت (رای انضباطی) : خسیر خرم آباد صفر – آلومینیوم هرمزگان 3

ایران جوان بوشهر –  مس کرمان  ؛ بوشهر ؛ وینکو به دنبال طلسم شکنی

لیگ تمام شد ولی مشکلات مالی ایران جوان حل نشد تا جاییکه هواداران این تیم با گلریزان به دنبال حل مشکلات مالی تیم محبوبشان هستند. ایران جوان با اینحال نتایج قابل قبولی گرفته و در جایگاه هفتم جدول قرار دارد. این تیم امروز میزبان مس کرمان است. تیمی که برای لیگ برتری شدن تاکنون میلیارد ها تومان هزینه روی دست بیت المال گذاشته و امیدوار است تا در پایان فصل راهی لیگ برتر شود. ایران جوان بی پول هم اکنون با 31 امتیاز در مکان هفتم جدول قرار دارد و در تلاش هست تا با شکست دادن  مس فاصله اش را با آنها به 7 امتیاز برساند. وینگو بگوویچ ؛ سرمربی کروات مس کرمان از بوشهر خاطرات خوشی ندارد ، زیرا با هرتیمی برابر بوشهری ها قرار گرفت مزه تلخ شکست را چشیده و باید دید اینبار با مس و برای اولین بار می تواند سنت شکنی کند و با دست پر بوشهر را ترک کند.

نتیجه دیدار رفت : مس کرمان 3 – ایرا جوان بوشهر 2

نفت مسجد سلیمان – پاس همدان ؛ نفت به دنبال جبران اشتباه

دیدار رفت دو تیم تنها مسابقه دور رفت بود که به دلیل گرفتاری های مالی و بدهی باشگاه پاس در موعد مقرر برگزار نشد و بالاخره با رایزنی و رای و غیره در دو تیم بازی هفته پنجم خود را در آخرین روزهای دور رفت در همدان برگزار کردند. دیداری که نفت ابتدا از حریفش پیش افتاد ولی در نیمه دوم و در عرض چند دقیقه به دلیل بی برنامگی بازی برده را از دست داد و پاعث شد تا پاسی ها از بحران و البته از ته جدول نجات یابند. این دیدار در حالی برگزار می شود که پاس تغییرات زیادی کرده از مربی گرفته تا بازیکن ولی نفت تقریباً شاکله دور رفتش را حفظ کرده و در این دیدار به دنبال پیروزی و به نوعی جبران اشباهات دور رفت و شکستش برابر پاس است.

نتیجه دیدار رفت : پاس همدان 3 – نفت مسجد سلیمان 2


10:38  1394/11/12





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ورزش سه]
[مشاهده در: www.varzesh3.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 8]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


ورزش

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن