تور لحظه آخری
امروز : چهارشنبه ، 7 شهریور 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):هر كس نيّتش خوب باشد، توفيق ياريش خواهد نمود.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1812926365




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

بهره‌برداری از دو هزار و 200 پروژه در آذربایجان شرقی همزمان با دهه فجر


واضح آرشیو وب فارسی:خبرگزاری پانا: معاون عمرانی استاندار آذربایجان‌شرقی خبر داد: بهره‌برداری از دو هزار و 200 پروژه در آذربایجان شرقی همزمان با دهه فجر معاون عمرانی استاندار آذربایجان‌شرقی گفت: در ایا‌م‌الله دهه فجر 2 هزار و 200 پروژه با یک هزار و 400 میلیارد تومان در استان به بهره‌برداری می‌رسد.
۱۳۹۴ دوشنبه ۱۲ بهمن ساعت 08:20

خبرگزاری پانا+بهره‌برداری از 2200 پروژه در آذربایجان شرقی همزمان با دهه فجر

به گزارش خبرنگار پانا از آذربایجان شرقی،  محمدصادق پورمهدیدر جمع خبرنگاران اظهار داشت: امسال 2 هزار و 200 پروژه در بخش‌های مختلف افتتاح می‌شود که 350 پروژه داخل شهری بوده و یک‌هزار و 800 پروژه در روستاها است و از محل اعتبارات ملی، استانی تسهیلات و منابع داخلی هزینه شده و جمعا برای این پروژه‌ها یک‌هزار و 400 میلیارد تومان اعتبار هزینه شده است. وی گفت: در 21 شهر استان پروژه‌ها به تفکیک مشخص شده‌اند و در برخی از این پروژه‌ها مقامات کشوری و استانی نیز حضور خواهند داشت. معاون عمرانی استاندار آذربایجان‌شرقی یادآور شد: برخی از پروژه‌های بین شهرستانی نیز وجود دارد که 600 میلیارد تومان از این پروژه‌ها استانی بوده و در بین شهرستان‌ها تقسیم نمی‌شود. وی اظهارکرد: در دهه فجر امسال سه هزار و350 واحد مسکن مهر به بهره برداری می رسد که بیشتر این مساکن در شهر جدید سهند احداث شده اند.
معاون عمرانی استاندارآذربایجان شرقی گفت: پروژه ترمینال تبریز که پروژه ای 20 ساله است با پیگیری مدیریت استان و همکاری شهرداری و شورای شهر تبریز دراین ایام به بهره برداری می رسد.
وی با اشاره به عملیات لایه روبی آجی چای اظهارکرد: این لایه روبی با هزینه 220 میلیارد ریالی به طول 80 کیلومتر جهت سرریزی به دریاچه ارومیه صورت گرفته است.
پورمهدی همچنین در زمینه وضعیت اتوبان تبریز- سهند نیز گفت: 9 کیلومتر از مسیر این پروژه از سمت سهند به تبریز آسفالت ریزی شده و 15 کیلومتر باقی مانده به دلیل عدم تامین اعتبارات از وزرات راه تحویل گرفته شده و شرکت عمران سهند به عنوان کارفرما پروژه را تحویل خواهد گرفت.
وی ادامه داد: برای تکمیل این پروژه 600 میلیارد ریال از اعتبارات داخلی سهند و 500 میلیارد ریال از مصوبات سفر هیات دولت به استان است تامین خواهد شد.













این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبرگزاری پانا]
[مشاهده در: www.pana.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 31]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن